Vertikaalin omainen äänioikeus

Ihmiskunta Sinde

Millainen se olikaan?
Se oli sellainen, että koko Tehy käy kerjäämässä SH omaisiltaan minulta ja isältäni lapsia, lapsenkasvatusta, ja yhteiseen assosiaatioon osallistumatta. Vahingoittaen ympäristöä ja yhteisöä, lähimmäisiä ja läheisiä, ulkonäköpiirrevammoilla ja niiden aiheuttamisella.
-Tehyssä ei oikein vielä ymmärretä tätä, fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisua.
Annatte sanalla simputus ymmärtää, lähimmäiset ja läheiset liian vaikeiksi, Deja Vu_hun ja siihen liittyvän pyyhityn muistin osalta, sanoina, ja jätätte näin kaiken työn tehtäväksi ja julkiseksi, ilmaiseksi, herjaavaksi, halventavaksi vapaaehtoistyöksi.
Ajattelette tämän kuvastavan assosiaationa väkivaltaa ja vaarallisuutta. Sen sijaan se kuvastaa fiktion ja fokusaation osalta narsismi sanan erottelukyvyttömyyttä sukupuolen huomioiden. Mitä muuta ajattelinkaan jatkaa tästä? Sen sijaan se kuvastaa modernia intimiteetistä, ja tosiaan moderniin perustuvasta toiminnasta, jonka olisi tarkoitus kuvata matemaattisia mallejan ja niiden tärkeyttä, vapaaehtoisuutta ja hyvinvointia läheisille, kanssaihmisille ja kaikille ihmisille, yhteisen yleiskunnon huomioiden.
-Joku huutaa mulla mun isälleni, ei hän sinne voi mennä. Milloin mitäkin valheenpaljastus-testistöstä. Sitten väkivalta ja vaarallisuus kuvastavat assosiaationa, abstraktia ja objektia, jotka liittyvät kasvohermoihin, jotka läheisyydellä, niin väkivaltaisina voi kokea, mm. väärän käsityksen leijan lennätyksen ja fyysisen ja psyykkisen kivun piiristä, yhteisellä yleiskunnolla, yhteisellä keholla.
- Mitä sä nyt enää yrität abstraktia ja objektia ehdotella?
- Ei armeijan ei osaa kunnioittaa väkivallattomuutta naiseudelle sosiaalisen kanssakäymisen ja -vuorovaikutuksen osilta. Hänelle on empatian osalta tappaminen aivan varmaa ja aivan selvää, julkisen loukkauksen sattuessa ja intimiteetin ja identiteetin loukkauksen kohdalle sattuessa.
Ei hän ole niin tunteeton ja ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenitön.
- Ei, ei niin, mutta ei voi pakottaa lapsiseksiavioliittoihin, naimaan puolustusvoimille ja turvallisuudelle omaa vanhempaansa, joka on kallon yläosasta loogisuus-alueilta sekä silmistä kiinnitetty omaan kehoon, yhteisiin aivoihin, silmien taakse. Hän on varmaankin olemassa libidolle ja empatialle, kuten hän yleensä yhteiskunnassa järjestyykin, yhteisöön.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä?Sindevm-82

      - Teidän on huorattava S****lle piristeitä ennenkuin menette armeijaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe