Millainen on Katan Centara-hotelli?

Centara-kokemuksia?

Onko kokemuksia Katan Centara-hotellista Phuketissa? Millainen hotelli, huoneet ja aamupala? Plussat ja miinukset Kata Beachin Centarasta, please!

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centara-kokemuksia

      Eikö kenelläkään tosiaan ole kokemuksia Centara-hotellista Katalla? Kiireen vilkkaa plussia ja miinuksia tänne että päästään varaamaan matkat ihanaan Phuketiiin!

      • 2580

        Kai hotelli on hyvää centara tasoa,näkyy ainakin finnmatkoilla olevan neljän f;än tasoinen.Muutaman kerran on tullut oltua juuri centara ketjun hotelleissa ja ainakin niissä on aamupalat olleet mainiot,huoneet tilavia ja siistejä,ei valittamista.Taas toukokuussa mennään centara ketjun hotelliin,mutta karonille.Näkyy olevan ainakin finnmatkoilla katan centara niin hyvässä tarjouksessa toukokuun lopulla,että tuskin omatoimimatkaaja paljoa enää halvemmalla kyseisessä hotellissa kahtaviikkoa majoittuu.


      • tuota tuota
        2580 kirjoitti:

        Kai hotelli on hyvää centara tasoa,näkyy ainakin finnmatkoilla olevan neljän f;än tasoinen.Muutaman kerran on tullut oltua juuri centara ketjun hotelleissa ja ainakin niissä on aamupalat olleet mainiot,huoneet tilavia ja siistejä,ei valittamista.Taas toukokuussa mennään centara ketjun hotelliin,mutta karonille.Näkyy olevan ainakin finnmatkoilla katan centara niin hyvässä tarjouksessa toukokuun lopulla,että tuskin omatoimimatkaaja paljoa enää halvemmalla kyseisessä hotellissa kahtaviikkoa majoittuu.

        Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.


      • 2580
        tuota tuota kirjoitti:

        Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.

        Oot kyllä harvinaisen oikeessa.Mutta aika monella(minä mukaan lukien) ei vain yksinkertaisesti ole aikaa lomailla kahta viikkoa pidempään kerralla.Aina ei auta edes se vaikka kuinka yrittäis järjestellä.Toivon itsekin olevani joskus siinä tilanteessa,että vois olla kuukauden tai kaksi thaimaassa.Silloin ilman muuta ainoa vaihtoehto omatoimimatka.Myös talviaikana kahdenviikon matka tulee useimmiten halvemmaksi suorittaa omatoimisesti.Niin olen itse pääsääntöisesti tehnyt.


      • caramello

        hyvä hotelli aamupaloineen ja altaineen. suosittelen


      • Centara-kokemuksia
        tuota tuota kirjoitti:

        Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.

        Nimimerkki Tuoa tuota:

        Hei, enpä kysellyt monenko viikon matkoilla itse kukin on. Kysymys koski Katan Centara-hotellia eikä matkojen pituuksia.
        Kannattaa vastata kysymykseen ja pysyä aiheessa!

        Kiitos nimimerkille 2580 asiallisesta vastauksesta!


      • mukavaareissua

        Muutama vko sitten kotiuduttiin ko hotellista. Meidän perhe viihtyi ja tykkäsi.
        Aamupala oli meille riittävän monipuolinen. Henkilökunta oli ystävällistä ja alue siisti. Ihanaa lomamatkaa teille!


      • Centara hyvä valinta
        tuota tuota kirjoitti:

        Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.

        Mikä ihmeen halu ihmisillä on kirjoitella ja selitellä täällä kaikkea muuta paitsi sitä asiaa, mistä on otsikossa puhe???

        Ja sitten varsinaiseen teemaan: Katan Centara on hyvä hotelli - yksi parhaista. Aamupala on suomalaisittain todella runsas, huoneet (2 hhh) olivat ainakin meille riittävän tilavia ja uima-allasalue suht iso. Henkilökunnan englanninkielen taidossa on joskus pieniä puutteita, mutta siitäkin selviää!
        Hotellin sijainnissakaan ei ollut valittamista.
        Kaiken kaikkiaan suosittelemme Katan Centaraa, jos todellä hyvää majoitusta haluaa.


    • Vinkkejä kehiin

      Mekin ollaan menossa Katan Centaraan maaliskuun lopulla ja kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja vinkkejä hotellista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe