eli olen jo kolme- neljä vuotta tehnyt viedeoita ja pari kappaletta tunnin mittaista leffaa. tähän asti olen käyttänyt vain avs video editoria ja windows movie makeria mut ne alkaa olee jo liian yksinkertasia. olen asentanut koneelle jo lightworksin mutta se ei suostu toistamaan videoita, et millasessa muodossa ne videot pitäs olla et ne toimii tos ligtworksis?? ja onko jotain muita ilmaisia video editor ohjelmia?
paras editointi ohjelma??
4
353
Vastaukset
- avid studio
parasta laatua siinä on kaikki mitä tarvitset ja jos haluat lisää niin kyllä löytyy ja sitten jos sekään ei riitä niin siirryt avidin ammattilaisohjelmiin ja jos sekään ei riitä niin kukaan ei voi auttaa sinua enää
- itse käyttämäni
Itse olen käyttänyt avs video converter ohjelmaa, tosin maksaa 58 dollaria, mutta toimii.
Tiedosto muotoja on mm.mod ,avi, mp4, ifo,gif, blueray, real media ja näköjään jopa powerpoint presentation muunnos jne.
Itse päädyin tuohon kun mahdollistaa helposti muunnokset sosiaalisiin verkkosivustoihin kuten youtube, flicr laitteistoihin kännykät, psp jne. Paras on oikeastaan Nukex tosin hintakin 4800$ ja halvempi nuke malli 2950$
Avid maksaa sellaisen 2500$
Final cut 1400
Adobe premiere 800 (On vissiin Element versiokin olemassa halvemmalla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418