Orgasmi

Viettiviiva

Koulussa katson Ristoa ,hissan opea , taululle kirjoittaa jotain Mussoliinista .
sharmikkaasti harmaa viisikymppinen Risto , antaa joka ilta fantasioilleni siivet . Nytkin pilluni valuu , pikkarini kastuvat.
Toivottavasti tälläkin kertaa niin että ei tule läpi kireistä farkkushortseista. Olin kateellinen luokkakaverilleni Pirjolle kun sillä oli kotona tuollainen isä . Katselin Riston suorien housujen etumusta ja suljin silmäni . Tunnin loppuessa ja muiden alkaessa vaeltaa ulos luokasta Risto käski tytärtään ja mua jäämään luokkaan . Pyyntö että meidän pitäis niiden kotona laittaa klapeja liiveriin ku Risto selkä vihoitteli , ja Pirjokin saisi jotai tehdyksi kun olisi kaveri . Lupasi palkkaa ja ajaa minut illemmalla kotiin.

Puukasa pieneni hitaasti , tavoite oli puoliväli ja joku toine ilta toiset puolet . Risto katseli mun hikoavaa vartaloa ilmeisen halukkaasti , ja minä tietty sitä .
Eiköhän se riitä tälle päivälle , kuulin Riston huudon .
Ollessani vielä suihkussa , Pirjo kaahasi kotoaan poikakamunsa kyydissä , olin Riston kaa kahden talossa . Ovi kolahti ja alaston Risto tuli ja käveli suihkun alle viereeni.
Sulla taisi olla housut märkänä koko päivän ,kysyi Risto ja nosti mut seinää vasten syliini , ohjasi seisokkinsa pillulleni ja työntyi sisään , alkoi nostaa ja laskea mua seinää vasten. Riston kanki aurasi ex poikakaverini kumilla vuoratulla peniksellään auki avatussa pillussani . Paljas kulli kutitteli ihanasti , sain orgasmin samaan aikaan kun Risto ruiski spermansa mun sisään , asennossa jossa en olisi sitä voinut estää . Sanoinkin , sul ollu ees kumia .

Puut menivät liiveriin seuraavana päivänä ja kävi juuri samoin , sain Riston spermat sisääni , nyt vaan sängyllä . Auliisti avasin reiteni Ristolle joka pumppasi simenensä sisääni .

Kolme kertaa sen jälkeen tuli mahdollisuus pikapanoon ja auliisti tarjosin kireää naisen reikääni spermattavaksi .

Nyt raskaana ja Riston saadessa potkut , vanhempien heittäessä mut ulos kotoa , koska en suostunut aborttiin asun nyt Riston kanssa ja maha pystyssä odotan jokapäiväistä Riston spermattavana oloa .

3

3326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loool :D

ookoo :D Kuivanha ooot :o

• Just jooo

Vittu mitä kusetust >:|

• biggy334

mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      358
      2216
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      51
      1715
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1379
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1284
    5. 145
      1229
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1171
    7. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1122
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1102
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1002
    Aihe