siinäpä se kysymys tulikin, eli mulla ollut yli kymmenen vuotta poskionteloissa tulehdus, joskus viis vuotta sitten oli otsaonteloissakin, kun kuvasi ne, muutaman kerran vuoteen oon hakenu antibioottikuurin, mutta ei se kyllä ole auttanut, en uskalla sanoa että on aina jatkunut, en ikipäivänä halua että piikin mun nenään työntävät...
Vastaukset 1
- metsänkeiju75
Kumma, että mulla ollut puolet elämästäni poskiontelotulehduksia eikä kertaakaan ehdotettu punkteerausta. Ehkä ei sitten ole ollut nestettä vaan paksua räkää?! Lopulta tilanne voi johtaa kroonistumiseen ja menetät ehkä hajuaistisi. Tulehdustila kokoajan päällä, olipa se sitten missä tahansa niin ei ole hyväksi. Mulla tilanne johti, useista antibiottikuureista huolimatta kroonistumiseen ja fess- leikkaukseen, jossa nukutuksessa assasivat lähes umpeen muurautuneet otsaontelot, poskionteloista poistettiin luita, jotta saatiin tilaa ilmastoitumiselle sekä limakalvojakin ohensivat. Olipa leikkaus, ja vuosi meni parantuessa. Nyt olen jälleen samassa tilanteessa vuosien vuosien jälkeen, sillä leikkauskaan ei ole aina pelastus.
Suosittelelisin että menisit kuitekin lääkäriin. Piikkejä ei nokkaan lykätä jos sen kiellät, vaan lääkäri etsii sulle toisenlaisen hoitokeinon. Ehkä antibiottia, ehkä kortisonisuihkeita tai kortisonia suun kautta (on muuten helvetin hyvä lääke, vaikka sivuvaikutuksia pitkässä käytössä tuleekin).
Älä kärsi, välitä itsestäsi ja hoida itsesi kuntoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34857
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16806- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66571- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29543Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27503Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407