Kaino toivomus

Te, jotka jatkuvasyi moititte joitakin kirjoittajia, tai ainakin yhtä. Haukkukaa tässä ketjussa aivan ketä haluatte mutta pysykää poissa keskusteluista.

Mielelläni mainitsisin keille nimimerkeille tämä on tarkoitettu, nutta sehän on mahdotonta.

42

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katleija

Kovasti olemme eri fiiliksissä näin lauantai-iltana. En takuulla halua tuolle aaltopituudelle. Ihana tuo Lauantain toivotut ykkösellä.

• josko kelpaisi

rituliini_38
      17.3.2012 22:22

Sulje
      Tulehan esille omana persoonanasi.Olet nyt niccivapaa möykääjä joka kohdistat arvostelusi meille kaikille.Hypää areenalle aivotonyksilö,sillä se sinä niin kauan olet kunnes annat itsellesi kasvot.
      Estraadi on sinun anna palaa.Voi helvetes teitä aivoköyhiä,kuka teidänkin tuottamaanne jäteenpoiston maksaa.
      Luulet varmaankin pääseväsi ennätystenkirjaan noilla mollauksillasi joita suollat jatkuvasti,sairasta

Tätä kaitako mahdat tarkoittaa ?

• jonkun mieleen.....

Ruuneperi
        16.3.2012 00:03

Tiedän, että olen niitä vähemmän pidettyjä eli paljon haukuttuja, mutta muuksi en voi muuttua. Muutamia sanoja sinulle, rituliini:

Olen huomattavan kriittinen ihminen ja yritän olla sitä myös itselleni. Tunnustuksia en juuri anna ja harva niitä ansaitseekaan.

Voit olla ylpeä taidoistasi ajatella ja kirjoittaa. Olet sellainen palstan perusihminen jota se tarvitsee. Osaat kirjoittaa elämästä ja arjestasi hyvin sattuvasti, vähään tyytyen, valittamatta.

Olet ollut kirjoittaja, jonka edesottamuksia ja elämää olen seurannut kuin puskasta.

• heh heh

On siinä vakka kantensa löytänyt....

• Nauru pidentää ikää,sitä toivon sen tekevän sinulle heh heh.
        Varmaankin Ruuneperi samoin kuin myös allekirjoittanut toivoisimme,että astuppa mittelöön ihka omalla persoonalla,se olisi niin siistiä ja coolia kuten nyky nuoriso sen ilmaisee,että nicci joka kertoo,sinusta osan totuutta.What are you hiding us?

• Ei oo mullakaan yhtään ystävää
      Ei minullekaan kukaan soita.
      Mun pitää aina soittaa ja silloinkin huomaan, että pitäis äkkiä lopettaa, kun puhelu tulee kuulemma minulle niin kalliiksi, vaikka mitä se toisille kuuluu paljonko mun puhelinkulut ovat.

Jos menen kuppilaan kahveelle, niin ei kukaan tule minun pöytään juttelemaan.
      Jos menen toisten pöytään istumaan, niin kummasti katsovat.
      Jos keskusteluun otan osaa, niin häiriköksi melkein sanovat.
      Ainakin minusta tuntuu siltä, kun kukaan niistä ei vastaa minun juttuihin,
      Ja jos vastaavatkin. niin jotenkin alentuvasti, ihan niin kuin vanhana hölmönä pitäisivät.

Niinpä minä olenkin päättänyt olla tästä lähin ihan hiljaa yksikseni ja istua siinä nurkkapöydässä ja siellä salaa kuuntelen, mitä toiset puhuvat ja nurkan takaa sitten huutelen välihuomautuksia niiden keskusteluun.
      Jo vain minusta on mukava seurata toisten ilmeitä, kun ne ihmettelee, mistä se välihuomautus tuli.

Vaan mitäs sitten, jos ne ei huomaakaan minun välihuutoa?
      Pitäisiköhän huutaa kovemmin, tai oikein kirota pärskähtää, niin tai jos vaikka heittäisin kahvikupilla?
      Enpä tiijä, silloin ne ainakin sanoisivat, että hullu se on.
      Taidanpa lähteä ulos selvittelemään ajatuksiani.

• Älä mene minnekään! Pysy täällä vaan!

Olet ihan asiallinen ja hyvä kirjoittaja. Päästä vain ilmoille mitä pohdit, kyllä me vastaaamme.

Meitä koiraspuolisia kirjoittajia on liian vähän. Sinutkin aion sitoa kravatilla kahvibaarin vaatenaulakkoon kiinni. Jos et käytä kravattia niin syntyy ongelmia mutta ratkaistaan ne keskustelulla. keskustellaan vaikkapa täällä palstalla.

Mikset mene naisten pöytään? Nuo elämänilot ovat useimmiten viehättäviä ja iloisia.

• Jopelkuneiviittiny

Kaks ja puol tuntia raitista ilmaa teki ihmeitä.
      Nyt taas järki juoksee ja masennus on poissa.
      Nyt uskallan taas istahtaa vaikka ventovieraiden pöytään.
      Enkä välitä katseista ja eriävän mielipiteenkin heittää taas uskallan.
      Uhoa on täynnä taas ukko tää iänikuinen.
      Vaan ystäviä en taaskaan yhtään tavannut, missä lienevät nuo vanhat kaverit.
      Pitäiskö ihan tuon takorautasen portin toiselta puolen niitä nimiä käydä kattomassa?
      Onneks sentään Ruuneperi juttelee.

• Sinä Jopel olet vähän paremmissa hoiteissa tällä palstalla kun edes yksikin vastailee eivätkä lopeta koko ketjua vaikka mielipiteesi sanotkin.

Minulla on sellainen tunne että koko ketju katkeaa jos menen sinne jotain "tuhrimaan"
        Tuntuu että on parempi väistää nurkka pöytiäkin ja pysytellä hiljaksiin täällä kotona neljän seinän sisäpuolella.

Ei ystäviä, ei edes tuttavia, ja ulkonakaan ei ole kuin variksia ja harakoita. Oravatkin ovat kadonneet kun ei kukaan oo ruokaa antamassa.

• susmorsian ek.

mullapa ei ees järki juokse, saatikka että oisin lähteny tänään ulos "juoksentelemaan", enkä oo kylläkään vuosikausiin juoksuaskelii ottanukkaan. Ja tuo aurinko-möllikkä ei minuu niin hirveesti innosta ulos, kun oon enempi myrskyisä ihminen. Omituinenha oon kaikin puolin, myönnettäköön, että jonkin verran.
      no ruispuuroo kuitenki keittelemässä oon, ja mahtavan voimöllikän laitan siihen.

• Minä kun en jaksa ruispuuroa sekoitella , se kun ei kypsy sellaisella nopeudella kun minä haluaisin.
      Tykkäisin kyllä hirveästi sitä syödä-- vielä voimöllykkäkin
      iiiihaaanaaaaaa

• Atolfia

Fiiulin väitti, että ketju katkee oitis, kun hän on käväissyt viestittämässä. Minulla on ollut juuri samanlainen fiilis, mutta olenkin ruvennut kirjoittelemaan aina noihin välilöihin, niin en ketjua katkaise. Olenpahan saanut sanasen sanoa, vaikka en noista viisauksista tiedä.

Ihmettelin vähän tuota Jopelin valitusta juttukaverin puuttumisista. Olen aina pitänyt Jopelia oikein juttumiehenä. Luulisi, että noita puhekumppaneita löytyy joka matkan varrelta. Uskoisin, että ei Jopelilta ainakaan uskallusta puutu mennä kenen pöytään tahansa ja aloittaa tarinaa. Rohkeasti vaan.

Meillä mieheni väittää, että minä jään aina suustani kiinni tuolla kadulla. Hän on aina huolissaan minun vilustumisestani, joten ei sallisi minun seisokelevan ulkosalla. Onhan se niinkin, kun on asunut lähes 50 vuotta samassa talossa ja samalla seudulla, on tuttaviakin tullut vähän joka talosta ja aina jotain tarinaa löytyy.

Tuo Ruuneperin kaino toivomus toivottavasti tulee kuulluksi. Eihän nyt tämänikäiset ihmiset enää toisiansa hauku. Koirat ne kujalla haukkuu, ei ihmiset. Mielipiteet voi olla joskus riidoissa, mutta ei ihmiset. Väittelyhän on aivan paikallaan joskus.

Susmorsiolle varmaan maistui ruispuuro oikean voin kanssa. Enpä ole keitellyt ruispuuroa pitkään, pitkään aikaan. Pitäisi varmaan ottaa ohjelmaan sekin.

Mepä lähdimme mieheni kanssa ulos. Sain hänet kerrankin kaveriksi lenkille.
      Aurinko paistoi, kun ovesta ulos astuimme, mutta pilveenhän se puikahti heti. Lieneekö Luoja katsonut, että tänään ei pahoille anneta aurinkoa, vaikka on luvannut, että antaa tuon aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekin. Mieheni kanssa lenkki on sellaista löpöstelyä, mutta oli hyvä saadaa hänetkin liikkeelle, minulle tahtoo vain kylmä tulla, vaikka kuinka päälle laittaisi runsaasti vaatetta.
      Eilen tein yksin oikein vauhtilenkin, tänään jäi liikunta hieman vähemmälle.

Tämä juttu tulikin nyt perää pitämään tässä ketjussa.

• No minäkin vilä peränpitäjäksi ehdin itaan mennessä. Mikähänsiinä, ettei voi kirjoittaa viimeiseksi, minulla ei ole ikinä sellaista tullut mieleen, vaikka joku alussa taisi jotakin sellaista kanssa olettavan.
      Mikähän sääntö se mukamas vois olla ? kun jonkun tarttee kuiteskin olla viimeinen :D

Minä taas olen ihmetellyt ja oudoksunut tuota kainoutta Ruuneperin vetoomuksessa. Miten mies voi kainosti pyytää ? Ja vielä Ruuneperin tyylinen mies, ei oikein uppoa minuun, mutta kainostelkoon nyt sitten!

Olihan ihmisiä kassalla Myymannissa, huh sentään mitkä jonot. Olimme syömässä tuttavaperheen kanssa siellä olevassa etnisessä ruokapaikassa, ja pistäydyin samalla City Marketissa. Kello olikin just 6 joten viimeisetkin löytyivät jonottamassa kassalla.

Ihana on tulla kotiinkin taas, täytyy vaan käväistä vielä hiekoittamassa käytävä, meinasin lentää tullessani. Taitaa olla taas hiekat jään alla, onhan se tuttua lakaista ne puhtaiksi myöhemmin.

Rennon mukavaa iltaa toivottelen!

• Täytyypä palata vielä:D Onpa tuo suomenkielen harvemmin käytetty sana sittenkin sopiva R:llekin.

Kaino = hiljainen, vakava, vaatimaton ja varautunut,..m.m. lopuksi vielä hellä ja herkkä.
      Anteeksi Ruuneperi, en tienyt muuta merkitystä, luulin ujoudeksi !

• ei kade

Jos olen kymmeniä tuhansiakin ihmisiä jututtanut. niin täytyy sanoa, ett'ä tämä teks on poikkeuksellisen imelä js imarteleva tyyppi. Ylilyönneillään etova ja oksettava. Tokihan voi täälläkin illmaista mieltymyksiään mutta rajansa kaikella.

• ei kade kirjoitti:

Jos olen kymmeniä tuhansiakin ihmisiä jututtanut. niin täytyy sanoa, ett'ä tämä teks on poikkeuksellisen imelä js imarteleva tyyppi. Ylilyönneillään etova ja oksettava. Tokihan voi täälläkin illmaista mieltymyksiään mutta rajansa kaikella.

Jos todella kuvittelet tuota imarteluksi, olet tosi pahasti erehtynyt.
        Mitä helskutin syytä olisi ketään yleensä imarrella???
        Koin olleeni loukkaava, ---ajatuksissani, - koin tuon sanan kuin *mamsellimaisuutena* !!! miehellä!

Jos ei tunne sanan merkitystä, ja saa noin väärän kuvan, on minusta syytä korjaukseen.
        Se siitä imartelusta, pöh!

• asiaan.

Aivan selvyyden vuoksi sekopää texille;

Kaino on suomalainen etunimi. Sitä käytetään sekä naisen että miehen nimenä.

Kaino on suomalaisuuskauden alussa suosioon nousseita etunimiä. Se juontuu suomen kielen sanasta kaino ('ujo, arka')

Ymmärettevästi Ruuneperi " ujosti kysyi"

• turha ärsyttää
        asiaan. kirjoitti:

Kaino on suomalaisuuskauden alussa suosioon nousseita etunimiä. Se juontuu suomen kielen sanasta kaino ('ujo, arka')

tuolla ruotsalais taustalla kyselemällä sanoja, itsekkin voi etsiä netistä. Aika outo juttu tuolla Pariisi ketjussakin, kun upea (???) aviomies lauloi venäläistä laulua kadulla.

• texsanell
        asiaan. kirjoitti:

http://synonyymit.fi/kaino

Nimestä ei tässä ollutkaan kysymys. Tuon tietolähteen mukaan oli noin kuin kirjoitin!

Kovin hienostuneita *superlatiivejä* osaatkin käyttää :D

• http://fi.wikipedia.
        texsanell kirjoitti:

http://synonyymit.fi/kaino

Nimestä ei tässä ollutkaan kysymys. Tuon tietolähteen mukaan oli noin kuin kirjoitin!

Kovin hienostuneita *superlatiivejä* osaatkin käyttää :D

Kaino

-
        Nimen alkuperä kaino-sana

Kaino on suomalaisuuskauden alussa suosioon nousseita etunimiä. Se juontuu suomen kielen sanasta kaino ('ujo, arka').

Alusta alkaen Kainoa on käytetty sekä naisen- että miehennimenä. Vuoden 1946 etunimilaki poisti kahtalaisuuden monien nimien kohdalta; tuolloin Kaino päätettiin naisennimeksi. Se on siitä huolimatta säilyttänyt asemansa kummankin sukupuolen nimenä, mutta on vuoden 1960 jälkeen syntyneillä varsin harvinainen.[1]

• mies......
        texsanell kirjoitti:

Jos todella kuvittelet tuota imarteluksi, olet tosi pahasti erehtynyt.
        Mitä helskutin syytä olisi ketään yleensä imarrella???
        Koin olleeni loukkaava, ---ajatuksissani, - koin tuon sanan kuin *mamsellimaisuutena* !!! miehellä!

Jos ei tunne sanan merkitystä, ja saa noin väärän kuvan, on minusta syytä korjaukseen.
        Se siitä imartelusta, pöh!

Sama täällä akkamaiseksi minäkin sen koin. Kaino. Olisi kuin nuori tyttö ensikertaa nostaisi hamettaan ja antasi kurkistaa mekon alle.

• outo juttu
        turha ärsyttää kirjoitti:

tuolla ruotsalais taustalla kyselemällä sanoja, itsekkin voi etsiä netistä. Aika outo juttu tuolla Pariisi ketjussakin, kun upea (???) aviomies lauloi venäläistä laulua kadulla.

turha ärsyttää

Se oiskin ollut nähtävyys jos olisi nähnyt , kun Texin liki kasikymppinen äijän rähjä Pariisissa laulelis. Vähintäin paikalliseen hourulaan olis i äjíjän vieneet.
        Mikähän muuten näissä kohta kuolevissa äijän käppänöissä sitten viehättää. tätä taiteilijaa.Liekkö kukkaro..

• olen nähnyt
        outo juttu kirjoitti:

turha ärsyttää

Se oiskin ollut nähtävyys jos olisi nähnyt , kun Texin liki kasikymppinen äijän rähjä Pariisissa laulelis. Vähintäin paikalliseen hourulaan olis i äjíjän vieneet.
        Mikähän muuten näissä kohta kuolevissa äijän käppänöissä sitten viehättää. tätä taiteilijaa.Liekkö kukkaro..

Haha käyppä texin minä-osiossa katsomassa jalon miehensä kuvaa, niin tajuat miehen ominaisuudet! en ihmettele lainkaan.

• katleija

Oli hauska kuulla että muillakin oma viesti tahtoo jäädä ketjun viimeiseksi, ikäänkuin olisin pelästyttänyt muita. Atolfia antoikin hyvän vinkin kirjoittaa väliin. Jos liian ylös kirjoittaa niin huomaamatta sielläkin jää.
      Harvemmin vastauksia tulee, paitsi parilta kolmelta. Kiitos heille, ettei tunne ihan ilmaa olevan.

• Johan tuli taas kerran höyhenet laitettua,uuteen naiselliseen kuosiin.
      Olen kaiketi varteenotettava kirjoittelija,koska Ruuneperin siipiensuojaan täytyy hakeutua.Antaa tulla lunta Amateuksen porstuvaan,kyllä lapset lakasee

• Näin kävi!

Hyvin kuitenkin selvittiin tästäkin hajoitusyrityksestä.

Parempi tämä on kuin joku luulee mutta me tiedämme.

• Eikka Leino
        Ruuneperi kirjoitti:

Näin kävi!

Hyvin kuitenkin selvittiin tästäkin hajoitusyrityksestä.

Parempi tämä on kuin joku luulee mutta me tiedämme.

mitä tulee hajoittamiseen niin sinä Ruuneperin feikki sitä tääällä olet ajamassa, Erottamassa muka jyvät akanoista. häätämässä nicittömät palstalta.......
        Se ei sinulta onnistu....
        Turhaa työtä teet yrittäessäsi mielistellä palsan naisia...

• Eikka Leino kirjoitti:

mitä tulee hajoittamiseen niin sinä Ruuneperin feikki sitä tääällä olet ajamassa, Erottamassa muka jyvät akanoista. häätämässä nicittömät palstalta.......
        Se ei sinulta onnistu....
        Turhaa työtä teet yrittäessäsi mielistellä palsan naisia...

Nimimerkkini sininen väri paljastaa, että olen rekisteroity

• kun mieli pettää

Kovin vähän oloiseti olet rituliini saanut tukea vittuiluus, muilta palstan naisilta, Sui sulkiasi ja jätä turha uhoaminen pois. Aina löytyy tuossakin vittulun lajissa kovempia tyyppejä kuin sinä, joilla on vahvempi ego....
        Hurusta ei ole sinulle suojaa Huru on yeelsä kovan paikan tullen kadonnut häntä koipien välissä puskaan.
        Muuten palsta jatkuu entisen laisena sitä ei muuteta mihinkään suuntaa muutammien hajoitusyrityksestä huolimatta.

• jofa..

Näinhän se on-

• tack !

Kovin onkin viisaita sanoja ja viisaita neuvoja.

• he

Nyt kyllä tarttis ,ehdottomasti mieltä ylentävää seuraa meidän porukka .Voishan
      olla mentäis psykiatrin tykö ja tunnustetaan rehellisesti ,että nyt on kireellä hermot ,antaa ne jotain ilopilleriä. Loppuisi kiukuttelu,,ne on kuulema onnellisuus pillereitä,jotkut on kertoneet. Onneksi en ole vielä tarvinnut,on pikkuisen päreitä kainolassa niin huolet ei paina.terv heta.

• tri Sykerö

Oikeaan ketjuun kirjoitit alunperäinen toive olikin kerätä kaikki ilkeilyt ja parjaamiset tähän ketjuun.
        Mistä muuten heta voit päätellä että, kun sinulla pn päreitä kainolossa olisit ainoa jolla on järki tallella.
        Viestissähän suositat palstalaisille psykiatrilla käyntiä ja ilo pillereitä.
        Miten" he" olisi josko sinä olisitkin se hoidon tarpeessa oleva ja me muut terveitä.Varaappa aika vastaanotolleni.

