Orgasmi

Viettiviiva

Koulussa katson Ristoa ,hissan opea , taululle kirjoittaa jotain Mussoliinista .
sharmikkaasti harmaa viisikymppinen Risto , antaa joka ilta fantasioilleni siivet . Nytkin pilluni valuu , pikkarini kastuvat.
Toivottavasti tälläkin kertaa niin että ei tule läpi kireistä farkkushortseista. Olin kateellinen luokkakaverilleni Pirjolle kun sillä oli kotona tuollainen isä . Katselin Riston suorien housujen etumusta ja suljin silmäni . Tunnin loppuessa ja muiden alkaessa vaeltaa ulos luokasta Risto käski tytärtään ja mua jäämään luokkaan . Pyyntö että meidän pitäis niiden kotona laittaa klapeja liiveriin ku Risto selkä vihoitteli , ja Pirjokin saisi jotai tehdyksi kun olisi kaveri . Lupasi palkkaa ja ajaa minut illemmalla kotiin.

Puukasa pieneni hitaasti , tavoite oli puoliväli ja joku toine ilta toiset puolet . Risto katseli mun hikoavaa vartaloa ilmeisen halukkaasti , ja minä tietty sitä .
Eiköhän se riitä tälle päivälle , kuulin Riston huudon .
Ollessani vielä suihkussa , Pirjo kaahasi kotoaan poikakamunsa kyydissä , olin Riston kaa kahden talossa . Ovi kolahti ja alaston Risto tuli ja käveli suihkun alle viereeni.
Sulla taisi olla housut märkänä koko päivän ,kysyi Risto ja nosti mut seinää vasten syliini , ohjasi seisokkinsa pillulleni ja työntyi sisään , alkoi nostaa ja laskea mua seinää vasten. Riston kanki aurasi ex poikakaverini kumilla vuoratulla peniksellään auki avatussa pillussani . Paljas kulli kutitteli ihanasti , sain orgasmin samaan aikaan kun Risto ruiski spermansa mun sisään , asennossa jossa en olisi sitä voinut estää . Sanoinkin , sul ollu ees kumia .

Puut menivät liiveriin seuraavana päivänä ja kävi juuri samoin , sain Riston spermat sisääni , nyt vaan sängyllä . Auliisti avasin reiteni Ristolle joka pumppasi simenensä sisääni .

Kolme kertaa sen jälkeen tuli mahdollisuus pikapanoon ja auliisti tarjosin kireää naisen reikääni spermattavaksi .

Nyt raskaana ja Riston saadessa potkut , vanhempien heittäessä mut ulos kotoa , koska en suostunut aborttiin asun nyt Riston kanssa ja maha pystyssä odotan jokapäiväistä Riston spermattavana oloa .

3

3144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loool :D

ookoo :D Kuivanha ooot :o

• Just jooo

Vittu mitä kusetust >:|

• biggy334

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      176
      6983
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3690
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      122
      3619
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2888
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      45
      2453
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      74
      2314
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      131
      1904
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1338
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1303
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      59
      1240
    Aihe