kIVAA KIVEMPI LUKEA KAIKKEA aUDIIN LIITTYVÄÄ...
Hyvää ja pahaakin...
Pikkasen tuntuu että täällä' kadehditaan" eikä vinkkejä saa jos jotain asiallista kysyy.
Toytota Terot tai muut jonkun muun lajin seikkailijat sekkailevat sitä mitä eiv ät voi saada eli AUdi unelmana vain... olenko väärässä?
Faktaa...kolmen AUdin neitosena voin sanoa... tuuriako vain mutta ei mutta ei moitteen sanaa ajopeleistä .
Tykkään ajaa näyttävillä ajokeilla....ja en tykkää jäädä kenenkään !!jalkoihin!!...joten nauttikaa niistä peleistä joista tykkäättee ja antakaa audin ajaa ohitse:::)
aUDITAAAR
16
259
Vastaukset
- auditon....
kadehditko sinä maybachilla tai rolls roycella ajavia? tai ferrarilla tai jollain muulla sellaisella ajavia,joihin ei taas SINULLA ole varaa?.... et varmaan,en minäkään audilla ajavia,vaikka sellaiseen ja kalliiseen onkin varaa. ajellaan sellaisilla,mikä itsestä tuntuu hyvältä ja sillä siisti.ei siinä muitten pulinat asioita muuksi muuta.hyvää illan jatkoa.
- AAADITAR
JEP
Puhut asiaa......voisin ajaa tai omaksikin saada noi sun mainitsemat ajopelit...mutta en tunne mitään mielenkiintoa.. ei halua näyttää tai näytellä jotain erikoista....aUDI EDELLEEN mun juttu!!- uuditur
jOu ,, jos henkilö kenellä varaa rollisii tai ferariin roikku täällä sivustolla ,,?? ei taida olla elämää tai ystäviä ajelee vain audilla vaikka olisi varaa parempaakin. täällä ,kun roikuu yleensä vain persaukiset joihin itsekin kuulun vaikka AUDILLA ajankin. Ainakin minä keksisin jotain muuta tekemistä jos pätäkää olisi riittävästi..
- No vaikkapa
uuditur kirjoitti:
jOu ,, jos henkilö kenellä varaa rollisii tai ferariin roikku täällä sivustolla ,,?? ei taida olla elämää tai ystäviä ajelee vain audilla vaikka olisi varaa parempaakin. täällä ,kun roikuu yleensä vain persaukiset joihin itsekin kuulun vaikka AUDILLA ajankin. Ainakin minä keksisin jotain muuta tekemistä jos pätäkää olisi riittävästi..
minulla olisi varaa mutta olen niin tervepäinen vielä ettei tulisi mieleenkään hankkia kumpaakaan kuin korkeintaan muutaman vuotta vanhana ja olemattoman vähän ajettuna. Hintahan on silloin jo puolittunut auton ollessa kuitenkin kuin uusi. Jotain Audia on kuitenkin aivan turha ja typerää verrata oikeisiin arvoautoihin sillä sitähän se ei ole kuin korkeintaan kaikkein kalleimpien mallien osalta.
- hra Tri
Jos olet peruskoulun suorittanut, en voi muuta kuin todeta, että alas on äidinkielemme opetuksen taso mennyt. Mutta oikeasti taidat olla mukautetussa opetuksessa kuitenkin, vai mitä "Auditar"?
- tekstidiagnoosi
Jep, -"tar"-päätekin taitaa olla harhaanjohtava tällä nuorella skribentillä...
- Audi boi
Mitä väliä miten kirjottaa. Täällä puhutaan Audeist ja Suomen-kielen asian tuntijoita ei täällä tarvii!!!!
- EI audia ENÄÄ !
En enää kadehdi Audin omistajia, en ainakaan kun olen omistanut A6 - 09, 2.0 TFSI Avant mallin. Niin paljon vikoja ei ole ollut missään muissa omistamassani autoissa. Nykyisin tunnen vain syvää sääliä Audin omistajia kohtaan ja samaa mieltä on muuten ollut kanssani moni muukin entinen Audin omistaja.
- Herätys
Se oli vain uni. Et sinä ole Audia omistanut.
- ei audia enää
Toivon tosiaankin että se olisi ollut vain pahaa unta, mutta ei. Tehtyä virhettä kun ei tekemättömäksi enään saa.
- se aauditar...
hra tohtorille:)
Kutakuinkin peruskoulun päätökseen sain...)
Mutta elämän koulun se vasta opettanut....ei se kouluja katso jos audista pitää ja audilla varaa ajella....ei se ajopeli kysy tulee a isolla vai pinellä...kun vaan osaa vaihdetta vaihtaa...- perusjätkä50
Positiivinen viesti, ja niin totta! Hyvä Auditar!
- Hiilikuitu-Niilo
Hyvästi ruoste ja rutina. Audeihin tulossa muovi-iskarit.
http://www.plastics.fi/fin/ajankohtaista/?nid=186 - plastic badding
ja kestävyyden kustannuksella...............
- Alh-707
Olisi upeaa omistaa 200 ouattro. 80 ouattro ja 200 avant
- Alfahda
Alh-707 kirjoitti:
Olisi upeaa omistaa 200 ouattro. 80 ouattro ja 200 avant
Olisi upeaa omistaa 200 ouattro. Ouattro. 80 ouattro. Ouattro. A6 avant. A4 avant. 200 ouattro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994169Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k422954Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2682499Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612176- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 951205
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711014
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965