Ihmettelin,kun hain sossusta nyt ekaa kertaa rahaa työttömänä ja sainkin rahaa.
Nyt ensi kuussa käskivät lähettää kuitin,että olen maksanut vuokran ja tiliotteen.
Mitä järkeä lähettää erikseen kuittia,kun tiliotteesta näkyy,että vuokra on maksettu?
kuitti vuokran maksusta?
9
5576
Vastaukset
- Sossupummi
No eipä sitä oikeasti tarvita jos olet toimittanut vuokrasopimuksen jossa on kerrottu vuokranantajan nimi,vuokran määrä ja tilinumero. Tiliotteessa tai tilitapahtumissa tiedot vastaa niin pitäisi riittää(kaikki sossut ei hyväksy pankin tapahtuma kyselyä). Tosin eri käytännöt eri sossuissa. Jos sulta se kuitti löytyy niin voi sen sinne toimittaa oli järkeä tai ei.
- sosososoo
Voit printata nettipankista maksukuitin. Siitä näkyy enemmän tietoja kuin tiliotteen rivistä.
TTT vaatii aina tiliotteen. Maksamasi vuokra näkyy tiliotteella . Niinkuin sinulle jo vastattiin, printatussa kuitissa näkyy enemmän infoa.
Jonka rahaa syöt sen lauluja laulat. (Vain osittain vinoilua, olen ttt itsekin joskus nostanut).- että näin
niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.
- että näin
että näin kirjoitti:
niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.
niin vaativatkin....
kuittia maksetusta vuokrasta - 30
että näin kirjoitti:
niin tekee.. tässä olikin kyse siitä pitääkö sossuun toimittaa tilisiirtolomake valmiiksi täytettynä, jotta he voivat maksaa vuokran pankkiin. Aloittaja kertoi, että maksavat vuokran sossusta, ja vaativat asiakasta toimittamaan valmiin tilisiirtolomakkeen.
Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla? - usko eevertti
30 kirjoitti:
Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla?Sossu ei maksa vuokraani.
Saan työttömyyturvaa ja asumistukea sillä maksan vuokrani.
Mutta saan vielä sossusta rahaa ruokaan ja laskuihin. - että näin
30 kirjoitti:
Kertoikohan se aloittaja nyt varmasti, että maksavat sossusta sen vuokran suoraan?
Jos maksavat niin minkäköhän takia jos aloittaja on hoitanut vuokransa aina asiallisesti ja todistanut sen tiliotteilla / kuiteilla?ei kertonut... täällä on toinen ketju, jossa kysyttiin, pitääkö pankin tilisiirtolomake toimittaa täytettynä sossuun. Sekoitin siihen.. sorry
- Luttinen minäkin
usko eevertti kirjoitti:
Sossu ei maksa vuokraani.
Saan työttömyyturvaa ja asumistukea sillä maksan vuokrani.
Mutta saan vielä sossusta rahaa ruokaan ja laskuihin.Paljonko sulle tulee käteen noista etuuksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429