RAVINTOLA ARVID

ghjkuytghjkl

Siis ihan huippu mesta!!! Tulee olee niin olan ykköspaikka!!! Paras kebabbi ja pizza ja nyt on jo Alá Carte listatkii ! Tätä on odotettu!! Oma kantapaikkani tästä ainakin tulee! Ja jos jollain on jotain vinkumisen aihetta ni kirjottakaa mieluummin vaikka näppituntumalle!!!!

90

9450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksiejfur

      ja yrittäjä kehuu LOL

    • tosionvaionko

      juu ei tuu ainakaan mun mestaa. Nuorisoa ja keski-ikäisiä juoppoja. Toivottavasti nyt ei vaan tuu juottolaa, että voi joskus käydä syömässä. Onko kokemusta ruoasta. Kysyn nyt aikuisilta.

    • aikuinen nainen

      Aikuiset käy Tahtossa syömässä

      • Tulee vihaiseksi

        Tahtossa ei saa muita kuin lasten annoksia... niin pieniä tosissaan.


    • edcftgvbhjhnkmk

      Mielestäni ruoka on paljon parempaa kuin esim. Set Cafessa, siellä saan vatsani aina jostain kumman syystä sekaisin, johtuisiko siitä että Set Cafen omistaja myymässä putiikkinsa eikä jaksa panostaa hygieniaan enään...? Ja Ravintola Arvidissa Kebab paljon lihaisampaa ja maukkaampaa kuin muualla Orimattilassa, Pizzakin on parempaa, ei ole ahdattu ihan täyteen täytteitä esim. kinkkua niinkuin Set Cafessa.. Eilen tullut Ala Carte listat, niitä maistelemaan seuraavaksi!

      Tämä on minun mielipiteeni, jokainen menkööt itse maistamaan uuden ravintolan ruuat!

      • grrrrrrrrrrggg

        Täysin samaa mieltä !!


    • kaikkiruokainen

      Minä aioin käydä sekä Tahtossa että Arvidissa, syömässä ja juomassa..

    • mnhjklpoiu

      Vaihtelu virkistää! jokainen käyköön syömässä siellä mistä tykkää...

      • 1603

        Johan täällä jaksetaan kaikenlaista kirjoittaa,ottakaa asioista selvää,ennenkuin kirjottelette!Makunsa kullakin.


    • tyytyyt

      Mistäs tota ruokalistaa vois etukäteen silmäillä? Ei ole edes kotisivuja.

      • Rohkea rokan..

        Ei saa olla niin ujo. Rohkeasti vaan sisään ja pyytämään ruokalistaa. Niin minä olen aina tehnyt ulkomaillakin, eikä mitään netin kautta.


      • tyytyyt
        Rohkea rokan.. kirjoitti:

        Ei saa olla niin ujo. Rohkeasti vaan sisään ja pyytämään ruokalistaa. Niin minä olen aina tehnyt ulkomaillakin, eikä mitään netin kautta.

        Kuule sellanen paikallinen tenukeppi päivysti siinä ravintolan edessä lauantaina tupakalla aivan ympäripäissään, että ei tehny mieli ravintolaan sisälle eksyä.

        Ja ulkomaillakin ravintolan ruokalista löytyy sellaisesta paikasta, että sen näkee ilman että tarvitsee sisälle mennä haahuilemaan.


      • katja79

        hah hah,hyvin sanottu kyllä!tilaa joskus wienerleikkeen siltä!ne tuo jonku valmis piffelö ja pistää jotain kämästä soossoo,hyi saatana!


    • ujo

      Illanviettäjät valittavat että Arvidissa on liian kirkkaat valot!

      • Vähemmän ujo

        Ainakin näkee, ettei törmäile toisiin ihmisiin. Viikonloppunakin niin per........ porukkaa, hyvä kun juomat riittivät.


      • mnbhjiuy

        Mielestäni niitä on himmennetty, avajaisissa olivat todella kirkkaat mutta nyt parempi ! Jos jollakin jotain ''valitettavaa'', nii menkää hyvät ihmiset paikanpääle kertomaan miinuksia ja plussia niin saattaa omistaja tehdäkkin asialle jotain, ei se täältä käsin muutu !


    • hippopotamus

      Itse en ole vielä käynyt, mutta aion kyllä =) Ja mä ainakin löysin Facebookista tuon ruokalistan... =)

      • tyytyyt

        Löysit sen ala carte-listan facebookista myös?!?!??!!


    • muori21

      Joo varsin "herkullisen" näköinen Ala carte-lista, siis ei voi olla totta...

    • hekoheko

      Pikaisesti käyneenä voin todeta että aikas kalsea ja ei niin viihtyisä sisutukseltaan. Salaattipöytä oli aika nuhjuinen kun kävi lounaan loppupuolella. Jos vien vaimoni syömään, niin ainakin vielä Tahto vie voiton. Toisaalta jos haluaa lähteä miesporukalla ottamaan kuppia niin ehkä sitten. Enemmän siis juoma paikka kuin syömä.

    • sikepi

      mie oottelin Olaan ihan "aikuisten " tanssipaikkaa... mut toisin tais mennä.... jos olisin ko. paikan omistaja tekisin siitä "aikuisten paikan" hyvää ruokaa ja juomaa ja tasoa.. raha liikkuis ihan eri tavalla kuin 4 euron tuopin juojia.....mut katsellaan minne paikka päätyy...

    • no katotaan vuoden päästä kuinka hyvä tää kapakka on.alkaa lipsua niinkuin entisetkin kapakat.josta tuli räkälät.

      • kertoilkaapas

        Kohta melkein vuosi kulunut.... Mitä mieltä?
        Eiks aika juoppomestaksi tääkin "ravintola" mennyt vai? Tai ainakin kuullut monilta et toista kertaa sinne ei syömään mene..
        Ravintolaan ei saa kuulemma soittaa poliisia paikalle jos siellä joku tappelu alkaa, ja tarjoilijat joutuvat poistamamaan humalaiset sieltä, vaikka eihän tarjoilijalla ole mitään oikeutta poistaa! Mut aika hämärää toiminta


    • ehkä toistekin

      syöminen ei ollut ainakaan kauhean mukavaa vaikka ruoka olikin ihan ok, koska musa pauhasi niin kovaa ettei voinut keskustella ollenkaan huutamatta, ja vielä alkuillasta, ymmärrän jos musiikki on kovalla loppuillasta..aukea paikka siinä sisääntulon edessä heti bijardipöydän edessä on iso tila, ilmeisesti mahdollisia painiotteluita varten? Muutenhan paikka on ihan kehityskelpoinen.

    • olalainen

      räkälä se on jo nytki

    • toinen olalainen

      Jep.. Musta nimi "ravintola" on todella hämäävä.. Joku menee ensimmäistä kertaa sinne ajatuksenaan syöminen mutta kappas, musiikki täysillä, onneton salaattipöytä jne jne.. Ei viihtyisä siis syödä. Siellä kaikki örveltää kännissä ja muutenkin täynnä sitä olut kansaa... Ehkä nimi kannattaisi olla siis pub. Tai baari, mut ravintolaa se paikka ei ole nähnytkään.. Onko siellä muuten edes kokkia?

    • Tyytyväinen asiakas

      Mitä te valitatte? Tänään kävin syömässä, yksi nuori mies oli juomassa olutta, musiikki soi normaalia hiljaisemmalla. Iskender kebabbi oli ainakin rahan arvoista, parasta kebabbia tällä seudulla. Ja yleinen fiilis oli hyvä, ei mikään räkälän tuntuinen. Ei halvimmasta päästä, mutta ei mikään tyyriskään.

    • Vakkari asiakas

      On siel joskus hyvännäkösii mimmei, mut harvoin

    • ei kiitos

      aikasa kutaki,räkälä siitä on jo tulossa hyvää vauhtia.perseen nuolijat kehuvat paikaa hyväksi.

    • hilirimps

      Kävin kerran, vaan en käy toiste...

    • EBBA...E

      juuuuu, erään " ravintolan" omistajan vaimon ei tartte tietää ;)

    • ikävä entistä baaria

      paras baari on joskus ollut sopinkulma,ja pitäjät olivat kivoja .

    • ubbe

      sopin pitäjä oli kaksmielinen sika. noin nätisti sanottuna.

      • Iso-Dee

        Kyllä teillä maalaisjunteilla on huolet...


      • Labatt
        Iso-Dee kirjoitti:

        Kyllä teillä maalaisjunteilla on huolet...

        Aivan. Väännetään kättä jostain helevetin kebab-kioskista. Hankkikaa
        nyt ihmeesä elämä, tai ottakaa ainakin ne laput pois silmiltä!!!


      • hihhiihhii
        Labatt kirjoitti:

        Aivan. Väännetään kättä jostain helevetin kebab-kioskista. Hankkikaa
        nyt ihmeesä elämä, tai ottakaa ainakin ne laput pois silmiltä!!!

        No ihmeen paljo suaki kiinnostaa ku tänne tulit lukemaan ja vielä kommentoimaan :D


    • käytynähtyriitti

      Ihme paikka on. Kerran kävin tuopilla, paikka oli aivan tyhjä. Outoa istua kapakassa ainoana asiakkaana... Toisen kerran kävin syömässä ja paikka oli kuin rautatieasema, porukkaa käveli sisään ja mitään ostamatta takaisin ulos. Eestaas ravaamista. Baarin puolella asiakkaana ollut mölyapina saattoi toki vaikuttaa siihen, että kukaan ei viitsinyt jäädä..Kaveri rupesi huutelemaan kaikille jotain omiaan jotka kävelivät sisään. En usko, että asioin jatkossa Arvidissa vaikka ruoka olikin ihan hyvää ja paikka ihan siisti.

    • mimmi821

      Tuollahan tuo keikkuu jo kauppalehden protestilistalla maksamattomien verojen takia. Hoh hoijaa.

      • Hoh hoijaa

        Tahto ainakin on protestilistalla, aika muhkeillakin summilla. Minun tietääkseni ei Arvid.


    • Panomies

      Irtooko Arwidista tussuu helposti? Pitää tulla joku viikonloppu pyörähtää sen verran kull`a kutkutelee

      • Tasokasmies.

        Kyllä irtoo, mutta laatu on todella huonoa, niinkuin baaripokat yleensäkin.

        Naiset jotka tuollaisissa paikoissa aikaansa viettävät ovat roskaväkeä aivan samoin kuin heihin sekaantuvat paskakasatkin jotka ovat jopa vielä alhaisempaa kastia.


      • Panomies
        Tasokasmies. kirjoitti:

        Kyllä irtoo, mutta laatu on todella huonoa, niinkuin baaripokat yleensäkin.

        Naiset jotka tuollaisissa paikoissa aikaansa viettävät ovat roskaväkeä aivan samoin kuin heihin sekaantuvat paskakasatkin jotka ovat jopa vielä alhaisempaa kastia.

        onko siiderin muokkaamaa vartaloa?. Ei sen aina tarvii priima tavaraa olla... jos saa helposti niin on kuiteski halvempaa tökätä kulli`olan siiderivalaaseen kun käydä esim. thaihieronnassa.


      • Että näinnnnnn
        Panomies kirjoitti:

        onko siiderin muokkaamaa vartaloa?. Ei sen aina tarvii priima tavaraa olla... jos saa helposti niin on kuiteski halvempaa tökätä kulli`olan siiderivalaaseen kun käydä esim. thaihieronnassa.

        Roskaväki kutee keskenään, niin se vaan on.


      • Olasiittur
        Että näinnnnnn kirjoitti:

        Roskaväki kutee keskenään, niin se vaan on.

        Roskaväki kutee= Orimattilalaiset kutee, jep on todellakin sisäsiittoista porukkaa meni baariin tai ei...Arwidissa naiset jaetaan ettei nyt ihan veljet ja siskot keskenään..


    • mamma8

      Kyllä ei ole taas ihmisillä muuta tekemistä kuin kyttäillä mikä firma on protestilistalla ja mikä ei. PERUS ORIMATTILA, täynnä kateellisia.
      Toivon syvästi että minulla ei koskaan tule olemaan niin tylsä elämä.

      • Toiminimi..

        Se vaan on fiksua seurata keitä siellä listalla on. Tietää ainakin mille firmalle tekee töitä ja mille ei.


    • sinkku 40 +

      No ei sinne sit kannata mennä hyvännäkösiä neljäkymppisiä miehiä etsiskelee
      jos on vaan kännikaloja.

    • jhygse

      ja arvid lopettaa seuraavaks!?

      • 812212

        Sais mennäki nurin. Aiwan turha paikka.


      • ....................
        812212 kirjoitti:

        Sais mennäki nurin. Aiwan turha paikka.

        Täytyyhän Olan kovilla jätkillä joku paikka olla. Jos Arwid loppuisi, niin Wanhan mestarin valloittaisivat ja se on huono juttu.


      • Jo nyt on perkele!
        .................... kirjoitti:

        Täytyyhän Olan kovilla jätkillä joku paikka olla. Jos Arwid loppuisi, niin Wanhan mestarin valloittaisivat ja se on huono juttu.

        Millä Olan KOVILLA jätkillä?????

        Vittu tuollaisissa paikoissa nyhjöttävät vain ne avuttomimmat tolvanat joista ei ole yhtään mihinkään - se on varma!

        Minä itse olen KOVA jätkä, enkä ole alentanut itseäni koskaan sille tasolle että nyhjäisin tuopin äärellä jossakin vitun räkälässä ja noista ns. kovista jätkistä pystyn lakaisemaan katua jokaisella ja koska tahansa!


    • pehmolelu

      Olassa ei ole kovia jätkiä ollenkaan.

      • Vaukshal

        Arvidissa on tosi hyvä ruoka ja rauhaisa tunnelma. Ihan hyvä että Arvid tuli Orimattilaan:)))) Minä tykkään.


    • saatanan ketkut

      Eihän nää mamut pidä ku ne ekat kolme vuotta jotain paikkaa, sitten vaihtuu nimi paperilla. Koska mamujen ei tarvitsi ekasta kolmesta yrittäjä vuodesta maksaa jotain veroa tai muuta kulua.. niin kolmen vuoden välein vaihdetaan nimi paperille

    • SKOBATYTTÖ

      ARWID ON MUN MIELEST KIVA PAIKKA. SIEL SAA KALJAA VAIK IKÄÄ EI OO KU 17, VÄHÄN ALLE. JA PAPEREIT EI OO TARVINNU KOSKAA NÄYTTÄÄ, SIIS NIITÄ LAINATTUJA ;)) KAIKKI JOUKOLLA JUHLIMAAN!

      • Vai sellanen meno baarissa :D kertokaahan ihmiset lisää ni pitää tul pyörähtää siel :D tonne tekstii [email protected]


    • koho

      Eihän siellä viihdy, ellet ole omistajan kavereita. Leuhkaa porukkaa ja tarjoilijat käytettyjä.

    • Ruokalista uusiksi.

      Lounaspöytä aikalailla samanlainen kermaperunoita,kananmuniin,pizzaa jotain lihakastiketta,broileria.Ihan semmoista halpaa perusmuonaa.Olis kiva saada joskus hieman vaihtelua vois olla vaikka semmoisia ruokateemapäiviä.Olis texmex ruokaa,intialaista,välillä kalaa ym.Siitä vois vaikka hieman maksaakkin enemmän.

    • Kauhanenn.nic

      Noh. Vähän liian ylpeitä omistajat. On autokin melkoinen peniksenjatke. Ruoka ihan ok ja tarjoiliat kaikki kauniita.

      • Hyi_helvetti

        Mikrossa lämmitetty tukkupaskahampurilainen OK? Leikepihvi Metrotukun taattua pahvia, millin lihasuikaleen päällä 5 milliä korppujauhoa OK? Et ole vissiin ikinä syönyt oikeaa ruokaa?


