Soitin tuossa yhtenä päivänä toiseen koulupisteeseen että onnistuisiko samalta alalta siirto sinne. No tämä koulutusvastaava sanoi että onnistuuha se, käski vielä soittamaan opolle. No miehän soitin opolle joka käski miun mennä uudestaan pääsykokeisiin ! eihän se voi olla mahdollista kun mut on jo kerran hyväksytty alalle? Kokemuksia ja lisätietoa olisi mukava saada :)
Miten voi siirtää koulun toisella paikkakunnalle?
1
308
Vastaukset
- siirtynyt jo
Mistä koulusta on nyt kyse tai lähinnä mistä tasosta? AMK tasolla voi hakea siirtoa toiseen kouluun, jos on saanut aiemmin paikan jossain amk:ssa ja siirtoa ei voi saada ekalla lukukaudella vaan moni koulu vaatii että sinun tulee olla käytynä opintoja päätoimisesti edellisessä koulussa noin 23-28op ja poissaoloja jos on paljon, niin sitä ei katsota hyvällä. Siirtoa voi siis anoa samaan koulutusohjelmaan eli et voi hypätä mihin vaan tutkintoon. Siirtoon vaikuttaa myös se, että kuinka täyttä siellä koulussa on, jonne olisit siirtymässä. Voi myös käydä niin et heidän sen hetkinen opiskelija kiintiö on täynnä ja siirtoa ei voida tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812