Eli joo moi.Mulla on kääpiöluppa,vajaa 1v.Saako sille antaa riisikakkua jossa on suolaa 0.3% ?
Vastaukset 6
- Enminätiiä
Enminätiiä
- nimetön888
Ei ole missään kaninruuissa riisiä tullut vastaan eli en lähtisi antamaan. Katso puput.net sivustolta, siellä on lista mitä saa ja mitä ei saa antaa
- siirilydia
En usko että kani siihen kuolee, mutta sanoisin että aika turhaa lähteä tuollasta antamaan, kani ei siitä mitään hyödy, ja on varmasti paljon parempiakin herkkuja olemassa kuten vaikkapa erilaiset yrtit.
- tania78
En minäkään suosittelisi.
Ei sisällä mitään tärkeitä ravintoaineita ja hampaillekkin on aivan turhaa puppua.
Siirilydiaa mukaillen parempiakin herkkuja löytyy. ( yrtit,varvut,oksat... ) - RIISIKAKKU<3
En sitten anna (: kiitos vinkeistä!
- Anonyymi
Haluisin itsekin tietää meillä on 4v kani ja toinen 3v ja niiden pennut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475