      • Hyi-hyi-
        Hyi_helvetti kirjoitti:

        Mikrossa lämmitetty tukkupaskahampurilainen OK? Leikepihvi Metrotukun taattua pahvia, millin lihasuikaleen päällä 5 milliä korppujauhoa OK? Et ole vissiin ikinä syönyt oikeaa ruokaa?

        Joo, mun mummokin tekee parempaa ruokaa kuin Arvidin "kokit" ja se sentään on ollut jo liki kymmenen vuotta kuolleena.


      • Supermyyrä

        Me tilataan pizzat aina arvidista"olan parhaimmat".ja omistajan auto on ihan ok.parempi viel jos ois iso mese tai bemu.mä nostan ainakin hattuu tuolle nuorelle yrittäjälle,hieno juttu.no pizzat tulee fordil,no mut ei se mitään..mut jos ne tulis vaik skodal ni jäis kyl pizzat tilaamatta.


    • hintti_baari_arvid

      Hintti baari.

      • Anonyymi

        Eikö herunut vai seisokki ongelma?


    • homomesta

      Saatana mikä paska paikka! Älkää menkö sinne. Hyi helvetti!

    • Voutisetä

      Ja verot ym maksut on hoidettu

    • Gay-Görän

      Mä kävin siellä nussituttamassa itseäni

      t. Gay Göran

    • LOLLLL

      Todelliset RAVINTOLAtyöntekijät!! :DDD Kuppilat kuntoon ohjelmassa henkilökunta ei tiennyt mitä on korianteri, tsatsiki ja coleslaw. Väkisin kyseenalaistaa henkilökunnan ammattitaidoin jos edellämainittuja ei tiedä... Hehe...

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä, ota pari päivää vapaata


    • kweraslaa

      hyvä on.

    • yyfcbko

      Joo

    • asöaassa

      toki on.

    • kerakammama

    • Kerrankossitä.erhetyy

      Virolaisten kantapaikka

    • Anonyymi

      Onko Arviidi myynnissä, vai?

      • Anonyymi

        Kuka kysy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kysy?

        Mercedesmies ja rakentaja. Ruottin armeijan käyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mercedesmies ja rakentaja. Ruottin armeijan käyny.

        Ai se alkoholisoitunut peräkammarinpoika?


    • Anonyymi

      Arvid on Orimattilalaisten ainoa menomesta. Toivottavasti rafla jatkaa sillä muuten ollaan täysin ilman bilepaikkaa.

      • Anonyymi

        Näin on. Jos paikka menee kiinni niin ainut meno mesta on Kehräämön torstaisin tanssit.


    • Anonyymi

      Kiinni meni

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joku osti Arviidin mutta kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku osti Arviidin mutta kuka?

        Sehän selviää kun käyt kysymässä.


      • Anonyymi

        Mikä on videon linkityksen ajatus?


    • Anonyymi

      Onko Arviidissa esiintyjä enää laisinkaan? Miltä maistuu safkat nyt kun tuli uusi omistaja?

    • Anonyymi

      Intialaiset on ollu aika pa***a. Muutenkin mausteet unohtunu. Jacen aikana oli parempi ruoka.

    • Anonyymi

      Portsari päätti heittää kovin ottein, 50v hyväkäytöksisen 🇷🇺🇫🇮naisen, kun Arvid oli juottanut hänet kuntoon, että olisi kyyti kannattunut edes kysyä, ja onko tavarat tallella. Olkapäihin mustelmat, ja polvet ruvelle. Hieno heitto oli. Onneksi ohikulkija löysi 3h päästä, hypotermisen naisen, ja sai soitettua lahteen kyydin. Eli rahat pois, ja sitten pois silmistä. Ei tullut porstsarilla väkivallan jälkeen mieleen kysyä. Selviätkö kotiin. Kunnon natsibaari.Toivottavasti opitte tästä, koska tää ei jää tähän.

      • Anonyymi

        Ei ravintola juottanu. Eiköhän itte juonuut jalat altaan?


    • Anonyymi

      Siis aivan huippumesta! Ainoostaan Bomonti on parempi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe