kuitti vuokran maksusta?

Usko Eevertti

Ihmettelin,kun hain sossusta nyt ekaa kertaa rahaa työttömänä ja sainkin rahaa.
Nyt ensi kuussa käskivät lähettää kuitin,että olen maksanut vuokran ja tiliotteen.
Mitä järkeä lähettää erikseen kuittia,kun tiliotteesta näkyy,että vuokra on maksettu?

9

5576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sossupummi

      No eipä sitä oikeasti tarvita jos olet toimittanut vuokrasopimuksen jossa on kerrottu vuokranantajan nimi,vuokran määrä ja tilinumero. Tiliotteessa tai tilitapahtumissa tiedot vastaa niin pitäisi riittää(kaikki sossut ei hyväksy pankin tapahtuma kyselyä). Tosin eri käytännöt eri sossuissa. Jos sulta se kuitti löytyy niin voi sen sinne toimittaa oli järkeä tai ei.

    • sosososoo

      Voit printata nettipankista maksukuitin. Siitä näkyy enemmän tietoja kuin tiliotteen rivistä.

    • TTT vaatii aina tiliotteen. Maksamasi vuokra näkyy tiliotteella . Niinkuin sinulle jo vastattiin, printatussa kuitissa näkyy enemmän infoa.

      Jonka rahaa syöt sen lauluja laulat. (Vain osittain vinoilua, olen ttt itsekin joskus nostanut).

      • että näin

        niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.


      • että näin
        että näin kirjoitti:

        niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.

        niin vaativatkin....

        kuittia maksetusta vuokrasta


      • 30
        että näin kirjoitti:

        niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.

        Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
        Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla?


      • usko eevertti
        30 kirjoitti:

        Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
        Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla?

        Sossu ei maksa vuokraani.
        Saan työttömyyturvaa ja asumistukea sillä maksan vuokrani.
        Mutta saan vielä sossusta rahaa ruokaan ja laskuihin.


      • että näin
        30 kirjoitti:

        Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
        Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla?

        ei kertonut... täällä on toinen ketju, jossa kysyttiin, pitääkö pankin tilisiirtolomake toimittaa täytettynä sossuun. Sekoitin siihen.. sorry


      • Luttinen minäkin
        usko eevertti kirjoitti:

        Sossu ei maksa vuokraani.
        Saan työttömyyturvaa ja asumistukea sillä maksan vuokrani.
        Mutta saan vielä sossusta rahaa ruokaan ja laskuihin.

        Paljonko sulle tulee käteen noista etuuksista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe