vitsinurkkaus

huulenheittoa

Pistää kyllä kovin naurattamaan nämä teinimammat, jotka muutaman kuukauden - vajaa vuoden kokemuksella kuvittelevat tietävänsä kaiken vanhemmuudesta. Te ette tiedä mitään.

Lapsille tulee uhmaikä, lapsi sairastelee vuosien karttuessa enemmän kuin pikkuvauvana, koska saa äidin maidosta tarvittavat vasta-aineet. Jos kuvittelette että se muuttuu helpommaksi, kun lapsi kasvaa, olette väärässä. Ette tiedä vanhemmuudesta vielä yhtikäs mitään, kun lapsi ei vielä edes kävele!

En olisi itse voinut kuvitellakaan hankkivani jälkikasvua, ennen kuin olin ollut oikeassa ansiotyössä, ja varsinkaan ennen kuin olin täysi-ikäinen.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinuoriäiti

      Kyllähän me nyt tiedetään.

    • ei näin

      Täysin samaa mieltä. Ei KUKAAN tiedä vanhemmuudesta ensimmäisten kuukausien tai vuodenkaan aikana yhtikäs mitään. Mutta kyllähän nämä teinit tietävät vanhemmuudesta ihan kaiken kun vauva vielä imee tissiä ja juo tuttipullosta ;) Voi voi sentään.......

    • teiniäiti

      Kuka täällä on koskaan sanonut että tietää vanhemmuudesta kaiken????

      Jos sanotaan että on pärjätty hyvin jne, niin sehän tarkoittaa että on siihen mennessä pärjännyt hyvin.
      Älkää jaksako alkaa tollaista tyhjänpäivästä tänne kirjottelee ku kukaan ei oo mitään tollasta ees sanonu -.-

      Ja niin,ei kuule kukaan vanhempikaan äiti tiedä heti että mitä se tulevaisuus tuo tullessaan ja mitä se vanhemmuus on myöhemmin,eli älkää sitäki yhdistäkö vaa meihin teineihin -.-

    • plaahplaaahplaah

      Olet oikeassa, kukaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Mutta edelleenkin eri asia on se, kuka niiden asioiden kanssa "painii". Onko se keskenkasvuinen, lapsellinen teini, vai jo aikuinen, henkisesti kasvanut ihminen. Ero on huomattavan suuri.

      Aiemmassa keskustelussa mainittiinkin, että kukaan teistä teiniäideistä ei oikeasti edes käsitä, kuinka keskenkasvuisia te edelleen olette. Sitä ei kukaan voi tajuta, ennen kuin on sen kehitysvaiheen ylitse päässyt. Kasvakaa ensin, pätekää sitten.

    • teiniäiti

      Ei kaikki teinit ole lapsellisia, vaan on myös niitä vastuuntuntoisia ja kunnollisia.
      Ja ainaskaan en hauku teitä kuten te haukutte meitä teinejä.. Siinä yksi asia missä ollaan,tai ainakin minä olen, teitä viisaampi :p

    • olet pentu vielä

      Pöhpöh, te ette ole viisautta nähneetkään. Sanon edelleen, että huomaat sitten kun kasvat oikeasti aikuiseksi ja lopetat tuon marinan.

    • teiniäiti

      Voi kuule, tuo nyt ei ainaskaan ole viisasta haukkua ihmisiä huonoiksi vanhemmiksi vain iän takia ja omien kuvitelmien takia.. Varsinkaan kun ette tunne edes koko ihmisiä!

      Joo,olen syksyllä täysi-ikäinen ja mielestäni en marise vaan sanon vastaan asiassa josta minulla on omaa kokemusta, toisin kuin eräillä.
      Ja mitä te edes tulette tänne kirjoittelemaan jos kerta tiedätte että täällä vaan "maristaan" vastaan? Ei tämä palsta ole teille, vaan teinivanhemmille.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Teinit ei oo tiennyt mitä ne on tehny,Ne on TUHONNUT niiden nuoruuden joka on vain kerran!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe