Elikkä pääsin vastikään pois vankilasta, aika pitkän kakun istuin, Elinkautinen rangaistus tuli kahdesta murhasta. Enkä kadu yhtään, koska mielestäni tein oikein. Haluaisin nyt keskustella siitä että onko täällä muita ihmisiä jotka ovat lusineet astetta pidempään ja miten on päässyt jatkamaan elämää kakun jälkeen?
Kakulta paluu arkeen
4
285
Vastaukset
- Siltavuorikin
vapautui juuri kaksi murhaa tehtyään, eikä katunut hänkään.
Mikähän sinut oikeutti murhiin? - Kevät-terveisin
Miksi kirjoitit tämän provon tänne etkä henkirikospalstalle?
- Pamppu2
Jammu on jo taivaassa joten rauha hänen sielulleen.En hyväksy sitä mitä Jammu teki mutta ymmärrän.Jammu joutu itse lapsena 6 vuotiaasta oman Isänsä hyväks käyttämäksi usean vuoden ajan.Vankilat täynnä Jammun kaltaisia joiden paikka olisi vankimielisairaala ei vankila.Näen kaikenlaista koska toimin ylivartijana Riihimäen vankilassa.Olen jo 26 vuotta ollut vanvinvartijana.
- rikollisetkuriin
Takasin saisit mennä lusimaan. Jos oltaisiin ameriikassa, niin saisit todellakin istua elinkautisen, se on aivan oikeiun kahdesta murhasta. Rotankoloon loppuiäksi sanon minä. Ilman päivänvaloa ja vettä ja leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709