Audista

Late.

Audi ei ole mikään hyvä automerkki.Kallis huoltaa ja vikojakin riittää.

17

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko asiaakin?

Kiitos avautumisesta.

• Auts, sattuiko

pahastikin pikkupojan herkkään itsetuntoon. Kun ei kestä niin ei kestä, raaka totuus.

• Audi boi

Audi ei ole vain hyvä vaan se on ihan paras varsinkin gattro mallit aivan ihq huippua. Kaikki auto asian tuntijat ketkä tietää autoista on samaamieltä.

• 17

Audi on hyvä esimerkki tuotteesta mistä määrätietoisella brändäyksellä 70 luvulta saaka on suurella rahalla luotu mielikuva menestyksestä ja statuksesta.

Tekniikka on samaa kuin Skodassa ja Volkkarissa, ei sen laadukkaampaa.

• Laatumies.

Toi pitää täysin paikkansa.

• prummmm tojooo

vain ja ainoastaan h0mot ajelee audeilla! HAA HAA!!

• alfatahda

faijalla on audi. mut jos omistais autoja ni audeja vuosilta 1969-2012. ja kortin kera. ja ouattro malleja 7 1982-87. ja ouattro malleja 4. 2 satkua mr kiivissa ja projektina 80 audi vm 1979. ja 200 ouattro vm 87.

• aleatah
        alfatahda kirjoitti:

faijalla on audi. mut jos omistais autoja ni audeja vuosilta 1969-2012. ja kortin kera. ja ouattro malleja 7 1982-87. ja ouattro malleja 4. 2 satkua mr kiivissa ja projektina 80 audi vm 1979. ja 200 ouattro vm 87.

ja 100. 200. 80 malleja.

• audi neito

Voivoi...jokainenhan automerkkinsä saa valita...mistä pitää, naurettavaa vinkua täällä, jos on vara ostaa audi niin ok. En usko että audissa sen enempää vikoja kuin muissa merkeissäkään. Autot kun huoltaa ajallaan , saa nauttia ajamisen ilosta, tykkäs muut tai ei niin sama!!

• kokemusta monista

Harva Audin omistaja mollaa japanilaisia riisikuppeja, mutta nämä riisikuppimiehet (pojat) mollaa kyllä Audeja. Mistähän johtuu?
        Toimiva auto ei nykypäivänä ole enää niin suuri sijoitus, että jokainen voi valita menopelinsä tilanteensa mukaan. Hinta ja laatu kulkevat käsikädessä.

• Jonakin päivänä.
        kokemusta monista kirjoitti:

Harva Audin omistaja mollaa japanilaisia riisikuppeja, mutta nämä riisikuppimiehet (pojat) mollaa kyllä Audeja. Mistähän johtuu?
        Toimiva auto ei nykypäivänä ole enää niin suuri sijoitus, että jokainen voi valita menopelinsä tilanteensa mukaan. Hinta ja laatu kulkevat käsikädessä.

Hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä. Ei ole sinulla ollut Audia vielä tarpeeksi kauan.

• kokemusta monista
        Jonakin päivänä. kirjoitti:

Hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä. Ei ole sinulla ollut Audia vielä tarpeeksi kauan.

9 vuotta sitten ostin ensimmäisen uutena, joka on edelleen perheen käytössä. Toisen 2010.

• ikuisuus dilema

Tämä VW ,Skoda,Seat sonta saa riittää..Samaa on moottorit,muuten alusta,kori,materiaalit ovat täysin eri tavaraa.Mut jos siitä tulee hyvämieli että pitää näitä samoina so not.Hinnassa voi toki olla vähän brändi lisää mutta ei kokonaan.Vai voiko joku väittää kun istuu vaikka Seatin rattiin,niin ei erota materiaali eroja?Moni sekoittaa tämän pohjalevyn,joka on monessa mallissa sama,alustaan joka on eri asia.En ole Audi uskovainen,mutta itse olen pitänyt Audista eniten kaikista autoista eniten kokonaisuutena.Mersu on vielä kokeilematta.Ja tietysti Porchet ja Lamborghinit yms..Ai mutta nehän onkin VW konsernin autoja eli samaa tavaraa tällä logiikalla:)

• .....

