Minulla on poskionteloiden kohdalla paineen tuntua ja kipuilua ollut pitkän aikaa. Sairaanhoitaja kuvannut ja mitään mätää ei näkynyt. Kuitenkin kipu säteilee otsaan asti. Myös hengittäminen nenän kautta esim. sisällä tuntuu todella kylmältä....voisiko olla, että limakalvot ovat niin kuivat? Nenästä tulee välillä kirkasta vuotoa ja nenässä haisee monesti sellainen kalkkimainen haju.....
Minulla on kissa...voiko tuollaiset oireet olla kissa-allergiaa?
Poskionteloiden kipuilu?
mikkisss
1
116
Vastaukset
- Nenäkin leikattiin.
Kuulostaa tutulta. Tuo lemu oli minullakin jatkuvaa, samoin vihlonta. Loppui kun lähdin pois työpaikaltani. Ilmassa oli mörköjä mittaustenkin mukaan. Muovimatosta kemikaaleja ja ilmastoinnista hometta, mutta remontti olisi uhannut taloutta joten vaiettiin kuoliaaksi. Kissoja on täälläkin kotona, mutta kaksi vuotta pois em. paikasta on kyllä jättänyt nuo vaivat sinne mistä ne tulivatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472