Eikö tuoreissakin olisi pohdittavaa?
Miksi vatvoa vanhoja?
4
81
Vastaukset
- Lopullinenoikpäätös
Etenkin miksi jotkut vatvovat juttuja, jotka on lopullisesti käsitelty oikeudessa?
- MiksuVehnäläinen
Juu ja niin ja valtaosa jutuista lusittukin moneen kertaan ja osassa tuomiot kumoutuneet vertaa Nisse-Auer jne.
Puhumattakaan että asioihin kytkeytyneistä hiton moni on kuollutkin poies.
Mitä mieltä olette Finnairin salaoptioista :D - Pitäisipuhuaasiasta
MiksuVehnäläinen kirjoitti:
Juu ja niin ja valtaosa jutuista lusittukin moneen kertaan ja osassa tuomiot kumoutuneet vertaa Nisse-Auer jne.
Puhumattakaan että asioihin kytkeytyneistä hiton moni on kuollutkin poies.
Mitä mieltä olette Finnairin salaoptioista :DJuttu lentää muille palstoille. Finnairin johtajien moninaiset palkitsemiset on naamioitu laillisuuden kaapuun. On hupaisaa, että rahaa riittää aina johtajille, vaikka duunareita potkitaan perseelle.
- Sirpamileva83
Olen sirpa tiedän kaiken näen kaiken ja ennen kaikkea osaan kaiken sillä kaiken takana ei ole nainen eikä oven takana poliisi eikä kaapin sisällä suinkaan homo vaan kaiken takana on salaliitto ja minä folio/kukkahattutätinä sen tiedän jos kuka sillä tämä valtio yrittää kusettaa parhaansa mukaan mutta onneksi olen minä joka tiedän että kyllikki saari ja järvenpään sarjamurhaaja ja ulvilan tappajanainen ja viiltäjä-jack ja norjan breivik ja kaikki muutkin rikokset ovat saman tekijän tekemiä ja tämä tekijä on käynyt vain välillä sukupuolileikkauskessa sekä nuorennusleikkauksessa hämätäkseen kaikkea ja vain ainoana sekä tietysti alibilehti tiedämme tämän kukaan muu ei koska kaikki muut pelkäävät että jyrki katainen lukee nettiplastoja tuomitsee meidät linnaan maanpetturuudesta koska siitä nousee haloo mutta sen verran voin kertoa murhaajasta että hän on 10-150 vuotias ja käyttää korkokenkiä ja tuntee ison eläimen anatomiaa ja osaa käyttää fileerausveistä ja on työskennellyt pappina ja käyttää päässään huppua ja toimi aikoinaan englannin kuninkattaren henkilääkärinä ja eikä tunne annukka aurevaaraa ja päinvastoin sekä toisinpäin paitsi ehkä pimeässä muistaa hänet joskus nähneensä koska tunnisti kasvot mutta ei henkilöä mitähän mä oikein selitän putosin näet kärryltä itsekin ehkä ihan konkreettisestikin mutta arvatkaas mitä sen fuenciroljassa surmatun tytön juttu liittyy myös tähän niin kuin raisankin ja raija juutilan breivik vain suostui sijaiskärsijäksi minä olen uskottava koskan toimin kerran albanian ulkomisterin viransijaisena kun hänellä oli putki päällä ja hän baarittelun jälkeen delgoi homman minulle neljäksi tunniksi olen siis kova ämmä jottas tiäätte sen mutta muistakaan että kaiken takana on salaliitto ja ufot valtaa meidät mutat onneksi minä olen kaivanut itselleni 150 kilomterin syvyyteen maakellarin joten repikää kölvit siitä ja minä otan sinne vain sariolan mukaan vituttaako hessu nyt minä lähen sivupersoonani kanssa oluelle tai ehkä parille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502