• ha
        tri Sykerö kirjoitti:

Oikeaan ketjuun kirjoitit alunperäinen toive olikin kerätä kaikki ilkeilyt ja parjaamiset tähän ketjuun.
        Mistä muuten heta voit päätellä että, kun sinulla pn päreitä kainolossa olisit ainoa jolla on järki tallella.
        Viestissähän suositat palstalaisille psykiatrilla käyntiä ja ilo pillereitä.
        Miten" he" olisi josko sinä olisitkin se hoidon tarpeessa oleva ja me muut terveitä.Varaappa aika vastaanotolleni.

ei oo järessä vikkoo. AINOO joka viel juksuttaa on tuo viirtssan karakailu, talvella viel erityisen ikävä, katohan kun, alushousut ovat ainaa kusest märkii. Tulis tuo kesä niin ois helpompi illman alushousui kusta lurautella vaan haaroi levittellen pitkin teitä.

• Ei hätää...
        ha kirjoitti:

ei oo järessä vikkoo. AINOO joka viel juksuttaa on tuo viirtssan karakailu, talvella viel erityisen ikävä, katohan kun, alushousut ovat ainaa kusest märkii. Tulis tuo kesä niin ois helpompi illman alushousui kusta lurautella vaan haaroi levittellen pitkin teitä.

Tena auttaa ko. ongelmassa. Ei ripise pissa pitkin kinttuja. Tena on imukykyinen ystävä:DDD

• kaino-vienho

Kiukuttaa kun jotku on niin pöhlöjä että lapselle Kainon nimeksi laittavat. Ei tarvitte kummonen sykiatri olla kun tajuaa mikä karhunpalvelus se Kaino nimi on lapselle. Ruuneperi kyllä liiotteli taasen tuolla kainostelulla.

• hilja.inen

Onhan tuo Kaino ainakin parempi nimi kuin että joku laittaisi lapsensa nimeksi-Naima Lahja Matilta.
      Yksi mun serkkuni halusi tuollaista nimeä lapsellensa, mutta äitinsä sai sentään tyttärensä järkiintymään.

• On muistettava, että

nuo kaksi miestä, joita Stefan Wallin selkeästi näytti uhkaavan eduskunnassa, se tosiaankin näkyi kehon asennoista ja likelle menosta, niin nuo kaksi miestä ovat KANSAN valitsemia edustajikseen. Eivät siis ketä tahansa. Ja Suomen eduskunnassa!!

• DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ennen kuin ryhdyn maalaamaan ja lähden työttömiä syöttämään toivotana rakkaalle Ruuneperille hyvää huomenta.

• nehän on

taiteen ja kirjallisuuden opiskelijoita, minä heidän prof19essoorinsa.

• DDDDDDDDD

pitihän sekin arvata proffahan se tex on korkeasti koulutettu ja Pariisissa saanut oppinsa.

• Teijän kanssanne :D sentään ! Naurattaahan minuakin jo. Toi kirjakieli antaa varmaan sellasen kuvan, oon niiin oppivainen, siitäkin tässä hiljan aattelin, kun me lapsena mennään mukaan vaikka mihin uteliaisuuttamme. Ainakin H.sassa kun kadun lapset läksivät seikkailemaan hissien päälle kiivettiin ja hihitellen odotettiin, että joku lähtee ajamaan kerroksiin. Sinne kiipesin minäkin likkojen kanssa vuorotellen, eikä tajuttu sitä vaaraa.
        No, meinaa mennä taas luennoimiseksi, lopetan justiinsa:D Hauskoihin juttuihin osallistun kyllä vieläkin!, eikä se mitään jos herätän hilpeyttä, nauraa sitä itelleenkin aika usein:D moikka

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10117
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4221
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3486
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      103
      2834
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      433
      2148
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2140
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1577
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1371
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      75
      1198
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe