Outo päänsärky

koskee saatanasti pä

Noin kaksi vuotta sitten minulla alkoivat oudot päänsäryt, joista ei ole saatu selvyyttä tutkimuksista huolimatta. Herään aamuyöllä siihen, että vasemmalle puolelle päähän silmän taakse koskee ihan kamalasti. Pää on magneettikuvattu, vasemmalta puolelta aivoista löytyi perivaskulaarinen harventuma, joka ei neurologin mukaan selitä päänsärkyä. Välillä päänsärky on viikkoja poissa, sitten se taas ilmestyy. Mitään auroja tai kirkkaita sahanteriä näkökentässä ei ole, ainoastaan kova kipu. Minulle on määrätty kipuun Tramalia, joka kuitenkin tekee pahan olon. Olen keski-ikäinen nainen, en polta, en juo ja syön terveellisesti. Ylipainoa ei ole ja töissä menee ihan hyvin, eli mitään työstressiä ei ole. Alkaa rassata nämä päänsäryt, kun ei saa säryn takia nukuttua. Kipu hellittää aamun aikana mutta alkaa taas seuraavana yönä. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta.

3

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auraton migreeni?

Jotain migreenityyppistä tuo varmaan on, kun alkaa aamuyöllä. Se on migreenin parasta aikaa.
      Kannattaa kokeilla vaihtoehtoja: akupunktio, vyöhyketerapia jne.

• Teddy Duo

Tuolta CH:n diagnostiikka kohdasta löydät testin.

http://www.kolumbus.fi/geodun/cluster.htm

Koska olet taipaleesi alussa, voit välttää lääkehoidot. Facebookissa ainakin Horton luonnonhoidot ryhmä. Hortonia voi hoitaa ilman lääkkeitä kokonaan kohtausvapaaksi, noi mitä saat öisin on kipukohtauksia (tulee luultavasti joka yö samoihin aikoihin, 2-3 tuntia nukahtamisesta) eli horton kohtauksia eli cluster headache attack. Krooninen horton on hoidettu pois elämästäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      99
      1690
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      139
      1434
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1336
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      270
      1089
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      957
    Aihe