Soitin tuossa yhtenä päivänä toiseen koulupisteeseen että onnistuisiko samalta alalta siirto sinne. No tämä koulutusvastaava sanoi että onnistuuha se, käski vielä soittamaan opolle. No miehän soitin opolle joka käski miun mennä uudestaan pääsykokeisiin ! eihän se voi olla mahdollista kun mut on jo kerran hyväksytty alalle? Kokemuksia ja lisätietoa olisi mukava saada :)
Miten voi siirtää koulun toisella paikkakunnalle?
1
319
Vastaukset
- siirtynyt jo
Mistä koulusta on nyt kyse tai lähinnä mistä tasosta? AMK tasolla voi hakea siirtoa toiseen kouluun, jos on saanut aiemmin paikan jossain amk:ssa ja siirtoa ei voi saada ekalla lukukaudella vaan moni koulu vaatii että sinun tulee olla käytynä opintoja päätoimisesti edellisessä koulussa noin 23-28op ja poissaoloja jos on paljon, niin sitä ei katsota hyvällä. Siirtoa voi siis anoa samaan koulutusohjelmaan eli et voi hypätä mihin vaan tutkintoon. Siirtoon vaikuttaa myös se, että kuinka täyttä siellä koulussa on, jonne olisit siirtymässä. Voi myös käydä niin et heidän sen hetkinen opiskelija kiintiö on täynnä ja siirtoa ei voida tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565