Eli olin kaverini kanssa 2viikkoa sitten salaa helsingissä, ja heidän vanhempansa kuulivat siitä jotenkin eilen. Kaverin äiti soitti mulle tänään aamulla haukkui mua todella rumasti mm. huoraksi, kakaraksi ja ***** sanaa hän toisteli. Hän uhkasi, että kaverini sukulaiset häpäisevät minut heti kun näkevät mut jossai, ja että hän aikoo hankkia vanhempieni numeron jostain ja kertoa heillekkin. ja lopuksi hän sanoi ***** ja katkaisi puhelun.
Vanhempani eivät saa kuulla tästä ;( olen juuri saanut heidän luottamuksensa takaisin ; ( enkä uskalla edes lähteä ovesta ulos ;'(
MITÄ TEEN auttakaa mua, pelottaa todella paljon
P.S. en tienny mihin tää kuuluu nii laitoin tänne
AUTTAKAA MUA ; ((
9
164
Vastaukset
- terparallaa
ensinnäkin, jos oot -94 syntynyt niin eiköhän vanhempasi kuitenkin voisi vähän joustaa kun täytät 18 tänä vuonna. toiseksi, kirjoituksestasi päätellen olet ennenkin pettänyt vanhempasi luottamuksen, joten aika typerästi tehty että lähdit ilman lupaa harhailemaan.
vanhempasi saavat kuitenkin tietää tästä, joten sanon että kerro heille se suoraan ennenkuin he saavat kuulla sen muualta, kestä rangaistus kuin aikuinen niin ehkä he alkavat kohdellakkin sinua kuin aikuinen.
lisäksi helsingissä ei ole mitään ihmeellistä, itse käyn sielä koulua eikä se ole sen arvoinen paikka että sun pitäis tommosta tehdä (: Joo ei olekkaan mikään ihmeempi paikka, mutta kaveri soitti pari päivää ennen viikonloppua ja sano et lähdetään salaa , ja tyhmänä suostuin siihen.
Ongelma on siinä, että en halua heidän kuulevan asiasta.- hdjdjdjd
lol:DDsiis 17 SALAA eiko se elämä eletty jo 8vuotiaana kun tehtii kaikkea salaa:::::xD
Teit virheen ja nyt saat kärsiä seuraukset. Siinäpähän opit.
- mielenkiintoista...
Onpa huonoa käytöstä kaverin äidiltä! Haukkui huoraksi? Itselle ei tulisi mieleenkään sanoa lasten kavereita huoriksi vaikka olisi kuinka vihainen..
- Nörttilapsi
Ihan oikein kaverin äiti teki.
- paska vittu saatana
paska vittu perkele saatana valekulli huora huora kyrpä saatana testing testing älkää välittäkö tästä
Elä tänään, taistele huomenna.
- Elämäntapaneuvoja.
EI KANNATA RYKÄISTÄ JOS PASKAT ON JO HOUSUSSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591