Ja tähän aloitukseen on aivan turha tulla hymyilemään ja kirjoitella lämpimiä kommentteja.
Homma loppuu het paikalla,jos joku erehtyy näyttämään iloista naamaa!
HYVÄ ON SITTEN!MÖKÖTETÄÄN VAAN KAIKKI!
131
353
Vastaukset
- :|
PÖÖÖ!
Ollaan hilijaa ja huuvetaan. Joo jääkää vaan mököttämään.
Miepä naureskellen sammuta koneen nyt.
Hyvää ötyä vaan sullekin DDDD :=) :=) :=) ja vielä :))))))))))))- k/k
Vihroinkin asiaa ,ottaa pattiin tommoset yltiöpositiiviset puun halaajat ja muut poppanan paapojat.
Saa kerrankin olla oma pirullinen ittensä ja vihata kaikkia kirjottajia kertakaikkiaan inhottavia ovat.
Tullaan naureskelemaan kun haluais kiukutella ja sit menee omakin uho penkinalle .
Nyt on kiva mennä nukkumaan ja komentaa vaimon ylös ja peittelemään kunnolla kylmät jalat,sen teen kun on uho päällä - Täähän on ku
mulle sattui tänään.
Muija määräili koko viikon mua ?
Mä päätin käydä kirjastossa lainaamassa kirjan, joka kertoo kuka on talossa päällikkö.
Kysyin tuollaista kirjaa kirjastonhoitajalta (nainen)
Kertoi että heillä on satukirjat lastenosastolla ?- Ei enää naimisissa
" Täähän on ku "
Mene kirjastoon ja kysy kirjaa nimeltä " Suojelkaa Suomen Miestä "
Mulla on ihan ikioma.
- Pirre*
Herkules Poirot, NYT on muuten harvinaisen helppo MÖKÖTTÄÄ ÄÄÄ, puhelimeni putosi takin taskusta kaupan sovituskoppiin :`((((, ja mahdollinen löytäjä ei ole sitä palauttanut.. :(((((
Siehän oot varsinaine pelleilijä. Milloon häviää luottokortti taskusta ja milloon puhelin. Herraisä mikä horokoura. Pitäis nyt vähän ymmärtää huolta pitää tavaroistaan mutta kun ei. ;-///
- Pirre*
saimaantaka kirjoitti:
Siehän oot varsinaine pelleilijä. Milloon häviää luottokortti taskusta ja milloon puhelin. Herraisä mikä horokoura. Pitäis nyt vähän ymmärtää huolta pitää tavaroistaan mutta kun ei. ;-///
Pitäsi niin..mutta onneksi on jälkiviisaus..se viisauden korkein taso...hymhym..
- Gom
Vittu sanoin ja panin kaiken pöytään
sit mökötettiin - meeriamanda
Jonsei haluu mököttää, mut lupaa ettei hymyile....saako osallistua? :p
Meneekö sallitun ohjeiden jos kerron nauttineeni kenties likkaa teatteriesityksestä ja sipsuttelin korkkareillani autollemme ..rätsis... ja kontilleni jäätikölle... polvi tiftaa verta ja sattuuuuuuu! Joten en hymyhymiöitäkään laita ...tele. - nekativisti
H..to, kun oli huono yö, piti pyöriä, uni oli katkonaista ja ne vähätkin painajaisia. Ja taas tulee tietysti turhan aurinkoinen päivä, että pitää mustat lasit päässä lenkkeilläkin:(( Ja kesää kohtikin ollaan menossa, tulee tietysti taas turhan kuuma...
- realisti?
Kesällä tulee hiki kävellessäkin ja sääsket pistävät ja aina on viheliäinen olo, vaikka ei palelekkaan. Lisäksi on niin kirkasta läpi vuorokauden, että on pidettävä yölläkin mustia laseja ja nukkuminen niin katkonaista.
Olisipa ikuinen pimeä syksy! - O-a
realisti? kirjoitti:
Kesällä tulee hiki kävellessäkin ja sääsket pistävät ja aina on viheliäinen olo, vaikka ei palelekkaan. Lisäksi on niin kirkasta läpi vuorokauden, että on pidettävä yölläkin mustia laseja ja nukkuminen niin katkonaista.
Olisipa ikuinen pimeä syksy!Auringonpaisteeseen pitäis lähteä tunnin lenkille ja sitten jatkaa autonvahaamista ja sisätilojen siivoamista ja samalla pestä koneellinen pyyhepyykkiä.
Onneksi klo 12 pääsen taas nauttimaan A *C:n mahtavasta kalapainotteisesta seisovasta pöydästä. Illalla opetellaan soittamaan sylissä pidettävää "lyömäsoitinta", entistä paremmin. Siedettävästi. On tää yksinäisen elämä
helppoa täällä etelässä, paljon helpompaa kuin Kainuussa,jossa hammaslääkäri on harvinaisempi näky kuin susi.
- tekopyhät:(
Minua sitten ärsyttää nuo hyvien huomenien ja päivänjatkojen toivottajat, puhumattakaan öiden, jotka toivotukset ovat pelkkää sanahelinää. Niille on aivan sama, onko päiväni tai yöni hyvä, kunhan itsellä vaan menee hyvin. Saavat kai jonkinlaisen hyvän omantunnon, kun ovat muka kohteliaita toivotuksineen.
- ähä-ähä---
Kerran saat alahuules alaspäin mykkyrälle niin koitapas välillä kuin kuinka paljon ylöspäin sen saisit oikenemaan. Saatko nenänkärkeen asti?
Vilkaise peiliin välillä ja jatka harjoitusta.
On niitä kipuja muillakin vaan ei ne sillä mököttämisellä häviä. - lajinsa kullakin
ähä-ähä--- kirjoitti:
Kerran saat alahuules alaspäin mykkyrälle niin koitapas välillä kuin kuinka paljon ylöspäin sen saisit oikenemaan. Saatko nenänkärkeen asti?
Vilkaise peiliin välillä ja jatka harjoitusta.
On niitä kipuja muillakin vaan ei ne sillä mököttämisellä häviä.Et taida ymmärtää koko ketjun luonnetta, kun tuollaisia tänne raapustat. Jos saan selventää, että tämä on huumoriketju, ainakin itse sen sellaiseksi luokittelen, vaikken olekaan aloittaja.
- tunteehan tuon
lajinsa kullakin kirjoitti:
Et taida ymmärtää koko ketjun luonnetta, kun tuollaisia tänne raapustat. Jos saan selventää, että tämä on huumoriketju, ainakin itse sen sellaiseksi luokittelen, vaikken olekaan aloittaja.
ähä-ähähän on viiskymppisistä pois ajettu riidankylväjä puskailee nyt täällä, se piinaniina.
- ähä-ähä...
lajinsa kullakin kirjoitti:
Et taida ymmärtää koko ketjun luonnetta, kun tuollaisia tänne raapustat. Jos saan selventää, että tämä on huumoriketju, ainakin itse sen sellaiseksi luokittelen, vaikken olekaan aloittaja.
Ymmärrän oikein hyvin. Eikös vastaukset sitten saa olla huumorilla höystettyjä??
- ähä-ähä...
tunteehan tuon kirjoitti:
ähä-ähähän on viiskymppisistä pois ajettu riidankylväjä puskailee nyt täällä, se piinaniina.
Tais tulla harhalaukaus.
- .
tunteehan tuon kirjoitti:
Taitaa olla hunksin kanssa muuallla muhinoimassa.
- sama huomio
ähä-ähä... kirjoitti:
Tais tulla harhalaukaus.
Vaikeaa on tunnustaa.
- k/k
Ai hitto kun on kyljet kippeenä,se on toi autotalli kova paikka pötköttää.
Antaa vaan olla kiukuttelematta tai en ainakaan minä tuu porukkaan- ähä-ähä mitäs menit.
Ihan oikein sinulle mitäs menet autotaliin. Kait sitä parempiakin nukkumispaikkoja lienee kuin autotalli.
- k/k
ähä-ähä mitäs menit. kirjoitti:
Ihan oikein sinulle mitäs menet autotaliin. Kait sitä parempiakin nukkumispaikkoja lienee kuin autotalli.
Luulitko et vapaehtosesti menin?
Pikkasen vaan tönäsin nukkuvaa ja peittoo pyysin, kyllä lähti nukkuvat linnut pihapuusta. - ähä-ähä.
k/k kirjoitti:
Luulitko et vapaehtosesti menin?
