Yllätys kullalle, osa 2

Fortress

”En olis kyllä arvannu”, Anu sanoo ja hymyilee. ”Mennäänkö?”
”Mihis tässä on kiire”, vastaan ja alan samalla riisua itseäni aivan alastomaksi. Kun olen riisunut, otan auton takapenkiltä peiton jonka olen varannut mukaan, ja levitän sen auton viereen. Voi uskoa, että nainen on taas täydellisen hämmästynyt. Käyn taas hänen kimppuunsa. Tällä kertaa riisun paidan ja rintaliivit ja Alan imeä kovettuneita nännejä himokkaasti. Kun naisen polvet tuntuvat taas pettävän, lasken hänet hitaasti selälleen peitolle jatkaen nännien imemistä edelleen. Anu huohottaa, ja tuntuu tykkäävän. Ja koska tykkää, ei minulla ole taaskaan kiire vaan annan käteni painua naisen housuihin. Siellä on vastassa sama märkyys kuin aiemminkin.

Lopulta pidän pienen tauon ja riisun naisenikin aivan alastomaksi. Anu makaa peitolla, eikä varmaan pystyisi nousemaankaan. Painan pääni taas naisen jalkovällin, ja aloitan nuolemisen. Tällä kertaa hitaasti. Haluan hänen lähestyvän huippua mutta en saavuttavan sitä….

Pitkältä tuntuvan ajan jälkeen nainen alkaa väristä niin, että uskon hänen olevan lähellä orgasmia. Minunkin kyrpäni on taas saavuttanut toimintakunnon, ja tarjoan sen edelleen selällään makaavn kaunottareni suuhun. Anukin imee hitaasti. kuin kiusoitellen, ja minä en vastusta. Annan kaluni nauttia noiden ihanien huulien käsittelystä ihanana keväisenä päivänä.

Siirryn perinteisessä asennossa jumalattareni päälle ja liu’un hänen sisäänsä. Pillu on ihanan märkä, ja Anu rutistaa minut itseään vasten täydellä voimallaan. Rakastelen naistani pitkään ja hitaasti. Luonnossa se kyllä tuntuu aivan erilaiselta, ja erittäin kiihottavalta. Vien naiseni vielä yhteen orgasmiin, ja makaan vielä hetken hänen päällään kyrpä kovana hänen sisällään….

Käännän naiseni vatsalleen, ja hän jää siihen makaamaan. Mietin lienenkö koskaan nähnyt mitään noin syntisen kaunista. Nyt on taas yllätyksen vuoro. Otan autosta hieromasauvan ja liukuvoidetuubin. Käyn polvilleni hänen taakseen, levitän jalkoja hieman, ja työnnän sauvan hitaasti hänen märkään pesäänsä. Taaskin Anu on yllätetty, ja alkaa huohottaa työntöjen tahtiin. Puristan toisella kädelläni hieman liukkaria hänen pyllyvaolleen ja levitän sitä sormillani. Sormi pyllyssä saa Anun ynähtämään. ”Just kulta, oo kiltti ja tuu samalla mun pyllyyn”

Minua ei tarvitse toista kertaa käskeä. Lisään kaluuni vielä rasvaa, ja asetun kontilleni naisen päälle. Sauva yhä hänen sisällään. Sen värinä tuntuu huikealle minustakin kun työnnyn hitaasti naiseni tiukkaan anukseen, ja alan hitaasti työnnellä.

Nyt en kestä millään enää kauaa, vaan hetken kuluttua vetäisen kyrpäni pois naisesta ja lasken lastini hänen selkäänsä. Pakko on hetki tasata hengitystä ihanaiseni päällä maaten.

Pukeuduttuamme kaivan esille viimeisen varaamani yllätyksen….. Kahvitermoksen, kun en ehtinyt käydä kuohiviiniä ostamassa. Olen onnellinen täydellisesti onnistuneesta yllätyksestäni.

1

3216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhuh-Hhhu

Mukava kertomus!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      228
      4589
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1218
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1040
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      976
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe