Onko kunto-mekka enää toiminnassa?

fhdh

Niin siis, onko Kuusankoskelta löytyvä Kunto-Mekka enää toiminnassa? Nettisivuja ei tunnu löytyvän mistään. Jos on, niin paljonko maksaa kertakäynti tai kuukausikortti ja milloin kyseinen paikka on auki, kiitos jo etukäteen vastaajille:-)

9

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähän kyselet

Mene katsomaan!!

• toimii, toimii

Tällä palstalla saa juuri tuon kaltaisia vastauksia. On se kumma, ettei ihminen pysty vastaamaan asialliseen kysymykseen asiallisesti!!

Mutta siis joo..
      Kyllä Kuntomekka on ihan täysillä vielä toiminnassa.
      Hintoja en tiedä, kun en itse käy salilla, mutta muutama kaveri käy säännöllisesti ja nimenomaan täällä Kuntomekassa.

• Ja uus avuton

KYSYMYS!!!!!

Kun on niin onneton itse että ei edes tuolaista asiaa saa selville kysymättä kannattaako edes mennä.
        Sivistä vaikka itseäsi!!

• sanoisin että

jälkeen jäännyt mesta,näissä piireissä.

• Personalraineri

Rautaa on ihan riittävästi jokaiselle, mutta jos Zumbailee niin väärä paikka. Ei mitenkään jälkeen jäänyt,

• Treenaaja.

On olemassa ja paikkakunnan paras paikka josta löytyy kaikki tarpeellinen.

Urheilutalon voimailutilat näkyy kans olevan uudistettu, mutta kappas vaan nostolava onkin hävinnyt ja tilalla on pelkkiä fitness koneita. Enää siellä on turha tehdä vetoja ja yleensäkään mitään raavaampaa painonnostoa. Ei kolise siis puntit enää siellä, vaan viuhuu taljat. Akkojen sali nykyään, kiva yllätys.

Eli ei muuta kun Mekkaan vaan jos haluaa että hanska kasvaa !

• linkkiä pukkaa
    • Kaalinpäämato

Sllin sivut löytyvät vaikka sen nimellä Googlaamalla.

• kuntomekkaonkohyvä

Millon viimeksi tullut uusia laitteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe