Elisa Viihde - ihmisille joilla on lehmän hermot!

Onko järkee vai ei?

"Hanki Elisa Viihde ja saat....."
Niin mitä?
- Kasan ongelmia
- Jatkuvaa soittelua "asiakaspalveluun"
- Ylimielistä "neuvontaa" mukamas teknisestä "tuesta"
- Paljon puhelinlaskuja

Ongelmat meillä alkoivat viime syksynä, kun emäntä sai minut
suostumaan siihen, että otetaan tuo viihde-paketti kotin.
No myyjä pisti mukaan vielä puoleksi vuodeksi Elisa-Vahdin kaupanpäälle
ja se jo oli itsessään mitä koomisin laitos.
Neuvojen, ohjeiden ja useiden asennusyritysten jälkeen kyseinen
Vahti toimi jopa viikon moitteetta. Onneksi sille nyt ei ollut mitään suurempaa
tarvetta, jotenka pistettiin se takaisin laatikkoon odottelemaan palautusta,
kun tuo 6kk oli kulunut.

Mutta sitten itse Elisa Viihde ja heidän digiboksi.
Alkuun ongelmia oli siinä, että netti ei toiminut kirveelläkään, saatika
vasaralla tai muullakaan työkalulla. Oli luvattu, että netti alkaa toimimaan
x-päivänä (kyseiseen päivään oli n. 1,5 viikkoa aikaa). Eihän siinä mitään,
mentiin jotenkin tuo aika ja sitten tuli sovittu päivä, mikä papereihin oli
laitettu ja kas, netti ei toiminut. Ei toiminut seuraavanakaan päivänä eikä
sitäkään seuraavana, jolloin otin 1. kerran yhteyttä asiakaspalveluun.
Odottelin tuon vajaann 2pvm sen takia, että joskus voi jokin tuollainen toimitus
mennä tosiaan päivälläkin metsään, mutta kun mitään ei kuulunut niin alkoi
puhelinrumba. Sitä kestikin erimittaisten puheluiden muodossa
(10-45min) useiden päivien ajan ties kuinkako monta kertaa, kunnes lopulta
joku fiksu osasi alkaa purkaa ongelmaa. Harmi, etten osannut ottaa kyseisen
kaverin nimeä talteen, olisin kysynyt aina tätä jannua langan päähän tai
udellut, koska töissä jotta hommat toimisivat!

No tämä kaveri sai sitten pistettyä asioihin vauhtia ja antoi vielä hyvitystä
nettilaskuista sekä puhelinkuluista sen verran, että olin tälläkertaa tyytyväinen.
Netti aukesikin sitten seuraavana päivänä.

Mutta sitten siirrytäänkin digiboksin "ihanuuksiin."
Hetimiten netin aukeamisen jälkeen digiboksi alkoi leikkimään omaa
elämäänsä! Ei vaihtanut kanavia, jumitti, kuva jäi toiselle kanavalle ja ääni
toisella, meni pimeäksi jne. Eli oikein ihana sekamelska.
Asiakaspelvelu ja tekninen tuki tulivat taas tutuiksi ja aloin jo epäilemään,
että heillä oli meidän puhelinnumeroiden kohdalla jokin iso huutomerkki tms.
kun aina sinne soittaessa "palvelija" oli kuin sitruunoita syönyt.

Buutattiinko boksi? Juu!
Tarkistettiinko kaapelit? Kyllä, jopa vaihdettu uusiin.
Onko kytkennät tarkistettu? Niin, milloin tietynmuotoinen liitin voi mennä
toisinpäin kiinni, muuta kuin murjomalla? Ha-loo.....
Ja noita kysymyksiä tuli, jokaiseen pystyi aina toteamaan, että tehty, tarkistettu,
tutkittu ja samaa on tehty jo useamman asiakaspalvelijan kanssa puhellessa.

Riemua jatkui jotenkin muutama kuukausi, kunnes hetkellisesti ongelmat
katosivat lähes kokonaan. Nyt ei tarvinnut buutata kuin kerran päivässä
boksia, muuten pelitti lähes normaalisti (sensuroitu versio).
Sitten tuli tarjous, että saat x-hintaan lätkäpaketin ja x-hintaan F1-katsomon.
Penkkiurheilijoina päätettiin ottaa nuo ja taas alkoi ongelmat.
Mikään ei toimi, F1-katsomo sai solmuun koko boksin ja Elisalta päätettiin
vaihdattaa laite. OK, näin tehtiin ja - kas vain, ongelmat pahenivat, nyt alkoivat
kaikki kanavat tökkiä ja edelleenkään F1-katsomo ei toimi.
3x55min jonotusta asiakaspalveluun ja vihdoin jotain tolkkua. Kaveri osasi kertoa, että vikaa on enempikin. Hyvityksenä MTV3Max kunnes F1-katsomo
toimii, vaan kun eivät saaneet tuotakaan toimimaan ennen kuin soitimme
3krt asiasta heille. Nyt toimii peruskanavat jotenkin ja MTV3Max korvauksena
siitä, että ongelmia on ja niitä korjaillaan, mutta kauanko - vain Luoja tietää.

75

9745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkein boksi ikinä

      Tutulta kuullostaa ongelmat. Täälläkin ollu tuo samainen dikiboksi jo noin puolisen vuotta ja ei siinä ole muutakun hermoja koeteltu. Alkujaan siinä oli aivan kauheita ongelmia. Sai urakalla aina kellotella huippu aikoja kauanko sillä meni aikaa lähteä päälle siitä kun alottaa kaukosäätimestä virtanapin painalluksen. Paras aika muistaakseni oli yli viisitoista minuuttia ennekö se näytti mitään eleitä siitä että se edes on elossa. Muuten ne ajat olivat yleensä siinä viiden viiva kymmenen minuutin välillä. Sehän ei tietenkään tarkottanut vielä että siitä mitään ohjelmaa näkis. Nykyäänkin siinä menee noin yks viiva kaks minuuttia siitä että kuva tulee näkyviin, siihen että mikään napin painallus tuottaa mitään tulosta.

      Tuo Elisa Viihde palvelu siinä alkuunsakkin oli ihan jostain omista maailmoista. Se että painoi sitä Elisa Viihde nappulaa siitä kaukosäätimestä teki sen että ruutu meni mustaks ja hetken kummastelun jälkeen kun mitään ei tapahtunut, sitä tietenkin painaa jotain muuta nappulaa että se boksi tekis jotain ja tietenkin se siitä sitten jäätyy se boksi. (Tekee muuten vieläkin aina jos jotain väärää nappulaa painaa josta se boksi ei tykkää tai oot vähänkään liian nopee niin se jäätyy) Ainoo kikka että sen sillon alkuun sai sinne Elisa Viihteeseen oli pistää nauhotus päälle. Sitten se meni sinne melko nopeesti. Siellä sitten oli tietenkin omat ongelmansa ja sai odotella kymmeniä sekunteja että se tottelee kaukosäätimestä painettuja nappeja.
      Toisaalta ainoa asia mikä siinä on jollain lailla hyvin toiminut on ollut tuo nauhotus. (Edellyttäen tietenkin että se lähtee päälle) Vaan muutaman kerran se on tehny sellasen tempun että jättäny lopusta noin kymmenisen minuttiia pois jostain kumman syystä vaikka levytilaa on käytetty noin 4%.

      Tallenteitten kattomiseen sen verran että alkujaan siinä ei ollu mitään mahdollisuutta jatkaa samasta kohdasta mihin viimeeksi jääny, sitten tuli päivitys -- tallenteen avattaessa teksti ruutuun että paina kolmessa sekunnissa ok:ta -- no sitten toiminto taas hävis, sitten tuli päivitys ja se tuli takasi ja ties kuinka monta kertaa se on nyt tullu ja lähteny. Ne osaa hommansa noissa päivityksissä. Muuten ei niin väliä muttaku rupee kelaamaan urakalla niitä tallenteita eteenpäin niin boksi jäätyy.

      Jotain pieniä päivityksiähän ne tekee sinne vähän väliä mutta eipä tuo tuosta kai parane. Boksi on vieläki laitettava päälle noin viis minuuttii ennenkö joku ohjelma alkaa jos sen haluu ihan alusta asti nähdä. Toi boksi ku ei tottele sitä säädintä. Uusin hauskuushan tässä Elisassa ja boksissa on se että se on vielä talviajassa. "Elisa Viihde -palvelusi kellonaika näyttää tällä hetkellä virheellisesti talviaikaa, tämä ei kuitenkaan vaikuta tallennuksiin. Vika korjataan digiboksiin tulevassa ohjelmistopäivityksessä kevään aikana." Kuinka hitaita ne on oikein siellä kun eivät osaa kelloja siirtää ajallaan??

    • Tuttu

      Meillä Viihde toiminut suht ok abaut pari vuotta, mutta nyt ehkä pari kuukautta samanlaisia ongelmia. Laite jumittuu, kanavat eivät vaihdu, kake ei toimi, tallenteita ei voi laittaa nauhoitukseen tai katsoa. Jotta Viihteestä voi nautia, täytyy varata parikymmentä minuuttia, mikä aikana buutata boksia kymmenkunta kertaa ja katsoa löytyykö tallennuspalkki, vaihtuuko kanavat jne.

      Menneinä vuosina armotonta ketutusta Elisan koomaamisista kännyköiden, modeemin ja laskutuksen osalta. Roikkunut yhteensä varmaan muutaman vuorokauden kuunnellen jonotusmusiikkia.

      Tein tänään ilmoituksen Elisalla vioista. Katsotaan miten Elisa reagoi yhteydenottoon. Laitan tänne kommenttia jatkosta,...

      • surkein boksi ikinä

        Aika hyvä jos se on niinki kauan toiminu ku meidän boksista ei voi oikein sanoo että se ois ikinä toiminu. Ainakaan halutulla tavalla.

        Onks teillä se kaukosäädinki vai sitten toiminu ihan sillain että se yhdellä painalluksella rupee totteleen ja ei pidä sellasta hirveetä viivettä? Meinaan meijän kaukosäätimeen vaikka minkälaiset paristot laittaa niin se ei ikinä oikein tahdo pelata yhteen sen boksin kanssa.


      • Tuttu
        surkein boksi ikinä kirjoitti:

        Aika hyvä jos se on niinki kauan toiminu ku meidän boksista ei voi oikein sanoo että se ois ikinä toiminu. Ainakaan halutulla tavalla.

        Onks teillä se kaukosäädinki vai sitten toiminu ihan sillain että se yhdellä painalluksella rupee totteleen ja ei pidä sellasta hirveetä viivettä? Meinaan meijän kaukosäätimeen vaikka minkälaiset paristot laittaa niin se ei ikinä oikein tahdo pelata yhteen sen boksin kanssa.

        Jatkoa,..

        Perjantaina 4.5. ilmoittivat lähettäneensä uuden boxin. Iltapäivällä ilmestyi ruutuun tieto, että olivat katkaisseet yhteyden. Soitto Elisalle ja vartin päästä tuli kuva takaisin. Ystävällistä palvelua.
        Nyt Itellan seurannnan mukaan boxi on jo postissa noudettavissa. Ehkäpä tänään asennus, huomenna soitto Elisalle, että vaihtavat lähetyksensä osoitteeksi uuden boxin ja illalla jo katsotaan taas telkkaria/tallenteita jne. Voisiko toimia? Jää nähtäväksi. Laitan taas tietoa jatkossa.

        Käsittääkseni vika ei ole kakessa, vaan boxissa. Itsekin epäilin aluksi kakea ja sen paristoja, mutta selvästi kyseessä oli boxin vika. Kun sen muutaman kerran käynnisti, sulki, buuttasi ja tarkisti HDMI-kaapelin, niin taas saattoi toimia ihan ok niin kauan, kun oli käytössä. Jos sulki sen, niin sama rumba alkoi. Veikkaan, että bitti poikittain tai joku komponentti kuumentunut.


      • Tuttu
        Tuttu kirjoitti:

        Jatkoa,..

        Perjantaina 4.5. ilmoittivat lähettäneensä uuden boxin. Iltapäivällä ilmestyi ruutuun tieto, että olivat katkaisseet yhteyden. Soitto Elisalle ja vartin päästä tuli kuva takaisin. Ystävällistä palvelua.
        Nyt Itellan seurannnan mukaan boxi on jo postissa noudettavissa. Ehkäpä tänään asennus, huomenna soitto Elisalle, että vaihtavat lähetyksensä osoitteeksi uuden boxin ja illalla jo katsotaan taas telkkaria/tallenteita jne. Voisiko toimia? Jää nähtäväksi. Laitan taas tietoa jatkossa.

        Käsittääkseni vika ei ole kakessa, vaan boxissa. Itsekin epäilin aluksi kakea ja sen paristoja, mutta selvästi kyseessä oli boxin vika. Kun sen muutaman kerran käynnisti, sulki, buuttasi ja tarkisti HDMI-kaapelin, niin taas saattoi toimia ihan ok niin kauan, kun oli käytössä. Jos sulki sen, niin sama rumba alkoi. Veikkaan, että bitti poikittain tai joku komponentti kuumentunut.

        Lisää jatkoa,...

        En malttanut odottaa huomiseen, vaan hain boxin postista ja eiku asentamaan. Piuhat kiinni ja soitto Elisalle. lähes hetkesä läpi ja selittämään tilannetta. Juuri kun yhdistivät tekniseen tukeen, niin yhteys katkesi! V_ TTU! Tuttu juttu Elisan kanssa, mutta uutta puhelua kehiin ja taas lähes hetkessä läpi. Selitin tilanteen ja poju alkoi väittää, ettei heidän päässä ole tarvetta tehdä muutoksi asetuksiin.
        MITÄ!? Kerroin asian uudelleen tavuviivoin ja huolella artikuloiden. Yhdisti tekniseen, missä lupasivat vaihtaa mac-osoitteen uudelle boxille parissa minuutissa.
        Kun kaikki pihat ja virrat päällä, niin päivitystoiminta tuntu alkaneen ilman antenni, kuvasuhd jne. k yselyjä poxin keltaisen valon sykkiesä ja alussa loading näkyessä. Siinä turaantui reilu puolituntinen. H__VETTI!
        Virrat kylmästi poikki ja päälle. Johan alkoi toimia. Kanavat kohdilleen ja sitten pikainen päivitys. Ei puilituntia, vaan muutaman minuutti ja VOILA!
        Viihde toimii, kuin pitääkin!
        Taidan katsoa vielä jokusen ohjelman tänä iltana seuranani lasi punkkua ja takkatuli.
        Kaiken kaikkiaan Elisa suoriutui osastaan ihan hyvin huolimatta pienistä virheistä matkan varrella. Käsittääkseni ovat parantaneet palvelun tasoa. tässä tapauksessa voidaan tietenkin odottaa, että boxi toimisi kauemmin kuin normi takuuajan. Viihteellä on ymmärtääkseni takuu niin kauan kuin palvelusta maksaa, eli laitteen on toimittava kun kerran siitä maksaakin.

        Jos tässä lähiaikoina tulee asiasta huomautettavaa, niin palaan tälle foorumille jatkokertomuksineni. Elisa on lähettänyt pari kertaa tämän episodin aikana palautekyselyn kännykkään. Rehellisesti olen tyytyväinen elisan toimintaan ja annan vielä tämän illan aikana toistamiseen hyvän palautteen heidän toiminnasta.
        Kannattaa pitää oikeuksistaan kiinni ja vaatia hyvää palvelua.


      • surkein boksi ikinä
        Tuttu kirjoitti:

        Lisää jatkoa,...

        En malttanut odottaa huomiseen, vaan hain boxin postista ja eiku asentamaan. Piuhat kiinni ja soitto Elisalle. lähes hetkesä läpi ja selittämään tilannetta. Juuri kun yhdistivät tekniseen tukeen, niin yhteys katkesi! V_ TTU! Tuttu juttu Elisan kanssa, mutta uutta puhelua kehiin ja taas lähes hetkessä läpi. Selitin tilanteen ja poju alkoi väittää, ettei heidän päässä ole tarvetta tehdä muutoksi asetuksiin.
        MITÄ!? Kerroin asian uudelleen tavuviivoin ja huolella artikuloiden. Yhdisti tekniseen, missä lupasivat vaihtaa mac-osoitteen uudelle boxille parissa minuutissa.
        Kun kaikki pihat ja virrat päällä, niin päivitystoiminta tuntu alkaneen ilman antenni, kuvasuhd jne. k yselyjä poxin keltaisen valon sykkiesä ja alussa loading näkyessä. Siinä turaantui reilu puolituntinen. H__VETTI!
        Virrat kylmästi poikki ja päälle. Johan alkoi toimia. Kanavat kohdilleen ja sitten pikainen päivitys. Ei puilituntia, vaan muutaman minuutti ja VOILA!
        Viihde toimii, kuin pitääkin!
        Taidan katsoa vielä jokusen ohjelman tänä iltana seuranani lasi punkkua ja takkatuli.
        Kaiken kaikkiaan Elisa suoriutui osastaan ihan hyvin huolimatta pienistä virheistä matkan varrella. Käsittääkseni ovat parantaneet palvelun tasoa. tässä tapauksessa voidaan tietenkin odottaa, että boxi toimisi kauemmin kuin normi takuuajan. Viihteellä on ymmärtääkseni takuu niin kauan kuin palvelusta maksaa, eli laitteen on toimittava kun kerran siitä maksaakin.

        Jos tässä lähiaikoina tulee asiasta huomautettavaa, niin palaan tälle foorumille jatkokertomuksineni. Elisa on lähettänyt pari kertaa tämän episodin aikana palautekyselyn kännykkään. Rehellisesti olen tyytyväinen elisan toimintaan ja annan vielä tämän illan aikana toistamiseen hyvän palautteen heidän toiminnasta.
        Kannattaa pitää oikeuksistaan kiinni ja vaatia hyvää palvelua.

        Ensiksi tuosta kaukosäätimestä. Niin kyllä mäkin oon siihen lopputulokseen tullu että se siinä boxin päässä on vika mutta hämmästelin vaan että jos se sulla on toiminut sen kaks vuotta niin onkohan sittenkään boxin päässä vikaa. Mä ku aattelin että se ois sit joka boxissa tollanen bugi. Se on kuitenki ehkä ärsyttävin piirre koko boxissa. Vaatii hermoja.

        Onko liian aikasta kysyä vai toimiiko tuo uusi boxi sillain että nuo vanhat viat on kokonaan poissa?? Jäätyminen, kuvan jääminen toiselle kanavalle, Viihteen aukeeminen, kaukosäädin jne. jne.

        Meidän boxis toi Viihde on ruvennu nyt aukeen ihmeen nopeesti. Mutta siellä selaaminen voi olla vielä aika hidasta ajoittain. En tiedä onko teillä nyt kokemusta ton mm-lätkän kattomisesta tuolta Viihteestä mutta siinäki ne on onnistunu jotenki möhlään ku noin kaks kertaa erään se kuva jäätyy parhaimmillaan parikskytäsekunniks tai pidemmäks aikaa. Että se on kiva ku jäätyy just sellaseen kohtaan ku vaikka ylivoimapyöritykseen tai läpiajoon. Ei paljo mikään auta paitti odottaa jatkaako se millon.


    • Elisa viihde

      Elisa viihde,
      Mistä tuo nimi viihde tulee :),
      no ehkä kanavan omistajien naamalla voi hymyn kare poiketa tilipäivänä.
      Todellakin naurettavin tv-maksukanava ikinä :(
      Asiakaspalvelukin on syönyt sitruunankuoria lounaaksi,
      siis jos onnistuu ( viikon / parin) sisään heidän "palveluunsa" pääsemään.

    • Valkoinen romuloota

      Viikon alussa hommasin itselleni myös tuon Viihdepaketin, eli kaapelimodeemin 100M nopeudella ja Pace-digibpoksin.

      Heti ensimmäisenä iltana selvisi, että digiboksi on onneton, meni jumiin kokeillessa 10 minsan välein, reagoi hitaasti kakeen, HD-tallenteet ei näkyneet ja muutenkin tallenteissa tuli usein ilmoitus "toisto päättynyt, tuntematon virhe (649)". Helposti sai boksin jumitettua hengettömäksi niin että merkkivalokin sammui täysin. Jos käyttää 4-tunnin virransäästötilaa, aamulla telkkarissa on vain vihreä ruutu ja boksi herää henkiin pitämällä sähkö minuutin verran poissa. Joka päivä pitää tehdä minuutteja kestävä buutti pitämällä kaken virtanappulaa painettuna muutaman sekunnin ajan - se auttaa usein tuohon "toisto päättyny" -ilmoitukseen ja HD-tallenteetkin näkyvät (muutaman kerran).

      Digitelkkarin alkuaikoina oli huonosti toimivia bokseja, mutta kyllä tämä vie kevyesti voiton kaikista viime vuosina kokeilemistani hupielektroniikan laitteista, tällaisia ei kaupassa kovalla rahalla uskallettaisi myydä! Miten Elisa on voinut tuoda näin keskeneräisen laitteen markkinoille? Ehkä softapäivitys auttaa jos sellaisia jatkossa tulee mutta epäilen että tällaisena en kahta vuotta tätä romua katsele vaan otan vielä käyttöön vanhan, varmaan yli 5-vuotiaan luotettavan tallentavan boksini vaikka HD-kanavat ei sillä näykään.

      Kaapelimodeemi sentään on toiminut hyvin ja sillä olen verkkopiuhaa käyttäen mittaillut jopa n. 90Mbps -nopeuksia. Mutta saisi sekin olla hallittavissa paikallisesti eikä internetin yli.

    • pettynyt aasiakas

      Käytössä on ollut elisan viihdepaketti vuoden verran. Kiroan sitä päivää, kun menin nimeni laittamaan siihen pirun sopimuspaperiin. Minulla on ollut tätä ennen vuodesta 96 kaikenlaisia internetliittymiä, joten voin sanoa että tiedän mistä puhun. Minkään muun nettiyhteyden kanssa ei kanssa ole ollut näin hankalaa, ikävää ja kurjaa kuin tämän viihdepaketin.

      En edes viitsi mainita miten sysipaska tuo heidän digiboksinsa on ja miten kanavat tökkivät. Tämän nyt jotenkin sietäisi, kun katson tv:tä aika vähän. Aivoon ottaa ennenkaikkea tämä netin pätkiminen. Se tapahtuu aina yhtä ennalta-arvaamattomasti. Liittymä saattaa toimia moitteettomasti pari viikkoa, mutta sitten alkaa pätkiä.

      Olen vuoden aikana soittanut Elisan asiakaspalveluun varmaan melkein 200 kertaa. On tehty virheilmoituksia ja juteltu pitkät tovit "rattoisasti" puhelimessa. Ongelmat alkoivat heti otettuani paketin käyttöön. Netti pätki, pätki ja pätki, eikä vaan saatu toimimaan. Sitten noin 3 kuukauden säätämisen jälkeen, kun mainitsin sopimuksen purkamisen mahdollisuuden, saatiin ongelma jotenkin maagisesti kuntoon.

      Nyt keväällä sama pätkiminen alkoi uudelleen. Sama puhelinrumba ja asiakaspalveluhelvetti alkoi uudelleen. Eniten vituttaa että asiakkaan täytyy aina olla se aktiivinen osapuoli. Ihan kun ei olisi parempaa tekemistä?!?!

      Modeemi johtoineen on vaihdettu ainakin 3 kertaa. Asentaja on käynyt talossa ja asunnossa moneen otteeseen. Parikin kertaa on yritetty vyöryttää asentajan laskua minun kontolleni, mutta asiasta on selvitty tuimalla puhelinkeskustelulla laskutusosaston kanssa.

      Ainoa asia tosiaan mikä tässä laajakaistassa toimii on laskutus. Laskut nimittäin tulevat aina ajallaan kellontarkasti. En jumalauta tajua että on niin saatanan vaikeaa saada yhtä helvetin adsl yhteyttä toimimaan.

      Ihan varoituksen sanana muille viihdepakettia harkitseville. Välttäkää kuin ruttoa.

      tv. pettynyt elisan AASIAKAS

      • tattiotsassa

        Meillä toimii netti hyvin mutta tuo Elisa viihde on pelkkä huono vitsi. Jos sitäkään. Elisan boksi on varmasti kaikkien aikojen huonoin tekele, vaikka mukaan otettaisiin ammoisten aikojen ensimmäiset paskaboksitkin.


      • Hyvä ajatus,mutta ..
        tattiotsassa kirjoitti:

        Meillä toimii netti hyvin mutta tuo Elisa viihde on pelkkä huono vitsi. Jos sitäkään. Elisan boksi on varmasti kaikkien aikojen huonoin tekele, vaikka mukaan otettaisiin ammoisten aikojen ensimmäiset paskaboksitkin.

        Muuten toimii meillä hyvin ,mutta välillä netti hidastelee alle megan latausnopeuksiin ja tallenteiden katsominen siis samoin pätkii. Yllättävää ,että saunalahden oma "nopeusmittari" saa meille jopa lähes 700 Mbit latausnopeuden (huima peli),vaikka muilla olen max päässyt 10-15 Mbit nopeuteen. maksan kylläkin yli 20Mbit ,mikä se tarkka nopeus sitten olikaan.
        Sen verran neuvoa ,että älkää pitäkö sen enempää modeemia kuin digiboksiakaan minkään muun lämpöä tuottavan laitteen päällä.
        Liian kuumana toimiva laite tuntuu tökkivän kahta kauheammin.


    • Tyytyväinen tumpelo

      No pirskatti. Onko minulla kerrankin ollut jotakin hullun tuuria sillä minulla liittymä ja Elisa Viihde toimii moitteettomasti. Asennuskin sujui ongelmitta vaikka olen näissä asioissa täysin tumpelo.

      No, kuukauden olen vasta käyttäny joten voihan ongelmia olla tiedossa, mutta en ala maalailemaan piruja seinille...

      Jaksamusta teille muille!!!

      • jooopppsss--

        Mul toimii enimmälti ihan ookoo, tosin se kaukosäädin on aika karhea käytettäväksi joten hankin sellaisen opetettavan kaukkarin jossa on miellyttävämmät namiskat käytellä


    • vitun elisa viihde

      Ihan vitun paskaa tämä koko elisa viihde hyi helvetti! tehkää asialle jotakin

    • ammattisähkäri

      Jännää että jengi haukkuu Elisan palvelua, vaikka vika on normaalisti taloyhtiön johdotuksissa/päätteessä. Voin alan asentajana sanoa että niissä on monesti yhtä sun toisenlaista viritelmää eikä toden totta ole itsestäänselvyys että ne toimisi moitteettomasti tuosta vain.

      • Mitä vat..?

        HÄ?! Elisan tehtävä on varmistaa, että heidän palvelu toimii moitteettomasti kotia asti. Ihan turha selitellä millään paukkulankakytkennöillä palvelun toimimattomuutta - jos se ei toimi, niin se korjataan! Elisan piikkiin.


    • Pian entinen asiakas

      AVOIN KIRJE ELISA OYJ:N HENKILÖASIAKASYKSIKÖN JOHTAJA ASKO KÄNSÄLÄLLE

      Arvoisa Johtaja,
      tyttönen Enia Oy:stä soitti minulle ja kehui ELISA VIIHTEEN hyväksi ratkaisuksi minun tarpeisiini. Kuulemma entinen Elisan yhteyteni oli hidas ja VIIHTEEN kanssa nopeutta tulisi lisää sekä saisin kaupan päälle nauhoittavan digiboxin, lisäkanavia ja blaa, blaa, blaa. Myyjä sanoi asennuksen olevan helppoa kuin mikä, kerrottuani myyjälle, etten ole nero näissä asioissa.

      Laitteet tulivat ja linjat aukesivat kohtalaisen nopeasti mutta mikään muu ei ole mennyt putkeen. Asennus oli vaikeaa ja entinen virusturva jäi kummittelemaan taustalle. Sitten yrityksenne Elisa lähetti minulle laskuja sekä VIIHTEESTÄ että tietoturvasta, vaikka F-Securen tietoturva kuuluu VIIHTEEN hintaan. Soitin virheestänne maksulliseen asiakaspalveluunne ja sain uuden tilauskoodin. Ongelma poistui hetkeksi. Tänään tuli postilaatikkoon jälleen lasku ELISAN tietoturvapalvelusta. Veloitus ajalta 1.9.2012-30.9.2012. Nyt eletään helmikuuta 2013!

      Edellä mainitun lisäksi yrityksenne ELISA kärsii kroonisesta lukihäiriöstä. Sukunimestäni on teillä kaksi versiota - toisessa yhden kirjaimen kirjoitusvirhe tyyliin, jos nimeni olisi "Virtanen", niin se on kirjoitettu "Vihtanen". Molemmilla nimillä tulee laskuja ja vielä eri osoitteisiin. Asioidessani joitakin viikkoja sitten Järvenpään Elisa-myymälässä nuori poika korjasi nimet ja osoitteet oikeiksi. Mitään ei ole tapahtunut! Kaikki on ennallaan.

      Lisäksi liittymän nopeus ei ole olennaisesti muuttunut, koska tietokone on pakko pitää pitkän puhelinjatkojohdon päässä sattuneesta syystä. Koska digiboxin/TV:n katseluun tarvitaan - yllätys, yllätys - modeemi, ei TV:n katselu onnistu, koska digiboxi/TV pitäisi siinä tapauksessa olla samassa huoneessa modeemin ja tietokoneen kanssa. Laitteet vaativat kytkennän modeemin ja digiboxin välillä. Näitähän ei Enia Oy:n myyjätyttönen tietenkään "tiennyt" sanoa puhelinmyyntitilanteessa. Eli asiakkaan näkökulmasta tein surkeat kaupat. Boxi on käyttämättömänä laatikossaan.

      Lisäksi saan uudesta modeemista päänsärkyä. Myyjä Järvenpään Elisa-myymälässä ei osannut auttaa, kun kysyin, että miksi WLAN yhteys on koko ajan päällä. Hän sanoi, että antennit voi irrottaa. Pyysin näyttämään, että miten. No, eivätpä ne sitten irronneetkaan… Reset-nappulan painelemisestakaan ei ollut hyötyä. Kiusallinen tilanne, poika neuvoi laittamaan modeemin mahdollisimman kauas päästä.

      Enia Oy:stä ovat kaksi kertaa soittaneet ja kyselleet VIIHTEEN kanssa viihtymisestä. Sanoin, että en ole tyytyväinen ja miksi. Mutta mitäpä siitä oli apua. Turha oli sekin soitto. Miksi edes soittavat, kun siitä ei ole asiakkaalle hyötyä eli mikään ei muutu. Taas viime viikolla olivat yrittäneet tavoittaa. En tiedä mitä voin enää sanoa. Haistatanko ... ongelmiin syyttömälle, minimaalisella palkalla puhelinmyyntiä tekevälle nuorelle.

      Huomenna menen taas kerran Järvenpään Elisa-myymälään selvittämään tuota ylimääräistä laskua ja kertomaan, ettei henkilöä "Vihtanen" ole olemassakaan ko. osoitteessa. Kerron jo varmaan hänen kuolleen. Onnistuisikohan se sillä tavalla? Vai saanko kenties silloin "Vihtasen" perikunnalle laskuja.

      Sitten lopuksi: jos asiakkaalla on laskutukseen liittyvää asiaa ja hän haluaa olla puhelimitse yhteydessä Elisan asiakaspalveluun, ei sekään ilmaista ole. Yritin kerran soittaa sinne saamatta koskaan yhteyttä. Katkaisin puhelun, koska jonotuksen hinta olisi paisunut kohtuuttomaksi. Mielenkiintoisinta tässä on se, että ensimmäinen puheluminuutti meni kuunnellessa vikailmoituksia, vasta sen jälkeen pääsin valikkoon, josta olisin jossain vaiheessa kenties ohjautunut oikealle henkilölle.

      Verkossa asiointi on tehty vielä vaikeammaksi ja kalliimmaksi. Minä en ainakaan pääse kirjautumaan käyttäjätunnuksillani Oma Elisa -palveluun. Järvenpään Elisa-myymälässä poika tiesi kertoa, että minulla ei ole siihen oikeuksia. Pitäisi kuulemma hankkia oikeudet maksamalla niistä tai käyttää verkkopankkitunnuksia. Sähköpostin kautta kommunikointi laskutusasioissa kestää niin kauan, että eräpäivät paukkuvat mennen tullen. Eli ette te tyhmiä siellä Elisa Oy:ssä ole. Pienistä puroista muodostuu iso virta, eikös juu.

      Kaiken tämän ryssimisen jälkeen se päivä, kun yhteinen taipaleemme Elisa Oyj:n kanssa päättyy, ei voi tulla tarpeeksi nopeasti.

      • muistiko se kertoa

        Muistiko se tyttö edes kertoa ettei lisäkanavia voi edes tallentaa? Mä vähän luulen ettei kertonut...


      • Pian entinen asiakas

        Ai niin, unohtui tuosta 12.2.2013 klo 02:10 kirjoittamastani kirjeestä tämä:

        Yrityksenne lähettää kännykkääni maksumuistutuksia, jotka eivät kuulu minulle vaan ovat jonkun muun asiakkaan. Näin meillä!

        = EN VOI SUOSITELLA!


    • Näin meillä

      Samoja tuntemuksia Jyväskylän mustalammelta. Digiboksi on vitsi verratuna mihinkään muuhun laitteeseen. 100mb pätkii kokoajan ja tekninen tuki antaa ihan hömppä neuvoja. Digiboxin palomuuri oli viimeinen keksintö eipä ollut sekään modeemi vaihdettu jne. Muistan 1mb liittymän aikaa jolloin se toimi kun junan vessa. Niin meillä on kaapeli joten Elisalla yksinkertaisesti ei potku riitä siihen mitä ovat myyvinään liittymissä. Alueella on pari sataa omakoti taloa ja varmaan aika hyvä määrä liittymiä ruuhkautunee. Eikö jotenkin pitäisi varmistaa palvelun tarjoajan puolelta että potku laitteissanne riittää.

      Meillä on puolenkymmentä puhelin liittymään laajakaista, mokkula jne Elisalta pitänee ruveta koettamaan muita toimittajia.

    • Näin se on

      Miksi Elisa kauppaa viihdepakettia 100mb nopeudella, kun todellisuudessa nopeus on vain viidesosa. Sitten sanotaan, että se riittää hyvin.
      Jos ostat litran maitoa ja saat 2 desiä ja sanotaan, ettet kuitenkaan juo enempää kerralla, niin meneekö oikein?
      Onneksi pakkoavioliittoni Elisan kanssa päättyy lokakuussa (Kaksi vuotta, aivan suotta)

      • mummeli

        Miksi yleensä Elisa tyrkyttää tuota viidepakettia, en tarvii koko digiboxia ja pitääkö sen olla miten kiinni? Onko se moodemi siinä samassa bdidiboxissa vai pelkästään erikseen, kyllä tuli puhetta kun Runebergiltä, sanoin että en ota vielä.
        Mulla kone toimii ja jos harmia on kuten näkyy kirjoituksista, mitä sellaisella yleensä tekee??
        Luvattiin ilmaiset virustorjunnat ym....ym... vaikka mitä.
        Jotenkin intuitioni, sanoi että ei kannata ottaa. Pitänee kysyä nuoremmilta vielä asiaa, mitä kaikkea tämä homma oikein tarkoittaa käytännössä.
        Olisin saanut ilmaisen asentajankin???? Tulin miettineeksi että onko koko paketti niin monimutkainen että täytyy olla asentajakin mukana.
        Jotenkin herättää epäilyksiä ja hintakin per/kk nousisi 12 e


      • Näin se on
        mummeli kirjoitti:

        Miksi yleensä Elisa tyrkyttää tuota viidepakettia, en tarvii koko digiboxia ja pitääkö sen olla miten kiinni? Onko se moodemi siinä samassa bdidiboxissa vai pelkästään erikseen, kyllä tuli puhetta kun Runebergiltä, sanoin että en ota vielä.
        Mulla kone toimii ja jos harmia on kuten näkyy kirjoituksista, mitä sellaisella yleensä tekee??
        Luvattiin ilmaiset virustorjunnat ym....ym... vaikka mitä.
        Jotenkin intuitioni, sanoi että ei kannata ottaa. Pitänee kysyä nuoremmilta vielä asiaa, mitä kaikkea tämä homma oikein tarkoittaa käytännössä.
        Olisin saanut ilmaisen asentajankin???? Tulin miettineeksi että onko koko paketti niin monimutkainen että täytyy olla asentajakin mukana.
        Jotenkin herättää epäilyksiä ja hintakin per/kk nousisi 12 e

        Digiboxi ja modeemi on yhdessä. Siinä se huonopuoli saattaa ollakin, jos tietokone on vaikka toisessa huoneessa, niin pitkä välimatka luultavasti hidastaa netin toimintaa.
        Periaatteessa homma olisi hyvä, jos se vain toimisi.

        Tottakai Elisa niitä tyrkyttää, kun saa kaupaksi, niin sen jälkeen ei välitetä.
        Ei tietenkään, kun asikkaalla on kahden vuoden sopimus, niin rahan tulo on varmaa.

        P.S Ilmaisia virustorjunta-ohjelmia voi ladata netistäkin.


      • eri kuorissa
        Näin se on kirjoitti:

        Digiboxi ja modeemi on yhdessä. Siinä se huonopuoli saattaa ollakin, jos tietokone on vaikka toisessa huoneessa, niin pitkä välimatka luultavasti hidastaa netin toimintaa.
        Periaatteessa homma olisi hyvä, jos se vain toimisi.

        Tottakai Elisa niitä tyrkyttää, kun saa kaupaksi, niin sen jälkeen ei välitetä.
        Ei tietenkään, kun asikkaalla on kahden vuoden sopimus, niin rahan tulo on varmaa.

        P.S Ilmaisia virustorjunta-ohjelmia voi ladata netistäkin.

        Väärin meni, digiboksi ja modeemi on tietenkin eri kuorissa eli erikseen! Ei ne samoissa kuorissa voi mitenkään ollakaan.

        Mutta olet oikeassa, Elisa nyt tyrkyttää mitä vaan että saisi uusia asiakkaita. Ovat mullekin YRITTÄNEET tyrkyttää koska mulla on Saunalahden (lue P*skalahden) ADSL ja tuli soitto jossa tarjottiin Elisa Viihdettä tilalle, sanoin etten ota koska niiden digiboksi on täys p*ska. Sen jälkeen ei ole kuulunutkaan mitään.


      • Näin se on
        eri kuorissa kirjoitti:

        Väärin meni, digiboksi ja modeemi on tietenkin eri kuorissa eli erikseen! Ei ne samoissa kuorissa voi mitenkään ollakaan.

        Mutta olet oikeassa, Elisa nyt tyrkyttää mitä vaan että saisi uusia asiakkaita. Ovat mullekin YRITTÄNEET tyrkyttää koska mulla on Saunalahden (lue P*skalahden) ADSL ja tuli soitto jossa tarjottiin Elisa Viihdettä tilalle, sanoin etten ota koska niiden digiboksi on täys p*ska. Sen jälkeen ei ole kuulunutkaan mitään.

        On tietenkin eri kuorissa, mutta toisiinsa kytkettyinä. Viihdekanavat tulevat juuri netin kautta.


      • eri kuorissa
        Näin se on kirjoitti:

        On tietenkin eri kuorissa, mutta toisiinsa kytkettyinä. Viihdekanavat tulevat juuri netin kautta.

        Tiedän kyllä miten Elisa Viihde toimii, minulla on vastaavanlainen palvelu mutta paljon parempi kuin Elisan (nimittäin Maxivision). Mutta se että sanoit että ne (modeemi ja digiboksi) on samassa, tarkoittaisi maallikon mielestä siltä että ne olisi samoissa kuorissa eikä niin että ne on toisiinsa kytkettyjä. Pitää miettiä miten asiansa ilmaisee, muuten voi syntyä väärinkäsityksiä.


    • nii-ii

      Johtuukohan tämä tästä Viihde-puolesta...

      Internet-yhteys tuntuu katkeavan ainakin joksikin aikaa. Ainakin kerran viikossa klo 23 tai 01 tai myöhemmin.
      PC:lle ilmestyy sitten "Lähiverkko kytketty" eli internet-yhteys saadaan suht pian.
      Mutta jotkut ohjelmat eivät katkeamisesta tykkää eivätkä osaa luoda uutta yhteyttä automaattisesti. Joskus pitää bootata modeemi jotta homma toimisi.

      Miksi Elisa tekee tuollaisia katkoksia. Voisi ainakin tiedottaa, että esim. "joka keskiviikko klo 23 katkaisemme yhteyden 20 sekunnin ajaksi. Pahoittelemme."

      Silloin ainakin siihen osaisi varautua. Mutta nyt se on sitten arpapeliä. Kun katkos tulee niin samat ihmettelyt aina että missähän vika kunnes muistuu että Elisahan se..

    • Onnellinen nainen

      Jeeeeeeees!
      Kahden vuoden kakkuni Elisaviihteen asiakkaana on päättynyt. Kruunasin vielä tapahtuman tarkistuttamalla antenni-yhteyden. Kaikki ok. Vaihdoin DNA:n liittymään ja vihdoinkin toimii telkkari, netti ja mobiili. Alussa oli ongelma, mutta niistä selvisi yhdellä puhelulla tukipalveluihin.
      Ainoa ongelma, joka jäi, on digiboksin tallenteiden tökkiminen. Niistä tuli hidastettuja filmejä, ilman ääntä. Boxi onkin ainoa jäänne Elisan paketista.
      Elisan tukipalveluiden mukaan ongelma oli televisiossa, tietokoneessa, piuhoissa, liittimissä, antennissa... Ja ylipäänsä missä tahansa muualla kuin heidän laitteissaan tai palveluissaan. Tavallisen tallaajan on varsin mahdotonta selvittää, miksi tökkii.
      Dna yllätti positiivisesti Kilpisjärvellä, kun Saunalahdella ja Elisalla katkesivat yhteydet, niin Dna:lla oli vielä täydet palkit.

      • Näin se on

        Minulla loppuu kanssa pikapuoliin tämä "viihdepaketti"
        Onko näin, että laitteita ei tarvitse palauttaa irtisanomisen yhteydessä?
        Vai miten sinulle jäi tämä digiboxi?


    • --,.

      Meillä toimii ihan ongelmitta :)

    • wiihdettä

      Mulla on ollut Viihde nyt reilun viikon. Sitä ennen oli 10/2 kaapeli.

      Sain postissa pelkän boksin ja johdon. Tumpelo olin vain siinä, että en resetoinut modemia, että saisin 100 mb nopeuden. Sen kun tein, niin alko toimimaan sekin.

      Ainoat jumiutumiset tuli siitä, kun käytti yle arenaa telkkariruudulla. Nauhoitus ja käyttöliittymä toimii ihan ok! tuolla telkkarin kautta. Ohjelmoiti ja hallinta tosin on helpompaa nettiselaimella.....

    • viihdettähihaan

      USKOMATONTA ELISA!

      Muutin asunnosta toiseen ja myyjä lupasi ystävällisesti vaihtaa Elisa viihde -sopimukseni uuteen asuntoon!

      Minulle ei kuitenkaan kerrottu, että uuteen asuntoon tuli tämä 2 vuoden sopimus! Joku oli kuulemma katkaissut vanhan sopimukseni vaikka se piti vain siirtää uuteen asuntoon. Vanha sopimus olisi päättynyt lokakuussa. Sitten kun muutin uuteen asuntoon kesäkuussa niin yhtäkkiä minulla olikin 2 vuotta lisää sopimusta. Olisin varmaan voinut purkaa sopimuksen, mutta sopimuspaperit tuli postissa ehkä hieman juuri siinä ajassa, että olisivat voineet mahdollisesti sanoa, että ehei tämä enää onnistu purkaa. No pääsin lopulta irti elisa-viihteestä, kun muutin kaverin luokse, jolla se oli jo käytössä.

      Nyt muutin taas uuteen omaan asuntooni ja en takuulla ota 2 vuoden sopimusta, ÄLKÄÄ TEKÄÄN OTTAKO. Menetettä vaan hermonne jos teillä ei ole mahdollisuutta keplotella 2 vuoden sopimuksista.

      ITSE VAIHDAN johonkin muuhun kuin Eisaan tai Saunalahteen. Asiakaspalvelu on huonointa ikinä missään tyyliin - odota puhelimessa 1 h 1 h - "ei meille ole mistään tällaisesta tullut tietoa", "ai niinkö on, toimitamme sen teille mahdollisimman pian" tms. ja kuitenkin ongelmat jatkuvat ja mutkistuvat ja mikä varminta: PITKITTYVÄT siihen malliin että kuluttajansuojakin voisi jo olla tarkastamisen arvoista.

      Minulle luvattiin 10 ilmaista leffaa, kun elisa viihde oli viallinen eikä toiminut 2 viikkoon kun sen sain. Lopulta uusikin laite oli viallinen ja jouduin hankkimaan kolmannen laitteen. Kun sen sain, 10 ilmaista leffaa jäivät sille toiselle vialliselle laitteelle, en saanut koskaan ilmaisia leffoja. Lopulta minulle luvattiin koko kesäkuu että en maksa kuin puolelta kuulta, lopulta lasku tuli kuitenkin koko kuulta jne, lista on erittäin pitkä.

      Olen tosi väsynyt tähän tappelemiseen. Ihan sama varmaan on Soneran ja Dna:n laitteilla. Mutta erityisesti Elisalla ja Saunalahdella homma kusee tosi syvältä. Mietin tässä just nyt kun olen ilman nettiä, että hmm mihinköhän liemeen sitä ittensä nyt laittais, tekis mieli kokeilla muuta ku Elisa/Saunalahtee!

    • Antero seitenkuus

      vielä muutama kuukausi 2 vuoden sopimusta jäjellä, ja sit lähtee VIIHDE. Ja jatkan viihtymistä elokuvien parissa jotla eivät katkeile kun boxi romahtaa keskenkaiken.
      Suosittelen...ohittamaan ylihintaisen Elisaviihde nettipaketin.

    • VITTU SAATANA

      VITTU SAATANA HELVETIN ELISA VIIHDE PERKELE KOHTA TULEE NOUTAJA

    • Suski7

      Oletteko muuten lisäksi huomannut, miten helkkarin vaikeaa Elisalta on löytää MAKSUTONTA tapaa antaa palautetta toiminnasta?

      Puhelinlaskussa on taas veroineen vajaan yhdentoista euron edestä lisälaskua, kun selvittelin joulukuussa Elisa Viihteen siirtoa uuteen osoitteeseen. Homma vaati kolme puhelua asiakaspalveluun, kun selvittelin sotkua (mm. uusi digiboksi lähetettiin vanhaan osoitteeseen), ja mitä sain hyvitykseksi? Kaksi leffalippua. Niiden hinta lienee suunnilleen sama kuin tuon ylimääräisen puhelinlaskun...

      • Suski7

        Btw. ainoa kerta kun olen omin silmin nähnyt Elisan edes yrittävän ottaa tosissaan asiakaspalaute, oli noin vuosi sitten kun joku asiakas oli kirjoittanut kokemuksistaan Aamulehden mielipidepalstalle. Joku mikä-lienee-asiakaspalvelujohtaja otti kyllä tuolloin kopin...


    • Moi kaikki!

      Kurja kuulla, että teillä on näin negatiivinen kuva palautteen vastaanotosta täällä Elisalla. Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme, ja osana tätä pitkää ja jatkuvaa työtä palautetta paitsi pyydetään ja otetaan vastaan, sitä jopa jahdataan täällä pitkin ja poikin nettiä :)

      Palautetta ja kehitysehdotuksia voi lähettää meille vaikka juuri näin sosiaalisen median kautta Palsta-keskustelufoorumillamme, Facebook-sivuillamme (elisasuomi), Twitter-tileillemme (mm. @Elisa_aspa ja @ElisaViihde) tai vaikka hädän iskiessä täällä Suomi24:ssä!

      Mitä taas Viihteen kanssa esiintyneisiin ongelmiin tulee, voivat kaikki tätäkin keskustelua lukevat ottaa yhteyttä Palstalla vaikka lähettämällä yksityisviestin minulle (http://elisa.to/ylläpitäjä). Katsotaan mistä kiikastaa ja mitä asialle voisi tehdä, usein asiantuntijamme pystyy soittamaan teille jo viimeistään seuraavan päivän aikana ja ratkaisua pystytään alkaa työstämään. Facebookissa tai esimerkiksi täällä Suomi24:ssä ongelmien ratkaisu on usein vaikeampaa, koska henkilö- ja sopimustietoja ei pystytä jakamaan turvallisesti, tämän takia pyydämmekin teitä niin usein Palstan puolelle selvittämään vaativimpia tilanteita.


      Terkuin,

      Noora / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • Kusettivat Elisalta!

        No huh, onneksi luin tämän ketjun ja olen kusessa ja paniikissa jo senkin tähden, että tilasin kaapeliasennuksen tontilleni. Haluan jo peruuttaa sen koska Elisan alihankkija on yhtä perseestä kuin itse Elisa - heiltä ei ole tullut mitään asennusta lähentelevää päivää ilmoitusta tulosta, ei siis mitään yhteyttä ja Elisasta kertoivat tilauksen yhteydessä, että ottavat ajoissa yhteyttä asennuspäivästä. Vittu, että pelottaa koko tilaus. No, ei auta kuin yrittää aloittaa toistamiseen tuntien jonottaminen vittuilijoille eli asiakaspalveluneuvojille, savoa vääntäville pennuille, joita on laitettu vastailemaan epätietoisille palvelun soittajille. Tässä on ollut palvelu kaikkea muuta kuin asiallista ja edes selventävää.
        Lisäksi paskamaista on Elisan kierot yleiset ehdot, joissa Elisa pesee kätensä kaikesta. Ei saatana! Menee tässä rahat ihan hukkaan. Mutta tämä jos mikä selvää niin ikinä en tule ottamaan mitään palveluja Elisalta - viihdettä varsinkaan!!!


      • Elisan asiakas

        Olen myös taistellut tämän viihdepaketin kanssa noin 6kk, lukuisia soittoja asiakaspalveluun ja digiboksikin vaihdettu. Nyt kun uusikaan digiboksi ei toimi kunnollaan, alkain jo miettimään, että olenko itse idiootti ja en osaa sitä käyttää. Sitten sattuin lukemaan tätä keskustelua ja hyvin tutulta kuulosta at muidenkin kokemukset. Asiakaspalvelu ei ollut miteenkään kovin huono mutta mo eiköhän voi sanoa. Että tämä digiboksi on huono. Eikö se ole täällä yleinen ongelma, johon voin varmuudella allekirjoittaa, että boksi käynnistyy kauan, jumittuu, ei vaihda kanavia ja näin edelleen.


    • Vintiöt uskottavampi

      Samalla kun Elisa ylipäätään ja "Elisa Viihde" -palvelu niin meni maine myös suhteellisen hyvältä näyttelijältäkin, sääli sinua Samuli Edelman.

    • Harmi homma kaikille, joilla ei Elisa viihde toimi.

      Itsellä oli ongelmia viihdepaketin kanssa entisessä asunnossa, jossa digiboxi ei televisiokanavia halunnut näyttää.

      Nykyisessä asunnossa ainoat ongelmat Elisa viihteen kanssa ilmenee silloin, kun digiboxin jättää yöksi auki, niin saattaa olla aamulla jumissa, jolloin joutuu tekemään noinsanotusti "uudelleen käynnistyksen", virrat pois ja takaisin, eli virtajohto kokonaan pois laatikosta. =)

      Itse en televisiota kovin paljon katso, mutta joka kerta näyttää hyvin toimivan, vaikka käynnistäessä valittaa kanavalistan muuttuneen, voi sen ohittaa ilman uudelleen hakua ja hienosti toimii kanavat. Vaimo ja lapset eivät ole valittaneet ja ilmeisesti se tallennuskin toimii vaimon osalta liiankin hyvin.

      Vuokraamo- ja maksukanava-palvelut toimivat täysin normaalisti. Kanavalista tosin on hiukan epäselvä, kun kaikki tilaamattomat ja tilatut kanavat näkyvät muutamia kertoja, niin on hankala alkuun löytää juurikin ne oikeat lisäkanavat.

      Itse netistäkin riittää kodin kaikille laitteille ilman ongelmia.

      Onkohan alueellisia ongelmia, sillä aikaisemmin asuin itse Espoossa, jossa itselläni ja tuttavallani oli Elisa viihteen kanssa ongelmia? Tuttavallani tosin oli enemmän näitä, digiboxin ja kaukosäätimenvaihto operaatioita

    • zenzen1

      Kaksi vuotta itse kiroilin samojen ongelmien kanssa. Pitkin hampain tein uuden sopparin, kun sain uuden mustan (pienemmän) digiboxin. Päivitetty käyttöjärjestelmä ja nyt kuukauden käytön perusteella nämä jäätymiset ovat loppuneet.

      Huomasin tosin, että boxi käynnistää itsensä automaattisesti pieneksi hetkeksi, kun töpselin laittaa seinään (meillä yöajaksi kaikki sähkölaitteet otettu pois käytöstä). Tämä todennäköisesti auttaa myös nopeampaan käynnistymiseen. Se sinivalkoinen boxi oli ihan susi.

    • Kiitollinen

      Miksen saa elisavahdin tallenteita näkyviin? Ladataan ....lataus ei lopu millinkaan. Auttakaa!

    • Hyvin pettynyt

      Minulla on 10/1 megan yhteys, johon aiemmin ei edes tarjottu Elisa viihdettä. Näin keväällä 2014. Nyt oli kuulemma hommat muuttuneet ja luvattiin yhteys, ja jos pätkii, voi sopimuksen perua. Tilasin. Sain tunnukset ja fiksuna poikana ajattelin, että testaanpa miten saan ohjelmat tallennettua ja katsottua tietokoneelta jo ennen kuin saan modeemin ja digiboxin. Mikä show ja rumba. Teen itse työtäni vain tietokoneitten parissa ja olen varmaankin kokeneempi kuin useimmat. Mutta en monen tunnin yrittämisen jälkeen saanut hommaa toimimaan. VLC ei vain pelittänyt oikein. Huh. Siinä samalla selvisi Elisan toimintaperiaate. Asennusohjeita ei anneta, mutta aina voi soittaa todella kalliiseen omaguruun. Siis mitä? Joutuu maksamaan asennusohjeista, jotka pitäisi kuulua kauppaan! Toinen vaihtoehto on alkaa chättäillä muitten "uhrien" kanssa. Siis mitä (taas)? Asiakkaat laitetaan selvittämään Elisan omia sotkuja. Peruin koko homman siinä saman tien. Jos kerran en saa toimimaan edes tietokonettani yhdessä Elisa viihteen kanssa, niin mitä kaikkea muuta olisi odotettavissa jatkossa. Mitä enemmän olen asiaan tutustunut sitä parempi mieli on tullut, etten ottanut vastaan sitä *****laatikkoa. Jos Elisa olisi liikkeellä vilpittömästi ja asiakaslähtöisesti tuohon Elisa pakettiin kuuluisi henkilökohtainen asennuspalvelu. Omaguru tulisi paikalle, ja laittaisi hommat toimimaan. Voisi laatu parantua aika tavalla, kun asiantuntijat kokisivat ongelmat ihan itse, ja porkkana olisi tietysti kehittää omat systeeminsä toimiviksi. Nyt tilanne on tehty palvelemaan Elisaa: mitä enemmän ongelmia, sitä suuremmat tulot Omagurun kautta!
      PS En itse soittanut gurulle enkä kysellyt muilta. Elisa on lisäksi ympäröinyt itsensä muurilla, eikä ole mahdollisuutta antaa palautetta esim. sähköpostitse. Halutaan ohjata ihmisiä Elisan omalle palstalle, jotta saadaan negatiivinen palaute haudattua.

    • nojaa

      itellä pätki parisen viikkoa jonka jälkeen kyllästyneenä kokeilin boksia joka oli erittäin kuuma. ruuvarilla boksi helv###### ja kuumaliimalla tietokoneen 120 millinen tuuletin kiinni. oi tätä toimivaa verkkoa, sääli että elisa ei saa boksia kunnossa takaisin jos sitä vaatii. hehheheh

      • TuaNoinNiii

        Sanoin irti ElisaViihteen jolloin totesivat että pistä digiboksit yms kierrätykseen kun et enää tarvitse..... etteivät vaadi takaisin....


      • No_hetkinen
        TuaNoinNiii kirjoitti:

        Sanoin irti ElisaViihteen jolloin totesivat että pistä digiboksit yms kierrätykseen kun et enää tarvitse..... etteivät vaadi takaisin....

        Kyllähän elisa olisi lähettänyt uuden boxin jos se on kerran selvästi viallinen?


    • RahoixVaanKaikki

      ElisaViihteen mukana tulee ohjelmien tallennus netin kautta katsomis tunnukset jotka voit jakaa ystävillesi jos huvittaa ^^ lisäksi mobiililaajakaista kannattaa vuokrata tutuille joilla esim. luottotiedot menneet....

    • elisaonperseestä

      elekää vaan ikinä ottako mitään paskoja paketteja ku kusettaavat ihmisiä sata nolla! otettiin tuossa kevät talvella elisan "yritys paketti" jossa ol semmone ominaisuus (tai piti olla, myyjä sano ihan selevästi) että perheen jäsenten väliset puhelut on ilmasia, no tuossa vähä aikaa sitte äiti alako ihmetellä että miks puhelin laskussa näkyy että hän ois soittanu 39 yrityspuhelua vaikka ei todellakaan ollu soittanu mihinkää yritykseen nii monta kertaa.

      kun rupes tutkimaan asiaa tarkemmi ni selvis että ne ns. yrityspuhelut oli niitä perheenjäsenten välisiä puheluita joittenka piti olla ilmasia. paskan marjat ku ne oli hinnoteltu ihan samalla lailla ku muutki eli myyjä valehteli päin naamaa!

      ja sitte asiakas palvelija sano että "jos myö annetaan 20e korvausta ni onko sillä selvä" joo on varmaa selvä ku 8 kuukauen aikana maksettu puheluista joittenka piti olla ilmasia! muutenki ku soittaa elisan asiakaspalveluun ni sinne soitetut puhelut on kalleimpia ja muutenki elisan liittymän oton jälkeen ei mitää muuta ku ongelmia

    • Laajakaista

      Mä kävin Forumissa ostamassa puhelimen, kun myyjä tyrkytti elisaviihteen.En ymmärrä mitä teen sillä, kun laajakaista riittää! Sopimuksen purkaminen on melkein mahdotonta. Yks kaveri soitti ja tarjosi 2 kk ilmaiseksi. Täytyy näillä olla jokin peruutusoikeus, laitteet koskematta kotona!

      • Hei "Laajakaista", asiasta kannattaa käydä keskustelemassa myymälässä josta paketti hankittu. Jos kyseessä tuore muutos laajakaistasta viihteeksi niin voi keskustella jos mahdollista vaihtaa takaisin. Tietenkin jos ei ole ollut täysin selvä mitä saa tai hyötyy muutoksesta niin voi käydä näin.

        Miikka / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • FuckEU

      Mo!, helppoahan se on myydä kuin joutuu tekemään monen vuoden sopimuksen (ja tämän aikana EI saa purkaa sopimusta) vaikka tuote olisi kuinka *aska tahansa...viimeisin villitys tässä kyseisessä *aatanan unelmassa on se että se jättää tallentamatta ohjelmani vaikka on olemassa tallennus-sääntö...mutta se mikä ottaa aivan erityisen 'itusti päähän on se että asiakaspalveluun ei voi lähettää sähköpostia, vaan pitää soittaa johonkin *aatanan guru-*erkeleelle voi *ittu...T: Fuck EU

      • karjalainen5

        Laita asiakaspalveluun viestiä vanhan saunalahden linkin kautta eli oma saunalahti....siellä on vasemmalla viestit osio. Minä olen sitä kautta lähettänyt, enkä soita yhtään kallista puhelua koska elisaviihteen laitteet ovat heidän. Olen tehnyt pelin selväksi ja osaavat ottaa sieltä yhteyttä kun vaan pysyt jämäkkänä. Minä sain sen mustan digiboksin käyttööni ja se on toiminut moitteetomasti. Sitä ennen sitä sinivalkeaa yhdistelmää vaihdettiin kolmasti ja elisan ukko kävi kotona katselmassa mikä vikana...vaan ei ollut vikaa kuin heidän laitteissa.


      • matkaanvaan

        totta. Se sinivalkea oli täysi susi. Muutettiin taloon jossa valmiina Dna;n yhteys, saatiin Elisalta uusi, pieni musta boxi, ja toiminut loistavasti. Muutenkin koko käyttö on erilaista ja toimivampaa, kuin edellisellä boxilla. Eli olisko syy tässä valituksiin.


    • Hei! Asiakaspalveluumme voi lähettää viestiä OmaElisan kautta tai olla yhteydessä lomakkeella: http://elisa.to/1RwMaCS Asiakaspalvelusta voidaan sitten viestin aiheen mukaan joko soittaa sinulle tai vastata sähköpostitse. :)

      Noora / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • EipäMullaMuuta

      Elisa Viihde on aivan täysi susi ja varsinkin sen jatkuvasti pätkivä kaapelinettiyhteys on niin syvältä perseestä kuin olla vain voi.
      En voi suositella kenellekään, piste.
      Eipä siis ihme, että myyvät niitä kahden vuoden sopimusajalla.
      Kovasti ovat saaneet niitä lipevillä myyntipuheillaan myytyä, mutta kuten tulette huomaamaan niin sutta ja secundaa koko paketti ja varsinkin sen Cisco-modeemi.

      • Hei EipäMullaMuuta,

        Kurja juttu. :/ Vikatilanteet ovat ikäviä, mutta niistä kannattaakin tehdä aina meille ilmoitus. Sen voit tehdä soittamalla, yhteydenottolomakkeella: http://elisa.to/1RwMaCS tai esimerkiksi Palstan kautta. Siellä voit laittaa meille yksityisviestiä tätä kautta: elisa.to/viestipalstatiimille. Laita viestiin mukaan yhteystietosi, sekä lyhyt kuvaus ongelmasta. Selvitellään sitten, mistä ongelmat johtuvat. :)

        Kahden vuoden sopimuksista muuten on hyvä tietää se, että etäkaupoissa on niidenkin kanssa 14 vuorokauden palautusoikeus, jonka aikana palvelua saa käyttää ihan normaalisti. Ei siis tarvitse sitoutua ilman mahdollisuutta kokeilla palvelua. :)

        Tiia-Maria / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • Yx_tyhymä

      Minulla ollut vähän samanlaisia ongelmia koko ajan. Ensin oli niin huonosti lähettävä modeemi (valkoinen), ettei digiboksi pelannut langattomana vaikka hommasin routerin, koska sijaitsivat toisiinsa nähden nurkan takana. Sitten lähettivät uuden modeemin (mustan), jonka kanssa boksi lähti pelaamaan ihan ok em systeemeillä. Asumme paikassa, jossa teräväpiirto ei välttämättä näy uusista antenneista huolimatta. Siksi ostin Viihteen alunperinkin kun myyjä vakuutti, että boksin kautta tulee kaikki ilmaiset teräväpiirtokanavat myös. Nyt kun viimein (yli vuosi alusta) sain boksin toimimaan, huomasin, että ne näkyvät HUONOMMALLA resoluutiolla kuin normiantennikanavat!
      Pitäisikin oikein ottaa kuva Elisan 'teräväpiirrosta', mutta sekään ei enää ole mahdollista viimeisimmän käyttäjäliityntäpäivityksen vuoksi, jota oikein mainostettiin etukäteen ja joka tehtiin nyt viikonlopun aluksi. Grafiikka on hieno jne, mutta kun sieltä ei näy enää MITÄÄN! Ei näy kanavat, ei näy tallenteet, ei näy Netflix, ei kertakaikkiaan mitään! Kaikki temput tein, muttei auttanut. Olipa loistava uudistus! Ja 40€/kk pyörii tästä kaikesta huolimatta...
      Kaiken kaikkiaan tuntuu siltä, että on lähdetty tekemään bisnestä tekniikalla joka toimii ainoastaan osittain. Mutta mitäpä sitten: tyhymät uskoo myyntipuheet ja ostaa. Tyytymättömiä tuntuu olevan niin paljon, että voisi olla ryhmäkanteen paikka? Parasta tässä on, ettei ole sopparia jäljellä kuin rapiat 3 kk. Sen jälkeen teen kuten Nalle ja äänestän jaloilla. Hähähää!!!

      • Moikka, kuulostaa ettei päivityksen jälkeen nettiyhteys toimisi digiboksilla jos et tallenteisiin pääse tai muihinkaan palveluihin. Tällaisessa tapauksessa kannattaa digiboksille ajaa tehdasasetukset. Ne voit tehdä painamalla 5 kertaa nopeasti digiboksin edessä olevaa virtanappia. Laite käynnistyy uudestaan ja mm. kanavat pitää hakea uudelleen.

        Jos käytät boksia wlan-yhteydellä kärsii tällöin yleensä kuvanlaatu ja käytettävyys. Netin yli tulevat iptv-kanavat toimivat adaptiivisella tekniikalla ja kuvanlaatu skaalautuu nettinopeuden ja laadun mukaan. Johdollisesti käytöllä päästään parhaimpiin kuvanlaatuihin ja silloin ollaan antennikanavien normaali SD-kuvanlaadun yläpuolella. HD kuvanlaatu vaatii n. 10M nopeuden ja se kannattaakin varmistaa nopeustestillä, että toteutuu esim. www.speedtest.net kautta.

        Yleisesti ottaen päivityksestä on asiakkaat pitäneet, mutta tietenkin joitakin ongelmiakin on tullut vastaan.

        Miikka / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • Tanja628261

      Meillä elisa viihde päivitti tänään itsensä uuteen versioon (tästä tuli viime viikolla tekstarilla ilmoitus) mikä on ihan jees mutta aiemmin pystyi katsomaan netflixiä Elisa boxin kautta, nyt päivityksen jälkeen ei löydy enää koko kohtaa :O onko tulossa takaisin?? Lisäksi vuokraamon ei löydy..


      Muutoin oon ollut tyytyväinen

    • Hei Tanja628261! Tietyt ominaisuudet ovat päivityksen jälkeen tulleet hieman viiveellä osalle digibokseista. Jos ongelma kuitenkin edelleen vaivaa, kannattaa palauttaa digiboksin tehdasasetukset vielä kertaalleen. :)

      Noora / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • elisaviihdepaskaa

      Otin kokeeksi elisa viihteen.
      Video pätkii vähän väliä, kuvanlaatu nykivää pikselimössöä ja äänet ei synkassa aina.

      meillä on 50Mbit kiinteä liittymä. muut testatut "videopalvelut" toimii hyvin.

    • Pissed

      Eipä toiminut eilen Elisa- viihde , kun halusin katsoa tallenteita....ei näkynyt myöskään kanavat.
      No, eipä siinä...katellaanpa chrome castin avulla puhelimesta.
      Eipä kakateltu, koska chrome cast ei yhdistynyt nettiin....Hmmm...mitäs nyt?
      No, kokeillaanpa netin nopeutta, siispä spredtest päälle.
      Tulokset: ping 1040, downl.0,5 megaa ja upl. 0,01 megaa.
      Kyseessä siis 24:n megan yhteys.
      Hintaa koko ihanuudelle on 41,89 €/kk.

      Aika kallista, sanoisin.

    • Joukow

      25.03 Tampereen rahola tappara-ilves matsi, viihde tippuu kokonaan pelistä - onneksi vain jatkoaikaa edeltävällä erätauolla. Viihde käytössä vuoden alusta, alkuun hieman ongelmia..viallista boksia, kaapelit vaihtoon..mm... senverta vikoja ja asiakkaasta riippumattomista syistä. Asiakaspalvelu kuittaa aina vapaalla kuukaudella..Joo, kk.sia on jonossa ja leffalippuja yllinkyllin...Vittu mitä touhua..100megaa tarjotaan todellinen n.50, tosi todellinen 25-30...siis jumalauta, pelit on loppuunmyyty. Netti ollut auttamattoman hidas eilisen jälkeen..huomista peliä ootellaan...tän firman asiakaspalvelijat ja myyjät on kusipäitä täynnä.! aivan turha sinnepäin yhteyksissä!
      Senverta huomannut, mitä paskaa tämä firma asiakkailleen myy katteettomin lupauksin, että joukkopako tähän lafkaan on jollaintapaa järjestettävä.

    • einäyikinäkunnolla

      Mikä vittu tossa elisa viihteen lähetyksessä on niin saatanan vaikeeta saada toimimaan

      • mikäongelmana

        Aika vaikea noilla lähtötiedoillasi kertoa. Nyt on 2019 ja keskustelu on aloitettu 2012.

        Nostit vuosia vanhan keskustelun ylös joten aiempien viestien perusteella vikaa ei voi määrittää. Kerropa siis hieman tarkemmin mihin asiaan ongelma liittyy eli laitteet, palvelut ja mikä niissä mättää.


      • Anonyymi
        mikäongelmana kirjoitti:

        Aika vaikea noilla lähtötiedoillasi kertoa. Nyt on 2019 ja keskustelu on aloitettu 2012.

        Nostit vuosia vanhan keskustelun ylös joten aiempien viestien perusteella vikaa ei voi määrittää. Kerropa siis hieman tarkemmin mihin asiaan ongelma liittyy eli laitteet, palvelut ja mikä niissä mättää.

        Joo turhaa selittelyä tulee kokoajan Elisalta kun yksinkertainen totuus on että järjestelmän laatu on surkea! Aition ostin ja suurin osa leffoista pätkii, osa pahemmin mutta yleisesti 1minuutin aikana katkeaa 4kertaa 1-3sekunnin ajaksi tämä äly tv:n sovelluksella, koska boksi ei käynnisty lainkaan. Kerran saatiin toimimaan mutta sen jälkeen menee vaan hermot. Viikko koitettu näitten kans pelata. Aivan susi systeemi. Nettiä on se 1000megaa ja kaikki muut sovellukset toimii hienosti, eli netflix, viaplay ja hbo.


    • Anonyymi

      Monta päivää taas ollut Elisa Viihde paketti toimimatta, netti toimii, mutta elisa viihde ei: palvelu ei ole juuri nyt saatavilla, ja mitään syytä ei ole ilmoitettu, hirveesti vaan laskutetaan palvelusta, joka erittäin epävakaa, missä viipyy hyvitykset, kun palvelya ei ole voinut käyttää....

    • Anonyymi

      Tuo pätkiminen todella suututtaa. Lopetin äsken katsomasta yhtä tallennusta, jonka kuva pysähtelee n. 5 sek. välein. En päässyt alkua pidemmälle.

      Mistä tämä johtuu? Elisa myy paskaa, ei kunnioita asiakkaita.

    • Anonyymi

      Otin kokeilun ja kokeiluksi kyllä jää. Ottakaa mallia Elisa joistain muista suoratoistopalveluista, tämä pätkii koko ajan vaikka muut suoratoistot toimivat ongelmitta

    • Anonyymi

      Tuntuu tutulta. Kotkassa 7-9.09.21 huoltoseisokki josta tuli tiedote, että jos netti tökkii niin modeemista vaan virrat poikki 10 sekuntia ja 10 min. Jälkeen netti toimii. Nyt on mennyt kolme vrk. Eikä netti eikä viihde toimi lainkaan vaikka soiteltu useasti Elisan asiantuntijoille. Modeemia buutattu ja palautettu tehdasasetukset kolmekymmentä kertaa, mutta ei wörki. Tilanne on paha koska määräaikaista sopimusta vielä puolivuotta jäljellä ja irtisanoa ei kait voi.

    • Minullakin ollut muutamia viikkoja jatkuvia ongelmia Elisa Viihde-boxin kanssa. Täysin satunnaisesti kuva joko näkyy tai ei käynnistettäessä. Kuva veks, mutta ääni kuuluu. Boxin saa pelittämään kun kytkee virran pois boxista / ottaa virtapiuhan irti ja kytkee takaisin. Sony TV katselulaitteena ja boxi kytketty suoraan piuhalla, ethernet-yhteys modeemiin. Tv toimii normaalisti omien appien kautta vaikka boxi pimeänä ja verkko pelittää normaalisti, yleensä 90-97 Mbps nopeutta pukkaa. Isoin ongelma tässä on ollut täysin luokaton asiakaspalvelu. Jo toista viikkoa kulunut ja kolmas puhelu Elisan kanssa, eikä mitään tapahdu muuta kuin höpötetään “asiaa tutkitaan”. Vaihtoehtoina tarjotaan että vika mieluiten jossain muualla kuin boxissa, vaikkapa TVssä, HDMI-liitännässä tai HDMI-johdossa. En ole insinööri, muttei kuulosta loogiselta kun vika katoaa vain jos boxin virran kytkee pois ja päälle, mutta muihin elementteihin koskemalla tai vaihtamalla ei vaikuta saatikka auta mitään. Onko tietoa millä Elisan verkossa voisi parhaiten korvata TV-näkyvyyden ilman Elisa Viihteen palvelua? DNA, Digita, tai jokin muu? Automaattipäivitykset tietty menettää, mutta miten muuten toimii?

    • Anonyymi

      Muistan kyllä taannoiset ongelmat Elisan kanssa ja asiakaspalvelun tahmeuden, mutta nyt on menossa jo kahdeksas vuosi ilman mitään merkittäviä ongelmia. Yhden kerran hajosi digiboxi ja sain parissa päivässä uuden tilalle. Joskus on jotain pientä häikkää, jonka voi korjata ihan itse esim. resetoimalla laitteet, jopa tarkistamalla johtojen liitokset. Nykyään tosin en käytä enää digiboxia, vaan pelkästään älytöllöön ladattavaa Viihde-appsia. Helpottaa hyvin käyttöä, vaikka osan toiminnoista menettääkin, mutta enpä ole niitä tarvinnutkaan. Melkeinpä olen antanut 5/5 täheä Elisalle jo vuosia. Asiakaspalvelukin on toiminut moitteetta.

    • Anonyymi

      Taitaa edellä kirjoittanut saada leipärahat Elisalta.
      No kun olisin lukenut noiden tosi Elisa Viihde asiakkaiden kokemuksia, en olisi vuonna 2020.ottanut tuota aparaatti käyttööni.
      En viitsi kertoa noita ongelmia, ovat samoja kuin monella edellä kirjoitaaneella.
      Sen verran tuon asiaani esille Elisan toiminnasta.
      Myymälän porukassa on ollut hyviäkin tyyppejä, mutta yleisesti ovat vain keskittyneet saamaan asiakkaan rahoja Elisalle. Mm lisä myynillä. ( kai myös itselleen)
      Apua eivät yleensä osaa antaa, ohjaavat gurun luokse jonka esi laise on maksaa 100 euroa, eikä edes hänen toimestaan aina asiat korjaannut. Puh gurut kyllä ovat päteviä, mutta puh minuutit maksaa, jäi huono kuvä Elisan toimista.
      Eli nyt tyytyväinen olen, olen samaa mieltä kuin veneen omistaja, on yksi hyvä päivä kun veneen on ostanut ja toinen hyvä päivä kun veneen on myynyt.
      Sama olotila tämän Elisa Viihde paketin kanssa. Kun nuo molemmat olen saanut tosiaan myytyä säästää, tosin säästöt taitaa mennä ensi vuonna sähkö laskuihin.

    • Anonyymi

      Kun yhdellä on ongelmia, niin silloin kaikilla muillakin pitää olla. Jos joku sanoo, ettei hänellä ole mitään ongelmia, niin hän on tietenkin Elisan työntekijä tms. Minulla oli jatkuvasti ongelmia vuosituhannen vaihteen jälkeen ja sai soitella usein aspaan, mutta vähitellen laatu parani, eikä merkittäviä ongelmia ole ollut miesmuistiin. Yhteys on toiminut pieniä normiongelmia lukuunottamatta erinomaisesti. Ne ongelmat on selvinnyt 1-3 päivässä, esim. kaapelinetissä vahvistimen säätö tms., ellei ole sattunut kaivikoneenkuljettaja rouhaisemaan kaapelin poikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisin kyllä

      pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      48
      1520
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

      Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1308
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

      Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1220
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

      Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      104
      1182
    5. Tykkäisitpä minusta

      Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      48
      989
    6. Mitähän mietit mies

      Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      946
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

      Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      66
      864
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

      sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      833
    9. Tee se tänään

      Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      774
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

      Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      36
      725
    Aihe