http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Miksi naiset nauravat miehiä herkemmin/1329103604614
Naurava_nainen
11
676
Vastaukset
- Mies se tulee
tyhjännaurajastakin muttei räkänokasta.
- Kohta*sauna
Väärin kerrottu...
Oikea termi:
Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta... - Elä ootkos ihan
Kohta*sauna kirjoitti:
Väärin kerrottu...
Oikea termi:
Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta...varma?
No niinhän se on mutta oli ihan pakko kokeilla löytyykö joku jonka pätemiskynnys on noin pieni ja niin sie vaen täkkyyn nappasit.... - sleeping tiger
Kohta*sauna kirjoitti:
Väärin kerrottu...
Oikea termi:
Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta...Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta... tuolla viissiin isä ukko sano minulle kun oli kuolin vuoteella.mutta paljon on mahtunut tielleni tyhjän naurajia paskan puhujia.mutta mikä ei tapa se vahvistaa,ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa ja sitä niitetään mitä kylvetään.
- S.10.10.1995
sleeping tiger kirjoitti:
Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta... tuolla viissiin isä ukko sano minulle kun oli kuolin vuoteella.mutta paljon on mahtunut tielleni tyhjän naurajia paskan puhujia.mutta mikä ei tapa se vahvistaa,ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa ja sitä niitetään mitä kylvetään.
Jeesus sanoi:
"Joka on synnitön. Heittäköön ensimmäisen kiven."
Yhtään kiveä ei heitetty... - sin.
S.10.10.1995 kirjoitti:
Jeesus sanoi:
"Joka on synnitön. Heittäköön ensimmäisen kiven."
Yhtään kiveä ei heitetty...Niin jokainen tekee oman tilinsä täältä lähtiessä,niin minäkin.
- Eipä oo sitten
sleeping tiger kirjoitti:
Mies se tulee räkänokastakin; muttei tyhjännaurajasta... tuolla viissiin isä ukko sano minulle kun oli kuolin vuoteella.mutta paljon on mahtunut tielleni tyhjän naurajia paskan puhujia.mutta mikä ei tapa se vahvistaa,ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa ja sitä niitetään mitä kylvetään.
pojasta polvi parantunut sillä yhtä tosikkoja ja pöljiä tuntuu olovan isä että poika.
- Nauru pidentää ikää
Ennen sitä sanottiinkin," itku pitkästä ilosta" ja jopa lopetti naurattamasta.
Sehän on ilonpilaaja semmoinen sanoja. - vittuuntunutpaskaan
Toivottavasti jokainen tekee oman tilinsä lähtiessään, saavat viimeinkin sen toivotun palkankorotuksen
- eetu poika
rouvanaoroparkissa
- Nadja30vkostomuksa
eetu poika kirjoitti:
rouvanaoroparkissa
niinköistukosevanhassaooppelissasätkäikenissäkeltasethampaannysätnäkyen
entäherrasitäeitainnunnanaurattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591