ONkohan mahdollista löytää suomenkielistä lastenvahtia? Olemme lähdössä loppukesästä häämatkalle lasten kanssa New Yorkiin ja iltana tai kahtena olisi ihanaa mennä miehen kanssa kaksin syömään/musikaaliin/jotain. Mitenköhän voisi hakea hotellille lapsenvahtia....
Suomenkielistä lastenhoitajaa New Yorkissa?
7
439
Vastaukset
- on meitä
anna minun nauraa....
- tähhhh
miks?
- naurattaa edelleen
kun sellaista ei ole ja miksi häämatkalla yleensä on lapset mukana?
- matkailija-x
New Yorkissa on suomalainen seurakunta, sivuilla näytti olevan keskustelupalsta, ehkäpä siellä joku osaisi neuvoa.
http://www.finnchurchny.org/
Samoin New Yorkin Suomi-koululla on facebook-sivut http://www.facebook.com/pages/New-Yorkin-Suomi-koulu/166069470077392- alun kyselijä
olen jo vanhastaan fanisi matkailija-x edellistä matkaamme edeltäneisiin kysymyksiin saamieni vastaustesi perusteella, mutta kylläpä taas oli hyvä idea! tuolta kauttahan tosiaan voisin yrittää kysellä! KIITOS!
- nannyinnyc
Hei! Taalla olisi yksi tarjoutuva lastenhoitaja New yorkista. Laittaisitteko meiliosoitteenne, niin voisin ottaa yhteytta?
- oksettaa
rohkeasti vaan.....tätähän kysyjä oli vailla? Onko oikeasti joku niin rohkea että netissä kyselee lapsille lastenhoitajaa....? Minua puistuttaa pelkkä ajatus mitä voi sattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258