Flunssa ilman kuumetta?

Kuumeeton flunssako

Eilen alkoi jäseniä ja päätä särkemään, nenä ja silmät vuotavat ja rintakehässä lievää painon tunnetta. Flunssan oireet vaan ei kuumetta ollenkaan, päinvastoin. Lämpöä oli aamulla vähän päälle 36 kun normaalisti lämpöni on 36,6 - 36,8. Ja äsken kun mittaisin niin oli jo alle 36 eli 35,9.

Mistä voi johtua? Ei ole koskaan aiemmin ollut alilämpöä ja kuitenkin on samat flunssan oireet. Mittarikin ok, digitaali aina näyttänyt oikein (suusta). Ennen on aina lämpö noussut yli 37, kun flunssan oireita. Nyt laskee. Pitänee mennä ma lääkärin jos ei helpota sillä olo on todella kipeä. Ja työnantaja vaatii lääkärintodistuksen jos sen nyt edes saa kun ei kuumetta.

4

5107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan töihin !

Niinpä, kolmatta pvää flunssas ilman kuumetta. Alus jopa vain 35,5 nytte kuitenki norm lämpöä. Mut pää lievästi kipeä. Kaula jotenkin "turvonnut?" Tänään viel nuha alkanut ja lievä kurkku kipua. Muuten lihakset aika voimissaan. Mutta pää ja olo on outo.
      No, se nyt on yleensäki outo,,,, :)
      Toivottavsti menee nopeasti ohi, muuten mäki lekuriin ma !!!!

• labrat

Kuume ei välttämättä aina nouse flunssan aikana. Varsinkin jos elimistön immuunipuolustus tai yleiskunto on keskivertoa parempi.
      Ei se silti tarkoita sitä, että kannattaa mennä töihin tartuttamaan muita! Ja elimistö tarvitsee lepoa virustartunnan aikana siitä huolimatta vaikka kuumetta ei olisinkaan.

• Haluan töihin !

Jatkoa edelliseen viestiini,,,,
      Flunssa sen ku jatkuu,,, :( Kävin lekurissa eilen ja sain 7 pvän kuurin ja sairasloma ke asti. Silloin tuleeki viikko täyteen. Muutosta tuli lauantaina olotilaani siten että räkää alkoi tulemaan nenästä. Ja sitä tulee ämpärikaupalla... Buranan voimilla täs on menty koko ajan 3 x 600mg vuorokaudessa. Muuten kaulasta ylöspäin särkee!
      Torstain uudestaan lekuriin ja kuvaukseen jollei tule muutosta. Toinen vaihtoehto on teurastamoon minkä jälkeen saa halvalla pahanmakuista jauhelihaa mustanmäentorilta :)

• Kuumumaton

Minä olen monta kertaa vuodessa flunssassa, kun on, tunnustan, huono yleiskunto. Mutta kuumetta on maksimissaan 37.2., ja harvoin sitäkään, ei joka vuosi. Jollekulle se nousee ensimmäisellä aivastuksella, ja minulle ei tuhannellakaan välttämättä. Ihan yksilökohtaista! Mutta ei tee oloa yhtään helpommaksi, vaikka se puuttuukin, sen sijaan varmaan pitkittää flunssaa? Sehän olisi elimistön yksi tapa puolustautua, ja minun elimistöni ei ilmeisesti sitten puolustaudu. Tuota alilämpöä taas tulee usein minullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe