vitsinurkkaus

huulenheittoa

Pistää kyllä kovin naurattamaan nämä teinimammat, jotka muutaman kuukauden - vajaa vuoden kokemuksella kuvittelevat tietävänsä kaiken vanhemmuudesta. Te ette tiedä mitään.

Lapsille tulee uhmaikä, lapsi sairastelee vuosien karttuessa enemmän kuin pikkuvauvana, koska saa äidin maidosta tarvittavat vasta-aineet. Jos kuvittelette että se muuttuu helpommaksi, kun lapsi kasvaa, olette väärässä. Ette tiedä vanhemmuudesta vielä yhtikäs mitään, kun lapsi ei vielä edes kävele!

En olisi itse voinut kuvitellakaan hankkivani jälkikasvua, ennen kuin olin ollut oikeassa ansiotyössä, ja varsinkaan ennen kuin olin täysi-ikäinen.

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinuoriäiti

Kyllähän me nyt tiedetään.

• ei näin

Täysin samaa mieltä. Ei KUKAAN tiedä vanhemmuudesta ensimmäisten kuukausien tai vuodenkaan aikana yhtikäs mitään. Mutta kyllähän nämä teinit tietävät vanhemmuudesta ihan kaiken kun vauva vielä imee tissiä ja juo tuttipullosta ;) Voi voi sentään.......

• teiniäiti

Kuka täällä on koskaan sanonut että tietää vanhemmuudesta kaiken????

Jos sanotaan että on pärjätty hyvin jne, niin sehän tarkoittaa että on siihen mennessä pärjännyt hyvin.
      Älkää jaksako alkaa tollaista tyhjänpäivästä tänne kirjottelee ku kukaan ei oo mitään tollasta ees sanonu -.-

Ja niin,ei kuule kukaan vanhempikaan äiti tiedä heti että mitä se tulevaisuus tuo tullessaan ja mitä se vanhemmuus on myöhemmin,eli älkää sitäki yhdistäkö vaa meihin teineihin -.-

• plaahplaaahplaah

Olet oikeassa, kukaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Mutta edelleenkin eri asia on se, kuka niiden asioiden kanssa "painii". Onko se keskenkasvuinen, lapsellinen teini, vai jo aikuinen, henkisesti kasvanut ihminen. Ero on huomattavan suuri.

Aiemmassa keskustelussa mainittiinkin, että kukaan teistä teiniäideistä ei oikeasti edes käsitä, kuinka keskenkasvuisia te edelleen olette. Sitä ei kukaan voi tajuta, ennen kuin on sen kehitysvaiheen ylitse päässyt. Kasvakaa ensin, pätekää sitten.

• teiniäiti

Ei kaikki teinit ole lapsellisia, vaan on myös niitä vastuuntuntoisia ja kunnollisia.
      Ja ainaskaan en hauku teitä kuten te haukutte meitä teinejä.. Siinä yksi asia missä ollaan,tai ainakin minä olen, teitä viisaampi :p

• olet pentu vielä

Pöhpöh, te ette ole viisautta nähneetkään. Sanon edelleen, että huomaat sitten kun kasvat oikeasti aikuiseksi ja lopetat tuon marinan.

• teiniäiti

Voi kuule, tuo nyt ei ainaskaan ole viisasta haukkua ihmisiä huonoiksi vanhemmiksi vain iän takia ja omien kuvitelmien takia.. Varsinkaan kun ette tunne edes koko ihmisiä!

Joo,olen syksyllä täysi-ikäinen ja mielestäni en marise vaan sanon vastaan asiassa josta minulla on omaa kokemusta, toisin kuin eräillä.
      Ja mitä te edes tulette tänne kirjoittelemaan jos kerta tiedätte että täällä vaan "maristaan" vastaan? Ei tämä palsta ole teille, vaan teinivanhemmille.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä!

• Anonyymi

Teinit ei oo tiennyt mitä ne on tehny,Ne on TUHONNUT niiden nuoruuden joka on vain kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      675
      3552
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2748
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1741
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      52
      1593
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1550
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      374
      1529
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1273
    Aihe