paras editointi ohjelma??

hjeeeeeeeeeelp

eli olen jo kolme- neljä vuotta tehnyt viedeoita ja pari kappaletta tunnin mittaista leffaa. tähän asti olen käyttänyt vain avs video editoria ja windows movie makeria mut ne alkaa olee jo liian yksinkertasia. olen asentanut koneelle jo lightworksin mutta se ei suostu toistamaan videoita, et millasessa muodossa ne videot pitäs olla et ne toimii tos ligtworksis?? ja onko jotain muita ilmaisia video editor ohjelmia?

4

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avid studio

parasta laatua siinä on kaikki mitä tarvitset ja jos haluat lisää niin kyllä löytyy ja sitten jos sekään ei riitä niin siirryt avidin ammattilaisohjelmiin ja jos sekään ei riitä niin kukaan ei voi auttaa sinua enää

• itse käyttämäni

Itse olen käyttänyt avs video converter ohjelmaa, tosin maksaa 58 dollaria, mutta toimii.
      Tiedosto muotoja on mm.mod ,avi, mp4, ifo,gif, blueray, real media ja näköjään jopa powerpoint presentation muunnos jne.
      Itse päädyin tuohon kun mahdollistaa helposti muunnokset sosiaalisiin verkkosivustoihin kuten youtube, flicr laitteistoihin kännykät, psp jne.

• Paras on oikeastaan Nukex tosin hintakin 4800$ ja halvempi nuke malli 2950$
      Avid maksaa sellaisen 2500$
      Final cut 1400
      Adobe premiere 800 (On vissiin Element versiokin olemassa halvemmalla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1865
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1000
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe