Olen käynyt nyt Thaikun peruskurssin ja suunnittelin seuraavaksi suuntavani BJJ kurssille tai vapaaotteluun. Nyt kun olen asioita lukenut ja miettinyt nii eikö viisain olisi ehkä käydä ensin tup BJJ kurssi ja sitte mennä vapaaotteluun kun eikö vapaaottelu ole tavallaan "monen tyylin sekoittamista" eli alkaisin harrastamaan vapaaottelua BJJ ja thaikun avulla? Syy miksen ala thaikkua harrastamaan tulee varmaan siinä koska loppujenlopuksi MMA kiinnostaa enemmän ja on jotenkin loppujenlopuksi kovempaa kuin thaikku. Eikös thaikussa ole otteluissa hirveästi kaikkea suojia ja tansseja ja mitä muuta? Tietääkseni vapaaottelussa ei niitä suojia niin paljon ole. En todellakaan siis aliarvosta thaikkua, en tosiaankaan, sen ansiosta tämä mahdollinen kamppailu-urani lähtee käyntiin.
Mutta eikö vapaaottelussakin opeteta nuita matto juttuja? Miten se sitten käytännössä on että jos olen käynyt thaikun ja BJJ:n niin miten niitä sitten vapaaottelusa reenataan?
Hieman saattaa sekava viesti olla mutta jos jotakin täsmennystä kaipaatte nii kysykää ihmeessä :) Ja vastauksia ja mielipiteitä eritoten otan vastaan :)
Kiitos jo etukäteen
Vapaa ottelukysymyksiä/vertailua
5
94
Vastaukset
- katsotuoleffa.
Olen treenannut paljon, mutta joku hauska elokuva silti, joka kannattaa katsoa, Steve "StoneCold" Austinin uusin, tässä on tämä Danny Trejo, arminaama rosvona.... etsin netistä ja laitan linkin
tuossa: http://www.imdb.com/title/tt1839591/
Mulla on noin... mitähän niitä on jotain aika paljon lyijyisiä lainassa tuolla taloyhtiön punttisalilla, että saa käyttää, lyijyisiä levypainoja.
Kun itsellä on omatkin, hyvin voi muutkin lainata, kun ei ne siitä mitenkään hajoa :) - learnigtofight
Saako kysyä edellisen viestin ideaa? :D
- vapaaottelija86
No jos eka käyt BJJ:n nii sittenhän sinulla on hyvä pohja tuolle sinun vapaaottelu urallesi minun mielestä :)
- ??
Miksi menisit ensin BJJ-kurssille eli mitä sellaista ajattelet sieltä saavasi, mitä et vapaaottelutreeneissä saisi?
- Basa Ruttuun
Mille vaan kurssille. Kurssi tekee mestarin. Jos käy väärän kurssin joku kaveri voi olla samaan aikaan oikealla kurssilla ja tulla vapaaottelijaksi yhdistämällä sen kurssin ja jonkun toisen kurssin, jota sinä et ole käynyt. Valitse kurssi tarkkaan koska se oikea kurssi tekee välittömästi luunkovaksi vapaaottelijaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647