Hei, sain kaverilta muutaman harlekiininuoliaisen, joiden joukossa on yksi kaveri jolla ei ole silmiä ollenkaan. Kaverini ei ollut raaskinut lopettaa sitä, mutta itse en oikein tiedä mitä mieltä olen siitä, kärsiiköhän se vaiko ei. Se on jo aika iso, n.4-5cm pitkä, ja muuten ihan normaali rakenteeltaan, mutta silmät siltä tosiaan puuttuvat. Silmien tilalla on vain heikosti näkyvät viivat, ikään kuin silmä olisi kiinni ja kala nukkuisi, jos se niin voisi tehdä.
En oikein löytänyt edes googlella mitään vastaavia juttuja, tai sitten en vaan taas keksi oikeita hakusanoja. :(
Silmätön harlekiininuoliainen?
2
219
Vastaukset
- Mooses 15:2
Jos joku sinun kaverisi olisi sokea, niin olisitko valmis lopettamaan hänet? Haloo! Jos kala nuolee kuten silmälliset kumppaninsa, niin miksi lopettamaan häntä. Silmä sinne toinen tänne ja silmä silmästä. Kyseinen kala pystyy selvästi elämään normaalisti vammastaan huolimatta. Anna armon käydä oikeudesta.
- Harlekiini
Mielestäni minulla on akvaliikkeestä ostettu harlekiininuoliainen, jolta toinen silmä on ikäänkuin kiinni tai puuttuu. Harlekiini porskuttelee kuten muutkin ja on vallannut akvaarion etulasilta parhaimman paikan:). Joten menoa ei haittaa. Toinen silmä toimii normaalisti mielestäni:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain25611635Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13810940Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356268Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2135118Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1563593- 1743518
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532418Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3221932Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101768Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161664