Hups! Olen taas raskaana, kaksi viivaa testerissä ja oireista tiesin jo etukäteen.
Niin, poika syntyi viime syksynä ja nyt on jo toinen tulossa.
Kokemuksia miten jaksaa kahden kanssa?
Onko toinen helpompi kun ensimmäisestä on oppinut?
Toinen tulossa - miten pärjää kahden kanssa?
7
373
Vastaukset
- Kärsi
Kannattasko vaan oppia olemaan levittelemättä niitä haarojaa?
- Turha kysellä
asiasta jos ei hoida ehkäisyä.
- iik!
Toivottavasti lapset otetaan husotaan ja opettelet itse elämään ja kasvat aikuiseksi! olet juuri pilannut kahden pienen ihmisen elämät!
Juuri niin toivottavasti kärsit ja kunnolla!
Tyhmä kakara! - toimi_mulla
En tiedä hoidosta mutta synnytys käy heljosti jos öljyät itsesi ja syöksyt kerrostalosi (jossa tod. näk. asut) rappukäytävää alas mahallasi. Lapsi putkahtaa maailmaan mitä helponta teitä! Jos se ei selviä, voit aina viedä sen täytettäväksi. Siitä saa poikasi kivan aidon näköisen baby bornin johon sinulla ei varmaan olis muuten varaa.
ooks sä vähän sairas? täyttää ny joku ihminen HYI HELVETTI! jos raskaana on ja lapsen haluu pitää niin sitten pitää en sano että ton ikäsenä kauheen viisasta on jos on jo kaksi lasta mutta itse on asiansa tuohon tilaan ajanut ja sen kanssa on elettävä.. Mutta tuo haukkuminen ja mollaaminen meitä teini äitejä ei auta yhtään!!
- just näin
Pärjää hyvin!!! Minä nyt 23 ja mulla 4 lasta. olen yh ja sain esikoiseni 16vuotiaana. tokan 17-v, kolmannen 19v ja kuopuksen 21-v. asennoidu siihen oikein ja ajattele että tää on parasta mitä voi tapahtua niin hyvin menee! ;)
- omatvoimavarat
Raskasta on varsinkin jos uus vauva heräilee useaan otteeseen yöllä tai on koliikki vauva.
Riippuu tietysti myös siitä mitä kaikkea haluaa tarjota vanhemmalle ja sitten sille vauvalle. Haluaako esim. osallistua taapero jumppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842