Olet oikeassa, mutta Audeissa on myös paljon sellaisia moottoreita joita ei saa Volkkariin, Skodaan tai Seatiin.

• ihan yks hailee

Ei kai kukaan väitäkään, että olisivat täysin samoja autoja kaikilta osin. Se on selvä, että sisutusta ja ulkonäköä on kohdistettu eri asiakassegmenttejä varten.
        Audin kalleimmat mallit kuuluvat nk premium-luokkaan. Tähän luokkaan ei kuulu yhtään Skoda eikä Seat -merkkisiä autoja.

Jos sen sijaan tarkoitetaan Audin halvempia ja nk kansanmalleja, kuten esim A3, A4 jne, niin eroja ei merkittävästi ole tekniikan ja rakenteen osalta. Ulkonäön osalta kylläkin ja materiaalierojakin saattaa olla. Eri asia tietysti on kuinka oleellisia nämä ovat, se riippuu osatajakunnan arvostuksista. Statusero ja brändi-lisä on tietysti huomattava. Skodaan ja Seattiin samat tekniikka tulee viiveellä, vuoden parin päästä.

Mikä muuten häiritsee siinä ajatuksessa, että Seat ja Skoda ovat kopioita Volkkarista ja Audista? Eihän kenenkään ole pakko hankkia kopioita ellei halua. Toisille vain status- yms brändi-höpinät eivät ole sen arvoisia, että niistä haluaisi maksaa tuhansia - kymmeniä tuhansia euroja. Haluavat silti hyvän auton.
        Kyllä Audilla ajava voi silti tuntea ylemmyyttä Skodalla ajavaan, on statusero sentään melkoisen suuri. Kyllä siinä saa lisähinnalle ihan mukavasti vastinetta.

Joten miksipä edes häiriityä ja keskustella onko kyseessä sama auto tekniikaltaan vai ei. Se on ihan turhaa.

• Häiriintynyt

En siitä häiriinny..Ei liikuta minun mielenrauhaa:)Mutta toin esille vain sen että eivät ne ole täysin samoja pirssejä joita näiden väitetään jatkuvasti olevan.Eli hinta ei ole pelkkää brandilisää.Olen omistanut Skoda Octavian ja Audi A3:en 2 kertaa. Audi oli vain sen himpun parempi auto ajella.Ketterämpi,vakaampi ja täysin tunnoton sivutuulelle Ja se materiaalin laatu..Skodassa alkoi mennä penkki puhki jo 30000km jälkeen.Toki Octavian kunniaksi täytyy sanoa että hinta/laatu suhde oli ainakin silloin kohdallaan (lukuunottamatta penkkien kangasta)ja tilat massiiviset. Ei minulle joku Audin status merkkaa mitään ja onko sitä oikeasti?Enemmän tuntuu olevan negatiivista kaikua Audi kuskin maineella. Tyhmää muutenkin kategorioida ihmisiä auton merkin perusteella.Mikä minä sitten olen kun minulla on ollut Nissan,VW,Volvo,Bmw,Mazda,Skoda,Opel ja Audi.

• huoltaa pittää aina

Toisilla kestää autot, yleensäkin, toisilla taas ei.

(Olen aina ihmetellyt mistä nuo vinhasti vipottavat, kaksi mustaa viivaa muodostuvat asfalttiin.)

ON selvää ettei mikään auto kestä, jos öljynvaihdot tehdään 300000 välein. Eihän tuollainen kura muuta tee, kuin tukkii voitelun kanavat ja öljysiivilät lopullisesti.

Turbokonetta pitää käyttää asiallisesti ja öljyt vaihdetaan 10000 km välein. Pienen lenkin jälkeen mittasin pintalämpömittarilla turbosta 457 astetta celsiusta.
      Mitä lieneekään 200km/h nopeutta ajettaessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe