Koulussa katson Ristoa ,hissan opea , taululle kirjoittaa jotain Mussoliinista .
sharmikkaasti harmaa viisikymppinen Risto , antaa joka ilta fantasioilleni siivet . Nytkin pilluni valuu , pikkarini kastuvat.
Toivottavasti tälläkin kertaa niin että ei tule läpi kireistä farkkushortseista. Olin kateellinen luokkakaverilleni Pirjolle kun sillä oli kotona tuollainen isä . Katselin Riston suorien housujen etumusta ja suljin silmäni . Tunnin loppuessa ja muiden alkaessa vaeltaa ulos luokasta Risto käski tytärtään ja mua jäämään luokkaan . Pyyntö että meidän pitäis niiden kotona laittaa klapeja liiveriin ku Risto selkä vihoitteli , ja Pirjokin saisi jotai tehdyksi kun olisi kaveri . Lupasi palkkaa ja ajaa minut illemmalla kotiin.
Puukasa pieneni hitaasti , tavoite oli puoliväli ja joku toine ilta toiset puolet . Risto katseli mun hikoavaa vartaloa ilmeisen halukkaasti , ja minä tietty sitä .
Eiköhän se riitä tälle päivälle , kuulin Riston huudon .
Ollessani vielä suihkussa , Pirjo kaahasi kotoaan poikakamunsa kyydissä , olin Riston kaa kahden talossa . Ovi kolahti ja alaston Risto tuli ja käveli suihkun alle viereeni.
Sulla taisi olla housut märkänä koko päivän ,kysyi Risto ja nosti mut seinää vasten syliini , ohjasi seisokkinsa pillulleni ja työntyi sisään , alkoi nostaa ja laskea mua seinää vasten. Riston kanki aurasi ex poikakaverini kumilla vuoratulla peniksellään auki avatussa pillussani . Paljas kulli kutitteli ihanasti , sain orgasmin samaan aikaan kun Risto ruiski spermansa mun sisään , asennossa jossa en olisi sitä voinut estää . Sanoinkin , sul ollu ees kumia .
Puut menivät liiveriin seuraavana päivänä ja kävi juuri samoin , sain Riston spermat sisääni , nyt vaan sängyllä . Auliisti avasin reiteni Ristolle joka pumppasi simenensä sisääni .
Kolme kertaa sen jälkeen tuli mahdollisuus pikapanoon ja auliisti tarjosin kireää naisen reikääni spermattavaksi .
Nyt raskaana ja Riston saadessa potkut , vanhempien heittäessä mut ulos kotoa , koska en suostunut aborttiin asun nyt Riston kanssa ja maha pystyssä odotan jokapäiväistä Riston spermattavana oloa .
Orgasmi
Viettiviiva
3
2995
Vastaukset
- loool :D
ookoo :D Kuivanha ooot :o
- Just jooo
Vittu mitä kusetust >:|
- biggy334
mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798