Apua, tallilla ahdistellaan

HorseGirl14

Yks mies ahdistelee mua (puristelee rintoja ja koskee takapuoleen) ja puhuu tosi rivoja. Itku silmässä yritän pysyä kuin ei mitään.

Kaverit tietää asiasta, koska niitäkin se mies ahdistelee. Kukaan meistä ei kuitenkaan uskalla kertoa asiasta, ettei ratsastusta joudu lopettamaan.

Mä haluun pois tästä tilanteesta ja nopeasti!!!

6

274

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUHUKAA!!!

Nyt kannattaa mennä ihan rohkeasti puhumaan jollekkin vanhemmalle ja poliisille, tai jopa koulun terveydenhoiotajalle, ennen kuin tilanne menee vielä pahemmaksi!!! Kyllä sitä ratsastusta voi jatkaa jos haluaa mutta tuo teidän tilanteenne on vakava ja asiaan on puututtava mahdollisimman nopeasti!

• Kannattaa

Mies joutuu linnaan, te saatte hyvät rahalliset korvaukset ja säästytte mahdollisimman vähäisillä traumoilla!

• ...

Missä tallilla käytte?? :(

• Hevosmies!

Kannattaa vähän miettiä omien tekojen seurauksia: jos näyttöä ahdistelusta ei löydy, saattaapi teille napsahtaa tuomio perättömästä ilmiannosta. Alaikäistä ei tosin tuomita, mutta korvausvelvollisuus sinulla silti on.

Ja miltä tuntuu kantaa loppuelämä harteillaan tallitoiminnan lopettajan viittaa?

Kannatttaa vähän miettiä...

• Munat pois sulta

Hevosmies, oletko kenties se ahdistelija? Kuulostais niinkuin oma lehmä ojassa sulla?! Lopeta kun voit, pedofiileja ei katsella hyvällä...

• Onko ketään kotona??

Ei voi olla totta! Ettäkö ratsastus on niin kivaa, että siinä sivussa pienet kopeloinnitkin kestää, vaikkakin itku kurkussa? Hai haloo, onko teillä vintillä matot vinossa vai mitä tää on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe