Vertikaalin omainen äänioikeus

Ihmiskunta Sinde

Millainen se olikaan?
Se oli sellainen, että koko Tehy käy kerjäämässä SH omaisiltaan minulta ja isältäni lapsia, lapsenkasvatusta, ja yhteiseen assosiaatioon osallistumatta. Vahingoittaen ympäristöä ja yhteisöä, lähimmäisiä ja läheisiä, ulkonäköpiirrevammoilla ja niiden aiheuttamisella.
-Tehyssä ei oikein vielä ymmärretä tätä, fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisua.
Annatte sanalla simputus ymmärtää, lähimmäiset ja läheiset liian vaikeiksi, Deja Vu_hun ja siihen liittyvän pyyhityn muistin osalta, sanoina, ja jätätte näin kaiken työn tehtäväksi ja julkiseksi, ilmaiseksi, herjaavaksi, halventavaksi vapaaehtoistyöksi.
Ajattelette tämän kuvastavan assosiaationa väkivaltaa ja vaarallisuutta. Sen sijaan se kuvastaa fiktion ja fokusaation osalta narsismi sanan erottelukyvyttömyyttä sukupuolen huomioiden. Mitä muuta ajattelinkaan jatkaa tästä? Sen sijaan se kuvastaa modernia intimiteetistä, ja tosiaan moderniin perustuvasta toiminnasta, jonka olisi tarkoitus kuvata matemaattisia mallejan ja niiden tärkeyttä, vapaaehtoisuutta ja hyvinvointia läheisille, kanssaihmisille ja kaikille ihmisille, yhteisen yleiskunnon huomioiden.
-Joku huutaa mulla mun isälleni, ei hän sinne voi mennä. Milloin mitäkin valheenpaljastus-testistöstä. Sitten väkivalta ja vaarallisuus kuvastavat assosiaationa, abstraktia ja objektia, jotka liittyvät kasvohermoihin, jotka läheisyydellä, niin väkivaltaisina voi kokea, mm. väärän käsityksen leijan lennätyksen ja fyysisen ja psyykkisen kivun piiristä, yhteisellä yleiskunnolla, yhteisellä keholla.
- Mitä sä nyt enää yrität abstraktia ja objektia ehdotella?
- Ei armeijan ei osaa kunnioittaa väkivallattomuutta naiseudelle sosiaalisen kanssakäymisen ja -vuorovaikutuksen osilta. Hänelle on empatian osalta tappaminen aivan varmaa ja aivan selvää, julkisen loukkauksen sattuessa ja intimiteetin ja identiteetin loukkauksen kohdalle sattuessa.
Ei hän ole niin tunteeton ja ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenitön.
- Ei, ei niin, mutta ei voi pakottaa lapsiseksiavioliittoihin, naimaan puolustusvoimille ja turvallisuudelle omaa vanhempaansa, joka on kallon yläosasta loogisuus-alueilta sekä silmistä kiinnitetty omaan kehoon, yhteisiin aivoihin, silmien taakse. Hän on varmaankin olemassa libidolle ja empatialle, kuten hän yleensä yhteiskunnassa järjestyykin, yhteisöön.

1

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä?Sindevm-82

- Teidän on huorattava S****lle piristeitä ennenkuin menette armeijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe