Tervehdys!
Olen siis 19-kesänen seikkalunhalunen opiskelijanainen, joka nyt metsästäisi matkaseuraa itelleen.
Ulkomaille reilailemaan lähtö on kutkuttanut jo useita vuosia, ja päättelin tässä, että tuleva kesä saattais olla paras mahollinen tällainen idea toteuttaa.
Parhaat ystäväni ovat enemmän sellaisia kotihiiriä, ja uskon että tulisin reilikaverin kanssa jopa paremmin toimeen, jos emme tuntisi toisiamme aivan läpikotaisin ennen reissuun lähtöä. Toki jonkin verran tarttisi tutustua tässä ennen, mutta olisihan meillä aikaa! Toivoisin reilikaveriksi suunnilleen samanikäistä, sopeutuvaa, huumorintajuista ja ehdottoman rehellistä & luotettavaa persoonaa!
Itse allekirjoitan kyllä nämä ylläolevat. Olen myös hetkittäin hieman hajamielinen, mielestäni ihan hauska persoona. Tykkään toki extempore-jutuista ja juhlimisestakin, mutta kohtuuden rajoissa.
Haluaisin reilailla 2-3vkoa suunnilleen heinä-elokuussa. Omassa mielessä siintää Euroopassa matkustelu (esim. Saksa, Ranska, Itävalta, Tsekki yms), mutta muitakin ehotuksia otetaan vastaan!
Oisin ikionnellinen, jos joku tarttuisi tämmösseen ideaan!
Minua saa heittää maililla: [email protected]
Reiliseuraa Eurooppaan loppukesälle-12?
3
229
Vastaukset
- Marsubilami
Vitsit että sun viestin kirjottamisesta on jo aikaa mutta vastasin sulle jokatapauksessa! =)
- 1992
Oon menossa heinäkuussa reilaamaan kuukaudeksi suuntaan Saksa-Tsekki-Slovakia-Itävalta-Sveitsi-Ranska-Belgia-Hollanti. Reitti ei oo vielä varma eli muutoksia voi tulla, mutta suurinpiirtein tuollainen se tulee olemaan. Jos jotakin kiinnostaa olla matkassa koko matka tai osa siitä laittakaa tähän viestiä ja tarvittaessa vaihetaan vaikka sähköpostiosotteita. :)
- Marsubilami
1992 kirjoitti:
Oon menossa heinäkuussa reilaamaan kuukaudeksi suuntaan Saksa-Tsekki-Slovakia-Itävalta-Sveitsi-Ranska-Belgia-Hollanti. Reitti ei oo vielä varma eli muutoksia voi tulla, mutta suurinpiirtein tuollainen se tulee olemaan. Jos jotakin kiinnostaa olla matkassa koko matka tai osa siitä laittakaa tähän viestiä ja tarvittaessa vaihetaan vaikka sähköpostiosotteita. :)
Moikka!!
Mulle voi laittaa s-postia [email protected]
En oo vielä kovin tarkkaa suunnitelmaa tehny, mut tarkotus alottaa 12.8 ! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882