Miten tämä on mahdollista?
http://www.sub.fi/uutiset/viidakontahtoset/41769/martina-aitolehti-paljastaa-anniina-on-dazzling-ladies-tanssiryhman-uusi-kuuma-jasen-katso-video
Miten Dazzling Ladies voi vielä toimia, jos Martinan kaikki yritystoiminta on nyt mahdotonta kun yritys on poistettu enperestä?
Tosin uutisessa Martina on vielä mustatukkainen, eli lieneekö päiväyksestä huolimatta vanhaa tietoa.
Martina ja Dazzling Ladies
37
1086
Vastaukset
- hehhehhe :)
eikös se sanonu, et häsling leidis jatkaa ilma häntä? http://www.stara.fi/2010/06/09/martina-aitolehti-jossain-vaiheessa-siirryn-soolouralle/
- heheheheh
http://static.stara.fi/uutiskuvat/martinaaitolehti_paf.jpg
Ja jälleen yksi "ihastuttava" kuva Martinasta :) - häsläntättä
heheheheh kirjoitti:
http://static.stara.fi/uutiskuvat/martinaaitolehti_paf.jpg
Ja jälleen yksi "ihastuttava" kuva Martinasta :)Mä olen kade noille viiksille. Mistä niitäsaa? Onko mulla riittävsti ilosottovelkoja ja osaanko tarpeksi kirjusvihreitä?
- MsMoustache
häsläntättä kirjoitti:
Mä olen kade noille viiksille. Mistä niitäsaa? Onko mulla riittävsti ilosottovelkoja ja osaanko tarpeksi kirjusvihreitä?
Ja mä olen kades roikkuvista silikonipusseista, pienistä silmistä, ridgeforrester-leuasta ja kans niistä viiksistä :) Noi samat ominaisuudet löytyy aika pitkälti tuosta Maran vieressä seisovasta naisesta :DD
- Zompii
MsMoustache kirjoitti:
Ja mä olen kades roikkuvista silikonipusseista, pienistä silmistä, ridgeforrester-leuasta ja kans niistä viiksistä :) Noi samat ominaisuudet löytyy aika pitkälti tuosta Maran vieressä seisovasta naisesta :DD
Sitä vaan että onko tää Mara mies vai nainen?
- häsläntättä
Zompii kirjoitti:
Sitä vaan että onko tää Mara mies vai nainen?
vaikke sanoa, onkosillä väliä?
- kalastava
MsMoustache kirjoitti:
Kuka toi hetulavalas on ton Maran vieres
- On sillä otsaa ;)
häsläntättä kirjoitti:
Mä olen kade noille viiksille. Mistä niitäsaa? Onko mulla riittävsti ilosottovelkoja ja osaanko tarpeksi kirjusvihreitä?
Ei ole yhtä paljon kirjoitusvirheitä, yritä harjoitella. Mutta viiksiä saat pilailukaupasta. Mutta miten minä saisin samanlaisen? Varmaan myös pilailukaupasta...
- On sillä otsaa ;)
On sillä otsaa ;) kirjoitti:
Ei ole yhtä paljon kirjoitusvirheitä, yritä harjoitella. Mutta viiksiä saat pilailukaupasta. Mutta miten minä saisin samanlaisen? Varmaan myös pilailukaupasta...
Siis piti kirjoittaa "Miten saisin samanlaisen otsan", mutta aloitin jo kirjoitusvirheiden harjoittelun.
- häsläntättä
On sillä otsaa ;) kirjoitti:
Yrätän hajortella. Ostan siis pilulakupasta viisket ja kasvatan korkkean , otsan. Kiitos vinkistä. Opin just superpaljon , itsestäni. Nyt äkki hiukan treeniä.
- Anonyymi
Uuh....
- JK
KAIKKI ON MAHDOLLISTA
- ankka-apina
En tiedä mutta sen tiedän että Maralla on järkky profiili, jotenkin apinan ja ankan sekoitus.
- Ja sika myös.
Ankka,apina ja härkä (niska).
- töröhuuli
Eiköhän tämäkin ole joku yhtä surkea promoyritys kuin ne raskaudetkin...
- töröhuuli
Siis sen viidakon tähteet ohjelman promo.
- pubin gimmat
noinko menette sanomaan ihmisille töissä, kaupoissa, kavereillenne, vanhemmillenne, sukulaisille, naapureillenne miten rumia he teistä on. Luulenpa että ei ole knattia aukoa naamaa silloin. Entä oma boody ja pärstä, kukkaro jne. miltä tuntuisi jos haukutaan.
Onko sillä väliä minkä näköinen on, kerta onnettomuus niin kaikki voi mennä tai syöpä jne. Voisitte olla vähän elämää hienompia ihmisiä ja syvällisempiäö eikä rakkikoiria. Jokaisesta löytyy jotain huomautetavaa. Jos katsotaan teidänkin naamaa, tuksin miss universumeita olette ja mahaa, mittasuhteita jne.
kaikenlaista karvaa ympäri kehoa. Tyypillisiä koulukiusaaja tyyppejä. Pilkka osuu omaa nilkkaan, voi käydä vielä huon osti, vetää virnupärstän hiljaieksi.
Jännä juttu että tuolaisista ei ole ottamaan omalla nimellä yhteyttä haukuttavaan kohteseen tyai kun tulee vastaan jossain.
Kaupungin vuokratalojen akat ovat juuri tuolaisia, päivät kotona, kirotaan lapsille ja röökiä, sidukkaa, työkkärii, soskuu jne, jätkiä vaihtuu ja puhutaan slangia, tosi kurjaa oma elämä ja matala koultuus tai ei muuta ns. sydämen sivustystä jos koulutus puuttuu. Mitä suurempi ihminen, elämää nahnyt, ehkä hyvä koulutuspohja, nähnyt muutakin lähipubin ja ostarin, ei kirjoittele tuolaisia. Huomaa kellonaika jolloin kirjoitetu.
Onko vaihtoehtoja, työtön, syrjäytynyt tai mielenterveysongelmainen kotona tai kirjastossa kuluttaa aikaa, sillä ei normaali ihminen työaikana kirjoittele nettiin paskaa. Vaihtoehtona myös eläkeläinen ja hyvin pinei osa vapaapäivällä ja he kirjoittavatkin vain asiaa kuten minä.- aitolehmä
Anne taas siidepäisään kirjotelee...kirjotus virhet paljatsi tas
- meidän filosooffi
aitolehmä kirjoitti:
Anne taas siidepäisään kirjotelee...kirjotus virhet paljatsi tas
Joo, sehän vastas jo tossa aamupäivällä yhteen Mara-ketjuun ja oli kyllä jo silloin runkattu* tämä suomen kieli ihan totaalisesti. Ja sama virsi jatkuu tuossakin. Eikö hänellä tosiaan ole muuta tekemistä kuin istua kotona ja "vetää partsil röökii ja kaljaa"??. On taas todella syvällistä ja filosoooffista tekstiä, hah. Nuo ikuiset kirjoitusvihreet, sisältö ja käytetyt ilmaukset paljastavat AINA hänet.
- Tavan tallaaja
Me Martinaa arvostelevat voidaan olla ihan minkänäköisiä ja kokoisia tahansa, mutta me ei tuodakaan itseämme ylimielisesti esille, kuten Marttina tekee. Martina kirjoittaa itsestään, kuin olisi maailman kaunein, älykkäin, viisain, sivistynein, osaavin yms. yms. ylistysanoja, vaikka ei ole mikään kummonen ilmestys. Ei hän ole mitenkään kaunis, älykäs, sivistynyt, vaan päinvastoin keskiverron ikäsensä naisen alapuolella.
Ja enpä sinuna puhuisi sivistyksestä yhtään mitään. Et joko osaa kirjoittaa, tai sitten olet joku lähiökuppilan ruusu, joka on tuiskeessa jo tähän aikaan päivästä. - Taas Annea potuttaa
Kyllähän sitä kuule duunissakin voi välillä tulla palstalle, kun on siisti sisätyö :) Ei tarvitse olla kotona partsilla siideriä röökiä ja kaljaa vetämässä, että pääsis keskellä päivää internetin ihmeelliseen maailmaan :D
Ei minulla ole tarvetta mennä haukkumaan naapurin, työkaverin tai kenenkään muun ulkonäköä, koska he eivät patsastele julkisuudessa kauniine tai vähemmän kauniine kasvoineen. Martina sen sijaan kuvittelee olevansa jotain todella ihmeellistä, kun jokainen ripsenpidennys tai hiustenvärjääminen pitää kuvien kanssa tuoda nettiin. Käy tässä muutkin ihmiset kynsiään, ripsiään ja hiuksiaan huollattamassa, mutta maksaa ne omilla rahoillaan ja se riittää että oma peilikuva miellyttää.
Kyllä saisitte Martinan kanssa ihan vapaasti haukkua ja naureskella minuakin jos itse tunkisin lärvini ja elämäni framille. Jokainen julkisuudessa oleva ihminen kun on vapaata riistaa, ja sehän on ihan itsestä kiinni millaisen kuvan itsestään antaa. Suomalaisiakin on sadoittain julkisuudessa, toiset enemmän ja toiset vähemmän, toiset ihan oikeilla ansioilla ja toiset jonkun potkupalloilijan panona. Potkupalloilijan ex-panon on ihan turha ikinä odottaa muunlaista palautetta kuin mitä mm. suoli24:ssä löytyy.
Muuten tuo kirjoituksesi Anne oli taas niin ala-arvoista, niin sisällöltään kuin kieliopillisesti, että jokainenhan sen tajuaa kuka tässä niitä päiväsiidereitä siellä partsilla vetelee... - Tajuatko pointin?
NO EIVÄT HE OLEKAAN JULKKUJA JA MEDIAHUORIA. Ei yksityisiä henkilöitä arvostella kun he eivät tyrkytä itseään julkisuuteen.
- Tasoa KEHIIN
Suomalaiset lättäperse ämmät taas vauhdissa.....
- kykyjen etsijä
Onhan se nyt kumma, kun täällä on yliluonnollisia kykyjä omaavia kirjoittajia.
Kertovat tuosta vain takapuolen mallinkin ihmisestä, jota eivät ole nähneet edes unissaan. Vakuuttavat, että täällä Marttiinasta kirjoittavat juovat sidukkaa ja ovat työttömiä luusereita, asuinpaikankin tuntuvat tietävän. Mutta Marttiinaan ei tunnu tuo yliluonnollinen kyky ulottuvan , vaikka tämä Marttiina-tyyppi esittelee itsensä ja tekemisensä miltei päivittäin kuvien kera.
Minä kyllä suosittelen näille kirjoittajille muuttavan tämän kyvyn rahakasi mitä pikimmiten.- Ömmelperg
"muuttavan tämän kyvyn rahakasi"
Rahakasaksi, vai mitä tarkoitit?
- ANNE LUES TÄMÄ
Oletko Martsun äiti tullut pienissä aivoissasi miettineeksi että monet tekevät projektitöitä, osa-aikatöitä, vuorotyötä jne. Jos idiootti narsistityttäresi änkeää tyrkkyjulkkikseksi ilman että on mitään järkevää koskaan tehnyt niin tottakai hänestä juoruillaan. Sehän kuuluu tähän hommaan,vai oletko noin tyhmä?
Ainahan voit sanoa suoraan viiksivallullesi että hankkii ihan oikeita töitä ja yrittää elää oikeaa elämää. Mutta sairas kun on päästään, hän ei siihen pysty. Narsisti ei kestä ajatustakaan että hän kun on muita parempi niin ei mikään tavallinen tule kuuloonkaan! Kaiken pitää olla kiiltokuvaa ja täyttä paskaa,edes ultrassa ei voi käydä tavisten kanssa. Lisäksi hän pelkää kuollakseen muita mikä on sairasta, iso koirakin on hankittu jotta uskaltaa lenkillä käydä. Siinäpä miettimistä ,miksi kyseinen naikkonen on niin inhottu ja halveksittu. Fakta on että narsisti herättää muissa ihmisissä raivoa ja inhoa käytöksellään. Sinä martsun äiti taas olet sairas läheisriippuvainen ja alkoholisti,elät siis lumoutuneena tyttäresi erinomaisuudesta vakuuttuneena hänen egonsa pönkittäjänä etkä suostu katsomaan totuutta silmiin. Hän on petturi,ilkeä ja omahyväinen friikki, kaikki mitä on tehnyt ulkonäölleen on onnistunut vain vähän niinkuin sinnepäin. Viiksetkin tainneet kasvaa hormonien käytöstä? Ainakin ne ja miehekkäät piirteet selittyisivät sillä. Hampaatkin päin vittua tehty kun pitää sylkeä imeskellä joka lauseen aikana. Kertakaikkiaan surkea ilmestys.- tasa-arvo asuu missä vaa
Marttikin asuisi kaupungin vuokrakämpässä ilman tota jannua.
- aitolehmä
tasa-arvo asuu missä vaa kirjoitti:
Marttikin asuisi kaupungin vuokrakämpässä ilman tota jannua.
Ja se vuokra asunto olisi supernamskis , niin upea ja siellä olisi myös martin koti toimisto , jossa hän tekee Niin paljon duunia
- Täysin totta.
Siinä oli kyllä hyvin kirjoitettu mitä siitä "naisesta" ajatellaan.
- Täysin totta.
Täysin totta. kirjoitti:
Siinä oli kyllä hyvin kirjoitettu mitä siitä "naisesta" ajatellaan.
Siis tuo ANNE LUES TÄMÄ.
- Anonyymi
aitolehmä kirjoitti:
Ja se vuokra asunto olisi supernamskis , niin upea ja siellä olisi myös martin koti toimisto , jossa hän tekee Niin paljon duunia
Ai niin, olinkin jo unohtanut tuon namskiksen, Martinan entinen lempisana.
- Klo 14:23
Tämä on rahvaan keskustelupalsta.
Rahvastuokio on päivittäin klo 14:23. Tervetuloa kaikki rahvaanomaiset rahvastelijat. - jaaaaaaaaaaaaajaaaaa
joo joo
- Tugee tyyli
Tugee tGyyli
- Anonyymi
Tämän ketjun aloittaja tunnistettavasti vieläkin kirjoittelee tänne ja linkittää vanhoja juttuja Martinasta. Kauan on jaksanut vainota. Aloittajaa kiinnostaa tanssiryhmät joten on ilmeisesti ollut mukana joko Martinan tai Tukiaisen tanssiryhmässä.
- Anonyymi
Joo, viimeksi taisi linkata sen kun Martina tanssi raskaana.
- Anonyymi
Aivan samaa asiaa jauhaa edelleenkin.
2012 vuodesta asti ainakin vainonnut Martinaa.
Luuleeko hän, ettei muut ymmärrä kirjoituksista, että sama tyyppi on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770