Onko joku käynyt San Agustinissa tai Tierradentrossa? Maksaako vaivan? Riippuuhan se tietysti mieltymyksistä, mutta onko siellä varsinaisesti nähtävää? Hienoja maisemia, mielenkiintoisia arkeologisia nähtävyyksiä, mukavaa patikoimista tai ratsastusta tms? Vai kannattaako sekin aika käyttää mieluummin vaikka Santa Martan ja Tayronan rannoilla tai viidakkomajassa löhöten? Tai Salentossa?
Aikaa on 4 viikkoa. Lennän Limasta Bogotaan ja Bogotaan tutustumisen jälkeen tarkoitus suunnata pohjoiseen päin Villa de Leyvaan, San Giliin, ja rannikolle Santa Martaan. Sieltä Cartagenaan. Kahvialue ja Salento tai joku muu paikka pitäisi nähdä. Mielessä oli että Cartagenasta voisi lentaa Caliin (en tiedä pääseekö Popayaniin lentäen) ja sieltä Popayanin ja San Agustinin suuntaan maitse. Paluu sitten Armeniaan ja Salentoon ja lopuksi Medelliniin josta lento Quitoon.
San Agustin ja Tierradentro
1
274
Vastaukset
- hkrhk
Erilaisia hienoja maisemia varmaan löytyy joka paikasta Kolumbiaa, sekä mukavaa patikoimista että ratsastusta... myös San Agustinissa että Tierradentrossa. Selvitä kuitenkin etukäteen noiden paikkojen tämän hetkinen tilanne jos olet aikeissa mennä, siellä on ollut sissitoimintaa ainakin aiemmin.
Bogostata pohjoiseen: Villa de Leyva, San Gil...ja vaikka Chicamocha on mukava automatka maisemineen, ja kivoja pikkukyliä matkalla.
Sieltä voi sitten suunnata tuonne karibialle, vaikka juuri rentoihin Santa Martaan, Tagangaan ja Tayronaan.
Cartagenan kautta poiketen voi lähteä kahville vaikka Armeniaan ja sieltä Salentoon josta voi tehdä päiväretken Valle del Cocoraan. Siellä voi patikoida kauniissa maisemissa tulivuorten juurella.
Jos lunta on ikävä voi mennä Manizalesiin ja sieltä ylös Parque de los Nevadokseen, hienoinpia paikkoja missä itse olen ollut: karua, vulkaanista ylävuoristoa, andien kondoreita eikä lokaali/turistitungosta.
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730