Yllätyksellisen ihana vaimoni

Juhani

Yllätyksellinen ja ihana vaimo



Vaimoni yllätti minut ollessamme 10 -vuotishäämatkallamme Budapestissa. Illan hämärtyessä olimme Tonavaristeilyllä ja saapuneet takaisin hotelliimme. Päivän olimme viettäneet nähtävyyksiä katsellen, kahviloissa istuskellen ja nyt jalat puuduksissa kävelystä hotellihuoneessamme.

Naukkailimme hiukan viiniä. Huone oli melko kuuma ja siirryimmekin parvekkeelle, joka oli hotellin takapuolella toisessa kerroksessa. Vastapäätä ja molemmilla sivuilla oli yksityisasuntoja, joissa osittain paloi vielä valoja, sekä näykyi televisioiden välkkyviä kajastuksia verhojen takaa. Kello lähenteli puoltayötä. Suutelimme ja vaimo sai minut kiihottuneeseen tilaan hyvin helposti. Hän osaa sen taidon melko hyvin. Aloimme riisua toisiamme. Aurinko oli päivällä lämmittänyt rakennukset ja ne hohtivat edelleen kuumuutta tuulettomalle takapihalle. Vihdoin meillä ei ollut päällämme kuin pelkät pikkupöksyt. Hän oli vessassa käydessään vaihtanut ilokseni pienet stringit ja pakarat saivat nyt käteni levottomiksi. Hän veti minulta pikkuhousut alas ja kumartuessaan totesi valmiuteni kunnon.

Hitaasti edeten hyväilimme toisiamme ja hetken kuluttua olimme jo täydessä vauhdissa. Hän nojasi kaiteeseen ja minä työntelin kaluani pöksynarun lomitse hänen suloiseen vakoonsa takaapäin. Hänen isot ja pyöreät rintansa heilahtelivat vapaina kaiteen yli ja peppu myötäili liikkeitäni liukkaassa pimpsassa.

Emme välittäneet vaikka kulmittain olevan kerrostalon parvekkeella oli pariskunta tupakalla. He näkivät melko esteettömästi iltahämärässä puuhamme. Päinvastoin, kun kuiskasin vaimolle pariskunnan ilmestymisestä paikalle, hän vain kääntyi ja halusi ottaa liukkaan ja kivikovan kaluni huulilleen.

Käännyimme siten, että molemmat pystyimme tarkkailemaan samalla katselijoittemme reaktioita.
Hän ei koskaan aikaisemmin olisi tällaiseen julkisuuteen suostunut. En ymmärtänyt, mikä vietti nyt on herännyt pikkuisessa ja hiukan ujossa vaimossani. Jotenkin tuntui hurjan kiihottavalta. Hän runkkasi ja imi kovaa ja märkää elintäni. Minä hyväilin hänen rintojaan ja selkäänsä. Laskeuduin istumaan parvekkeen penkille. Kultani kiihdytti suikittelua ja halusin pian päästä hänen sisälleen uudelleen. Olin pakahtumaisillani nautinnosta.

Yllättäen kultani lopetti ja samalla livahti sisälle huoneeseen. Minä jäin yksin ,seisova, kivikova kalu sojottaen suoraan kohti yläparveketta. Otin sen käteeni ja varovasti puristelin sitä. Mitä hän nyt noin teki. Olin hämmästynyt ja siemaisin pitkän kulauksen valkoviinipullosta. Samalla katsahdin naapuriin päin. Hekin olivat varmaan hyvin pettyneitä, kun ohjelma loppui näin äkkiä. Hetken kuluttua rakkaani saapui takaisin ja hänellä oli tuliaisina uusi yllätys. Hän piteli kädessään luonnollisen näköistä, joskin kookasta tekopenistä. Mitä nyt, ihmeissäni kysäisin. Tällaisen löysin kauppareissuillani, hän iloisena vastasi.
Kokeillaanko heti, miltä tämä tuntuu. Saat työntää sen aluksi vaikka peppuuni, hän vielä lisäsi. Sellaista emme olleet koskaan ennen edes ääneen ajatelleet. Voi veljet, mikä narttu vaimostani nyt paljastui. Peppuun ja vieläpä tekokalulla. Hän asettui parvekepenkille jalat levälleen ja toinen polvi koukussa.

Levittäessään reisiään hän ensin sovitti vehjettä kiimaiseen ja liukkaaseen pimpsaansa. Vähän liikuteltuaan sitä aukolla, hän vei sen suuhunsa ja heti sen jälkeen antoi sen minun käteeni.
Ota ja nai minua sillä pyllynreikään. Olin innoissani tästä käskystä. Aloin hitaasti liikuttelemaan sitä kireällä aukolla. Kostutin sauvaa pillumehuilla. Hän vaihtoi asentoaan siten, että peppureikä alkoi antamaan periksi. Ai ai, hän vaikerteli ja samalla selvästi nautti tästä uudesta lelustaan. Sain sen pikkuhiljaa melkein puoliksi tiukkaan peppuun ja samalla hän sormillaan hyväili turvonneita häpyhuuliaan ja klitoristaan. Kiemurrellen ja äännellen peppuaan pyörittäen sauva upposi yhä syvemmälle tiukkaan aukkoon.
Naapurit olivat edelleen tarkkailemassa ja havaitsin, että miehen käsi oli hävinnyt kaiteelta jonnekkin naisensa taakse.
Aah ihanaa mmm, hän vaikerteli liikutellessani tuota kumipatukkaa hänen pyllyssään. Kumarruin ja kieleni alkoi lipoa tuota kuumaa ja kosteaa vakoa hänen rajatuksi ajellussa pimpassaan. Kiihotuin niin kovasti, että vaimoni tarttuessa kaluuni sain siemensyöksyn ja spermalasti lähti tosi vauhdilla lattialle ja hänen säärilleen.
Vaimo puristi kovasti elimestäni ja kääntyessään penkille selälleen hän ohjasi minut sisäänsä. Tekokalu täytti pepun niin, että se tuntui sykkivässä kalussani puristuksena.
Hän piti itse ostovehjettä sisällään peppureiässä ja minä puolikovalla ja liukkaalla painoin häntä yhä rajummin liikkein tuttuun ja ihanan kiihkeään pilluun.
Saadessaan rajun orgasmin, hän huusi melko äänekkäästi nautinnosta. Naapurit olivat poissa, kun vilkaisin ylöspäin. Samalla kuitenkin muiden ikkunoiden verhot liikahtelivat, ja kasvoja ilmestyi ihmettelemään tuota öistä huutoa ja ääntelyä.
Olimme tosi tyytyväisiä ja onnellisia tästä ihan uudesta ulottuvuudesta rakastelun alueella. Kävimme suihkussa ja pesimme toisemme huolellisesti. Siinä kävi tietysti niin, että siellä suihkun alla yhdyimme vielä ihan perinteisesti joskin edelleen hyvin kiihkeästi vielä kerran.

Aamulla mennessäni tupakalle parvekkeellemme, niin sain myönteistä palautetta ainakin kolmesta suunnasta. Pariskunta joi aamukahviaan ja molemmat tekivät äänettömät taputusliikkeet ja hymyn minulle. Pyysin vielä vaimonkin esille, ja hän sai myös samat huomioinnit. Kaksi vanhempaa miestä vilkuttivat meille myöskin ja lentosuukko tuli harmaapäiseltä herralta vielä kullallenikin.

Mitähän sitä tänäiltana vielä kokeiltaisiinkaan, ajattelin ääneen hyväillessäni vaimoani poistuessamme parvekkeelta.

Juhani

6

11013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena

      hoh,hoijakka
      kuinka joku jaksaa!

    • Calle

      mielikuvitus kuitenkin pelaa. Ei ollenkaan hassumpi fantasia. Ei ollenkaan...

      • Juhani

        Joopa joo. Tosikoille onkin varattu tilaa muilla osastoilla. Hyvää ja estotonta kesää !


      • Calle
        Juhani kirjoitti:

        Joopa joo. Tosikoille onkin varattu tilaa muilla osastoilla. Hyvää ja estotonta kesää !

        ja saattoihan siinä olla ripaus tottakin. Mistäs sitä koskaan tietää...


      • Juhani
        Calle kirjoitti:

        ja saattoihan siinä olla ripaus tottakin. Mistäs sitä koskaan tietää...

        Perskeleen calle ! Sinäkö se olitkin siellä parvekkeella, kun tiesit, että totta toinenpuoli.


    • Mies 37

      Hyvä Juhani, mainio juttu!

      Ja tosikoille: minkä ihmeen takia luette näitä ja käytte näillä palstoilla jos jutut ovat teistä tylsiä, mielettömiä tai irstaita!!?? Haloo!!??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe