Elikkä pääsin vastikään pois vankilasta, aika pitkän kakun istuin, Elinkautinen rangaistus tuli kahdesta murhasta. Enkä kadu yhtään, koska mielestäni tein oikein. Haluaisin nyt keskustella siitä että onko täällä muita ihmisiä jotka ovat lusineet astetta pidempään ja miten on päässyt jatkamaan elämää kakun jälkeen?
Kakulta paluu arkeen
4
269
Vastaukset
- Siltavuorikin
vapautui juuri kaksi murhaa tehtyään, eikä katunut hänkään.
Mikähän sinut oikeutti murhiin? - Kevät-terveisin
Miksi kirjoitit tämän provon tänne etkä henkirikospalstalle?
- Pamppu2
Jammu on jo taivaassa joten rauha hänen sielulleen.En hyväksy sitä mitä Jammu teki mutta ymmärrän.Jammu joutu itse lapsena 6 vuotiaasta oman Isänsä hyväks käyttämäksi usean vuoden ajan.Vankilat täynnä Jammun kaltaisia joiden paikka olisi vankimielisairaala ei vankila.Näen kaikenlaista koska toimin ylivartijana Riihimäen vankilassa.Olen jo 26 vuotta ollut vanvinvartijana.
- rikollisetkuriin
Takasin saisit mennä lusimaan. Jos oltaisiin ameriikassa, niin saisit todellakin istua elinkautisen, se on aivan oikeiun kahdesta murhasta. Rotankoloon loppuiäksi sanon minä. Ilman päivänvaloa ja vettä ja leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972