5v HP:n läppärin raato askartelun alla. Sen verta kelpo vielä, että
kannattaa yrittää laittaa kuntoon.
Käynnistyksen jälkeen ledit vilkkuvat ja tuuletin pörrää, mutta näyttö
on tasaisen harmaa. Pelkkä taustavalo on vaan päällä. Laitoin
ulkoisen näytön kiinní ja kas kummaa, XP tuli esiin. Eli käyttis
on kunnossa.
Mikä mahtaa olla vialla, kun läppärin oma näyttö on vaan harmaa?
HP läppärin näyttö pimeä
3
2565
Vastaukset
- juk
kokeilitko kun ulkoinen näyttö on kiinni niin näppäin yhdistelmllä fn f4 vaihtaako kuvan läppärin näytölle?jos ei vaihda niin läppärin emolta tuleva näyttökaapeli näytölle voi olla viottunut,näyttöä kääntelemällä voi kuva tulla jossain kohtaa.tai sitten näytön invertteri on hajonnut.
Mulla oli sama ongelma Acerin kanssa (lue linkin teksti)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10286017
Kysyin ATK-korjaamolta ja kaveri sanoi, että voi olla isompikin vika kuin pelkkä näytön ja ohjaimen välinen kaapeli. En siten ole korjannut/korjauttanut, vaan ko. läppäri on ollut varakoneena (apuna ulkoinen näyttö tai TV).- ATK-"Asiantuntija"
Itse hoitannut vasaava ongelma ATK korjaamolla Inforing Oy . Joku lamppu oli vaihdettu. En osa enemmän sanoa, mutta näyttö rupes toimimaan. Eikä ollu mitään kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779