vessa ei ollut vetänyt ja krapulapaskat olivat levenneet lattialle. Raimo o kojon kirjakin oli pilalla. Pidettiin palaveri paskan lemussa.
aa-kerholla haisi paska
13
487
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde82
- Voi olla, että joutuu lyömään aivot uudelleen nostalgisestia- progressiivisesta tunneaukosta, ikähäiriö, isoveli-nottaari.
- Mää en ookaan enää töissä, mää oon vain psykoosissa.
- Mää en saakaan nostaa siitä rahaa.
- Ei nainen missään voi työskennellä.
- Joo, tällä hetkellä mun tyttö ajattelee välillä, ei koskaan sisar. - Kk
Perseen haju on kuvottava. Paskakin haisee paremmalle.
- Anonyymi
Soiko balalaikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soiko balalaikka?
Tuohon tarvitaan vähän enempi harjotuksia, että alakoo soimaan.
- Rööperin Reiska
Itse ripuloin kotona turvallisuussyistä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen fetisti tämä on kun ei muusta kirjoittele kun paskasta joka päivä Aika hakea apua vaivaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen fetisti tämä on kun ei muusta kirjoittele kun paskasta joka päivä Aika hakea apua vaivaan
No kun sinulla on fetissi niitä lukean niin mehän kirjoitamme.
- Anonyymi
Aa-kerholla on joka ilta jossain kunnon sontapainikisat. Asu vapaa tai ei lainkaan. Miesten ja naisten sekapainissa löytyy elämänkumppani.Sonta roiskuu lempi leiskuu.
- Anonyymi
Olen kuullut että noissa palaveripaikoissa vessanpöntöt on aina ripulisonnassa. Epäsiistiä sakkia.
- Anonyymi
Oon vahvasti siinä ajatuksessa, että noilla kirjoilla on korkeintaan pyyhitty persettä ja sama matka jatkuu taas
- Anonyymi
Ei nämä ripulikirjallisuuden ammattilaiset ole juuri Aa.ssa käyneet. Aa käynti voisi vähän ehkä avata ajatusmaailmaa. Esim. ettei tarvis ihan aina omaa kurjuuttaan toisille jakaa, vaan pääsis asiassa vähän eteen päin. Täällä me ihmiset ollaan, ja autetaan toisia, mutta ei voida sun omille päätöksille juuri mitään.
- Anonyymi
Olen käynyt Tampereen Aassa 2004 kaksikertaa. Toisella kerralla oli wcpönttö pahasti tukkeutunut. Pönttö alkoi jörisemään melko ankealla äänellä. Oikein silleen nurisemaan. Poistuimme kaverin kanssa sateiseen iltaan ja taas kotiin.
Alkoholi on pilannut ja heikentänyt elämääni jo melkein 30vuotta. Toivoisin oikeasti jokaisen pystyvän lopettamaan tuon tuhoisan alkoholin käytön. - Anonyymi
Jos vessanpönttö on tukossa niin ilmottakaa siitä että ne putket tullaan avamaan. Jos vessaharjalla ei saada auki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377