Pikkasen vaan tönäsin nukkuvaa ja peittoo pyysin, kyllä lähti nukkuvat linnut pihapuusta.1) Olisit katsellut toista peittoa ja hiipinyt hiljaa viereen köllöttämään.
2) Oilisit laittanut kirkujalle tutin suuhun - k/k
ähä-ähä. kirjoitti:
1) Olisit katsellut toista peittoa ja hiipinyt hiljaa viereen köllöttämään.
2) Oilisit laittanut kirkujalle tutin suuhunEn raaskinut sen mieltä pahoittaa ,kun se niin rakastaa kumminkin minuu.
Huomasin siin yöllä et järjestää pitää tallia,sinne on painuttava ja samal voi imuroira vaimon auton. - ähä-ähä...
k/k kirjoitti:
En raaskinut sen mieltä pahoittaa ,kun se niin rakastaa kumminkin minuu.
Huomasin siin yöllä et järjestää pitää tallia,sinne on painuttava ja samal voi imuroira vaimon auton.Oikein pölyistä sunnuntaipäivää sitten sinulle.
En voi osallistua, lopetin mököttämisen jo viime vuosituhannella, enkä halua katkaista noin pitkää mököttämättömyydeen putkea. Sitä ennen minut olisi voinut useanakin vuotena valita Vuoden mököttäjäksi, useita pokaaleja kirjahyllyyn olisin kerännyt. Ulkona on muuten tosi ihana ilma, aamulenkillä kävin. Uskaltaako hymiön laittaa, kokeilen :)
- demeter
Voi sua Anceli minkä teit. Just olin itsekin pääsemässä vihan akselille kun näitä juttuja luin (onneksi kukaan ei kuullut mun hörähtelyä). Yritä nyt vaan sinäkin löytää elämästä jotakin negatiivista, sellaista kestävää.
Etkös kuullut radiosta, että pienhiukkaset ovat kasvussa ? Ulkoile siinä sitten ja hengitä ulospäin... Ja luithan tuolta, mikä riesa se aurinkokin on. Pilvee pitäs olla, että sietäisi tätä kurjuutta... aamulenkillä ja ennen kahdeksaa no ei voi olla totta ei sullakaan järki paljoo päätä pakota yltiöpositiivinen ystäväni kaunis on ilma mutta mitä merkitystä sillä on kun on ei jaksa lähtee ulkoileen ja nauttimaan siitä onhan täällä sisällä tietenkin valosampaa säästyy sähköö kun ei tartte valoja mutta jatka sää päivääs tolla energialla mää odottelen sitä energiapiikkiä täss nojatuolissa.
demeter kirjoitti:
Voi sua Anceli minkä teit. Just olin itsekin pääsemässä vihan akselille kun näitä juttuja luin (onneksi kukaan ei kuullut mun hörähtelyä). Yritä nyt vaan sinäkin löytää elämästä jotakin negatiivista, sellaista kestävää.
Etkös kuullut radiosta, että pienhiukkaset ovat kasvussa ? Ulkoile siinä sitten ja hengitä ulospäin... Ja luithan tuolta, mikä riesa se aurinkokin on. Pilvee pitäs olla, että sietäisi tätä kurjuutta...Vaikea mököttää, kun just luin sähköpostiakin ja siellä ehdoteltiin treffejä. :)
No jos on ihan pakko jotain negatiivista etsimällä etsiä, niin löytyyhän sitä. Se kolme viikkoa vaivannut juttu, tiedät kyllä, ei ole kivaa. :( Kelpaako, oliko tarpeeksi negatiivista?
Pienhiukkaset eivät ole kivoja, laitan kuonokopan kun menen ulos. Aurinko on, on se.tiinaex kirjoitti:
aamulenkillä ja ennen kahdeksaa no ei voi olla totta ei sullakaan järki paljoo päätä pakota yltiöpositiivinen ystäväni kaunis on ilma mutta mitä merkitystä sillä on kun on ei jaksa lähtee ulkoileen ja nauttimaan siitä onhan täällä sisällä tietenkin valosampaa säästyy sähköö kun ei tartte valoja mutta jatka sää päivääs tolla energialla mää odottelen sitä energiapiikkiä täss nojatuolissa.
Käyn viikonloppuisin aamulenkillä samalla, kun haen lehdet ison tien varresta, arkiaamuisin en tee niin.
Ala sinäkin syömään Ubikinonia, se pistää ihmiseen vauhtia.
Onkohan tuo sun dieetti kuitenkaan ihan sopiva, jos noin voimattomaksi tekee.- demeter
Anceli kirjoitti:
Vaikea mököttää, kun just luin sähköpostiakin ja siellä ehdoteltiin treffejä. :)
No jos on ihan pakko jotain negatiivista etsimällä etsiä, niin löytyyhän sitä. Se kolme viikkoa vaivannut juttu, tiedät kyllä, ei ole kivaa. :( Kelpaako, oliko tarpeeksi negatiivista?
Pienhiukkaset eivät ole kivoja, laitan kuonokopan kun menen ulos. Aurinko on, on se.Anceli,
Kyllä minä niin mieleni pahotin kun kerroit tuosta sähköpostista. Sulle varmaan the man tai hunksi ehdotti treffejä... Ei mulle vaan kukaan "yksin oot sinä ihminen" jne.
Aurinkoa ei pidä hehkuttaa, melanoomanhan siitä saa...
No jaa. Heitit sentään vähän kielteistä kehiin (kolmen viikon takainen juttu). Jatka samaan malliin...)) Jos vähän skarppaisit voitais perustaa uusi kerho. Sellainen on kuin Positiivarit, miten olis negatiivarit ? demeter kirjoitti:
Anceli,
Kyllä minä niin mieleni pahotin kun kerroit tuosta sähköpostista. Sulle varmaan the man tai hunksi ehdotti treffejä... Ei mulle vaan kukaan "yksin oot sinä ihminen" jne.
Aurinkoa ei pidä hehkuttaa, melanoomanhan siitä saa...
No jaa. Heitit sentään vähän kielteistä kehiin (kolmen viikon takainen juttu). Jatka samaan malliin...)) Jos vähän skarppaisit voitais perustaa uusi kerho. Sellainen on kuin Positiivarit, miten olis negatiivarit ?Noh, älä sure, jos hyvin käy saatat sinäkin päästä treffeille.
The man on luvannut muistaa minua testamentissaan, saan kirjoja ja halu
an ne itselleni jo hänen eläessään. Joten oikeastaan meillä on treffit, jossakin vaiheessa.
Olet varmaan huomannut hunksin ja minun välien olevan kohtalaisen jäähileiset, joten se siitä.
Pistetään kerho pystyyn, joudun kyllä tsemppaamaan yli voimieni pystyäkseni olemaan tarpeeksi negatiivinen kerhon vaatimukset täyttääkseni.
Ja nyt ulos aurinkoa ottamaan, en hymyile juuri ollenkaan.- tiinaex...
Anceli kirjoitti:
Käyn viikonloppuisin aamulenkillä samalla, kun haen lehdet ison tien varresta, arkiaamuisin en tee niin.
Ala sinäkin syömään Ubikinonia, se pistää ihmiseen vauhtia.
Onkohan tuo sun dieetti kuitenkaan ihan sopiva, jos noin voimattomaksi tekee.kyllä se on vaikka voimaton olo onkin sen aikana mutta sit on loppu elämä aikaa kerätä virtaa hoikkana ;))))) en pysyny enää kirjautuneena kun olin niin kauan pois koneelta.
Arvaa vaan, kyllä otti pannuun torstaina, kun vihdosta viimein sain auki liitetiedoston jossa oli tieto mihin mennessä piti helmikuussa varaamani konserttilippu lunastaa. Se piti lunastaa 3.4 mennessä. On se sitten kumma, kun sitä ei mainittu s-postin aukeavalla sivulla, kun siinä oli varausnumero ja luki että lippu lunastettava ennen konserttia. Ei muuta.
No tämäkin asia korjaantui, sain lipun ja juur isiitä paikasta josta olin sen alunperin varanutkin. Joten loppu hyvin, heh. En mökötä enää.
Ai ni, sen liitetiedoston avaamisen esti puuttuva ohjelma eli nyt on sitten sekin asia korjattu :(- t.l.
Tota, se lippu piti lunastaa 4.3 mennessä, ja konserttikin oli lauantaina. Oli iihaaan hyvä konsertti, mutta.....
Nää tälläiset ketjut tulee aina niin jälkijunassa mulle.
Koko menneen viikon mökötin paljon, kun kaikki paikat oli niin kipeänä.
Ensin jalka nuljahti töissä ja sain sairaslomaa, ja sitten vielä sairastuin sairasloman aikan pahaan flunssaan.
Mutta mistäs nyt mököttäisin kun olen ollut pari päivää terveenä ja tuppaa koko ajan suupielet kääntymään ylöspäin.- aihetta kyllä löytyy
Yritä nyt vaan mököttää, vaikka siitä, että miksei aloittaja voinut laittaa mökötysketjuaan jo silloin, kun olit kipeä, että olisit päässyt oikein aiheesta osallistumaan. Syyhän on a i n a toisissa, muista.
- demeter
tammikuun likka, tulisilla,
Nyt kun gestapo (herra H) ei ole paikalla taidan ottaa komennon käsiini. Anteeksi vaan, mutta teidän jutut kuuluu sarjaan "selviytymistarinoita" ja niitä nyt ei kuunnella..)) Aloittajahan kielsi kaikki, mikä saa hyvälle mielelle..
Niin että pistäkääs paremmaksi tai jättäkää ainakin selviytymisosio pois...
P.s. Ei minusta taida olla hunksin tuuraajaksi, sopimaton luonne...)) demeter kirjoitti:
Nyt kun gestapo (herra H) ei ole paikalla taidan ottaa komennon käsiini. Anteeksi vaan, mutta teidän jutut kuuluu sarjaan "selviytymistarinoita" ja niitä nyt ei kuunnella..)) Aloittajahan kielsi kaikki, mikä saa hyvälle mielelle..
P.s. Ei minusta taida olla hunksin tuuraajaksi, sopimaton luonne...))Nolona painaa päätään. Kuinka minä kehtasinkaan :(
Mökötetään nyt sitten sitä kun tuolla joku mulle jo sanoikin että ihan väärään aikaan tämä ketju tehty.
Jatkan miettimistä mökötyksen syihin.:((- tiukka mutru huuleen
tulisilla kirjoitti:
Nolona painaa päätään. Kuinka minä kehtasinkaan :(
Mökötetään nyt sitten sitä kun tuolla joku mulle jo sanoikin että ihan väärään aikaan tämä ketju tehty.
Jatkan miettimistä mökötyksen syihin.:((Julmetus!
Kun mä kerrankin onnistun tekemään hyvän aloituksen,niin eikös kaiken maailman hymynaamat tule pilaamaan mun huonoa tuultani.
Ei täällä näköjään enää uskalla kirjoitella mitään salanimellä!
Taidankin sulkea Arkin laskusillan ja synkistellä yksikseni... - tiuk kis
tiukka mutru huuleen kirjoitti:
Julmetus!
Kun mä kerrankin onnistun tekemään hyvän aloituksen,niin eikös kaiken maailman hymynaamat tule pilaamaan mun huonoa tuultani.
Ei täällä näköjään enää uskalla kirjoitella mitään salanimellä!
Taidankin sulkea Arkin laskusillan ja synkistellä yksikseni...Luulis, että olet tyytyväinen ketjuusi. Kyllä nuo hymynaaman yrittäjät on täällä melko pian saatu aisoihin. Kaikki vaan ei ymmärrä, että pienintäkään värettä ei sais olla.
Sanon vielä, että pitkästä aikaa sai nauraa, siis itsensä tikahtumiseen asti, hyvä ettei sairaalareissua tullut, tätä ketjua lukiessa. demeter kirjoitti:
P.s. Ei minusta taida olla hunksin tuuraajaksi, sopimaton luonne...))"demeter"
Minä saavuin reilu tunti sitten.
Torstaista asti on töitä tehty (vapaaehtois), eli puut on kaadettava ennenkuin mahla alkaa taas virrata (puussakin).
Jurnutanpa minäkin tänne vähän kun jurnu-aloitus on.
Tavallaan, oli nautinto tallata Lunta lyttyyn oikein olan takaa vaan lumipa kosti kierosti, se kovettui aina aamuisin epätasapainoisesti, oli se yhtä heesettiä kahlata kun joskus hanki kantoi ja toisinaan taas ei. Ja skreboihin asti sitä ylti.
Otti voimille, vaan ovat puut nyt pölkkynä.
Joten alahan olla nätisti täällä minä osaan hoidella kaikenlaiset pölkyt :):)
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Torstaista asti on töitä tehty (vapaaehtois), eli puut on kaadettava ennenkuin mahla alkaa taas virrata (puussakin).
Tavallaan, oli nautinto tallata Lunta lyttyyn oikein olan takaa vaan lumipa kosti kierosti, se kovettui aina aamuisin epätasapainoisesti, oli se yhtä heesettiä kahlata kun joskus hanki kantoi ja toisinaan taas ei. Ja skreboihin asti sitä ylti.
H.Onneksi olkoon hunksi. Että oikein kunnon työtä..))
Toi gestapo oli tietenkin sanottu kaikella kunnioituksella ja myönsinhän minä, ettei minusta ole sinuksi...
Jotta nyt saisit jonkinlaisen hyvityksen niin linkitäpä soimaan 80-luvun hitti
"Pölkyllä päähän"... Jospa se pysyisi linjassa myös aloituksen kanssa... - ?????
hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.???Tikkuviinasta tukkihumala????
- :o
hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.Mitä teetkin, tee se tervaten.
- t.l.
demeter kirjoitti:
P.s. Ei minusta taida olla hunksin tuuraajaksi, sopimaton luonne...))Jaahas, mitähän tähän nyt sitten keksis. No tota kun on oppinut että pitää olla se ratkaisukin ongelmiin.
No joo, on se sitten kumma, kun nuo tiet on olleet maharottoman liukkaat, niin, että piti polvistua keskelle kaupan pihaa ja toisen kerran oikaistaessani väärästä kohtaa, tais olla ojan kohta, niin jalka upposi umpihankeen ja siitäkös sitten polvi kiukkusi ja kiukkuaa edelleen. Niin muuten, siitä ne muutkin menee (ainakin kesällä) enkä pelkästään mä ja oli pakko, jotta olisin ehtinyt bussiin. En ehtiny, nenän edestä meni "ruma sana ja toinenkin" että piti sen linkun olla kaks minuttia aikases, pitäs niitten kuskien tajuta, että mä myöhästyin sen takia, joo.
- mököttäjä siili
Ja minä kun kaikkeni yritin ja toivoin
että mut hyväksyttäisiin mutta kissanviikset ja koirankarvat sentään..
Nyt sitte sydän välillä läpättää kuin lampaansaparo ja henkeekin välillä ahistaa,
kun ei osannut ja hallinnut edes tekniikkaa, tätä konetta esm.
Ja kaikkia tunteita ja mietteitä, ei ees omia ajatuksia ja sanojakaan ei osannu sorvata
oikeeseen ruotuun.
Pytyttää nii että taidan kömpiä peiton alle kesken päivää ja tuhista ihan iteksee.. Älä nyt viitsi aina kopioida mun ihqu omia Alotuksia. Ei ne siitä ainakaan parane. Kun Käärme pistää kantapäähän niin sinultakin Hymy hyytyy.
- paha vai pahempi
On mua 4 kertaa elon aikana
jo käärme pistäny,
muutaman päivän sitä on turvoksissa kuin pullea porsas
ja elämä tähän mennessä kuitenkin voittanut.
Ennemmi sitä hymy hyytyy tiedotusvälineitten uutisista, kun ne herättää semmosia tunteita kuin suru, kauhu, pelko ja välillä vihakin.
Ja olo on epätietoinen, epävarma.
Luojan luomia ne on käärmeetkin, vaikkas välillä rokottavatkin.. paha vai pahempi kirjoitti:
jo käärme pistäny,
Ennemmi sitä hymy hyytyy tiedotusvälineitten uutisista, kun ne herättää semmosia tunteita kuin suru, kauhu, pelko ja välillä vihakin.
Luojan luomia ne on käärmeetkin, vaikkas välillä rokottavatkin..Minua ei.
Kiva kun selvisit elossa, eikai kyykäärmeen pisto sitten olekkaan kuolemaksi terveelle ihmiselle.
Minua vaivaavat enemmän kyllä kuvaannollset käärmeenpistot, veitset selässä ja hyväilyt partakoneenterä sormien välissä.- ,,,,,,,,
paha vai pahempi kirjoitti:
jo käärme pistäny,
Luojan luomia ne on käärmeetkin, vaikkas välillä rokottavatkin..Ampiaisen pisto oli lopettaa vuonna eräänä mieheni, allergisen, hengittyksen, kun sopivaan paikkaan tuikkasi.
Vaikeaa sitäkin ennen aikojaan tietää, kuinka allerginen millekin on.
- :(
Ettäs meni hieno aurinkoinen päivä piloille kun piti lähteä tuota raittia ajelemaan heti aamusta. Kyllä sapetti muutenkin. Selkäkin kipeä vielä niin ettei tiedä mitenkä päin tässä olisi.
Aurinko sekin mollottaa kuin ilkkuakseen että täältä pesee ja lämmittää. - lumille kyytiä
No nyt se myrkyn lykkäs, kun romahti lumet etuoven eteen katolta. Huutelin ukkoa lapioimaan, kunnes muistin, ettei mulla sellasta ole ollut pitkään aikaan, sanoi lähtiessään, ettei tollasen mököttäjän kans tule toimeen. Täytyy kai tästä sitten lähteä taas lapioimaan ja onhan siinä se hyvä puoli, jos voimille ottaa, on taas hyvä syy möksöttää.
- :|
Joko tänään saa lievästi nostaa suupieliään, jos kukaan ei näe?
Vai jatketaanko möksötystä, kun on hyvin päästy alkuun?- ;DDDDDDDDDDDDDDDD
;) jo
- kiirusti karkuun
Palstamökötys alkoi heti Herra Kaikkitietävän saapuessa ivailuineen paikalle.
- :)/:(
Joko on lupa hymyillä, vaiko vielä pitää mörköillä, että naamaa jo pakottaa?
"Joko tänään saa lievästi nostaa suupieliään, jos kukaan ei näe?
Vai jatketaanko möksötystä, kun on hyvin päästy alkuun"
Tuo kommentti tuli jo 15.52.
H.- meeriamanda
Hymyillään vaan, minen ainaskaan jaksa mökötellä. ☺ ♥ ☺
- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
H.Kerro nyt Hunksi mitä sä angstaat melkein jokaiselle? Mikä sua riivaa?
- :)/:(
hunksz kirjoitti:
H."Joko tänään saa lievästi nostaa suupieliään, jos kukaan ei näe?
Vai jatketaanko möksötystä, kun on hyvin päästy alkuun? "
18.3.2012 15:52
Tuo oli minun edellinen kysely asiasta. Kun on kiltti, pitää kysyä, kunnes luvan saa. meeriamanda kirjoitti:
Hymyillään vaan, minen ainaskaan jaksa mökötellä. ☺ ♥ ☺
Yhtään en ole mököttänyt tänäänkään, arvaapas mitä aion laittaa kasvamaan kesällä. Sun kaurahiutalees häpeävät olemassaoloaan sen rinnalla?
:=))meeriamanda kirjoitti:
Kerro nyt Hunksi mitä sä angstaat melkein jokaiselle? Mikä sua riivaa?
"meeriseni"
Ehkäpä samasta syystä kun toiset vastailevat turhuuksiin turhuuksilla.
Ihmisen luonteen mukaisesti, ihastuneena tai vihastuneena.
Innokkaana keskustelijana, tosin minä olen monisanaisempi.
H.- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Yhtään en ole mököttänyt tänäänkään, arvaapas mitä aion laittaa kasvamaan kesällä. Sun kaurahiutalees häpeävät olemassaoloaan sen rinnalla?
:=))Ja taas, Anceli :) Äläpä vähättele kun mun ajatustyöni on kehittelyasteella, - no mitähän se sitten on mitä aiot? Kerrot sen kuitenkin...* huoks. * :)
Siinä sitä kans " ystis " .... muka aina parempi? kaksehan ulos, että tiedän laittaa projektiini vauhtai. - meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeriseni"
Ehkäpä samasta syystä kun toiset vastailevat turhuuksiin turhuuksilla.
Ihmisen luonteen mukaisesti, ihastuneena tai vihastuneena.
Innokkaana keskustelijana, tosin minä olen monisanaisempi.
H.Okkei,, vastaus ymmärretty... sanailehan sinä. Meillä vain on harmistumisen aiheet erilaiset.
Pidän kyllä enempi siitä hauskasta Hunksista :)) meeriamanda kirjoitti:
Ja taas, Anceli :) Äläpä vähättele kun mun ajatustyöni on kehittelyasteella, - no mitähän se sitten on mitä aiot? Kerrot sen kuitenkin...* huoks. * :)
Siinä sitä kans " ystis " .... muka aina parempi? kaksehan ulos, että tiedän laittaa projektiini vauhtai.En kerro mikäli jatkat vinoilua tai kerronkin juuri sen vuoksi, saat lisää aihetta.
Cashewpähkinöitä ja vaniljateetä, siin minun projektini, eikö kuulosta vaativalta ja jopa uhkarohkealta yritykseltä?
Höps, en ole yhtään parempi kuin sinä, mutta kisa on käynnissä ja kaikki konstit on otettava käyttöön.
Miksi sana ystis on kirjoitettu noin, pyyhi nuo merkit pois. :)meeriamanda kirjoitti:
Okkei,, vastaus ymmärretty... sanailehan sinä. Meillä vain on harmistumisen aiheet erilaiset.
Pidän kyllä enempi siitä hauskasta Hunksista :))"meebani"
AIkasti on lähellä.
Seuraan vielä vähän kaurahiutaleita yms.
Jos tyttöjen jutut jatkuvat, nauran minä ihan ääneenkin.
Tosin... mitenkähän minä sit kirjoitan... saas nähdä.
Vaan sie et huoli, kiva mies täällä on, niinkos aina.
H.- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
En kerro mikäli jatkat vinoilua tai kerronkin juuri sen vuoksi, saat lisää aihetta.
Cashewpähkinöitä ja vaniljateetä, siin minun projektini, eikö kuulosta vaativalta ja jopa uhkarohkealta yritykseltä?
Höps, en ole yhtään parempi kuin sinä, mutta kisa on käynnissä ja kaikki konstit on otettava käyttöön.
Miksi sana ystis on kirjoitettu noin, pyyhi nuo merkit pois. :)Siksi on kirjoitettu sitaateilla koska kisa on käynnissä :)) Eihän se passaa vihulaisen kanssa liikaa veljeillä, koitos tulee oleen kova - tosin mun voitokseni :D
Minun projektissanihan tulee kaurahiutaleita valmiina, miksei muka tulisi? :p
Onko sinulla tarkoitus ikäänkuin risteyttää noi lajikkeet? Tuote on nimeltään...mikä?
Kuulostaa hyvinkin sinulta, vaan yrittänyttähän ei laiteta tjs. hunksz kirjoitti:
"meebani"
AIkasti on lähellä.
Seuraan vielä vähän kaurahiutaleita yms.
Jos tyttöjen jutut jatkuvat, nauran minä ihan ääneenkin.
Tosin... mitenkähän minä sit kirjoitan... saas nähdä.
Vaan sie et huoli, kiva mies täällä on, niinkos aina.
H.Annahan sie meidän kirjoittaa omia juttujamme, äläkä työnnä nokkaasi joka paikkaan.
Mene vaikka laittamaan jotain ällölöllömusiikkia sopivaan aloitukseen.
Kyllä minuakin naurattaa sinun älyttömät soperruksesi.meeriamanda kirjoitti:
Siksi on kirjoitettu sitaateilla koska kisa on käynnissä :)) Eihän se passaa vihulaisen kanssa liikaa veljeillä, koitos tulee oleen kova - tosin mun voitokseni :D
Minun projektissanihan tulee kaurahiutaleita valmiina, miksei muka tulisi? :p
Onko sinulla tarkoitus ikäänkuin risteyttää noi lajikkeet? Tuote on nimeltään...mikä?
Kuulostaa hyvinkin sinulta, vaan yrittänyttähän ei laiteta tjs.Kaksi lajia, kaksi eri tuotetta. Valmiina ne pähkinätkin tulevat ja tee on valmiiksi pussitettua.
:))- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Kaksi lajia, kaksi eri tuotetta. Valmiina ne pähkinätkin tulevat ja tee on valmiiksi pussitettua.
:))Voi siisus mikä optimisti? :)) Minunhan pitää sit kans alkaa aivovoimisteleen toisen tuotteen kanssa... seison päälläni seinää vasten sen aikaa kun pikkupäikkäreiltä heräävä kaveri tulee pelejään/ravejaan koneelle pelaileen, uskon ajatuksen virtaan... kerron kun olen saanut selkeän kuvan uutuudestani.
meeriamanda kirjoitti:
Voi siisus mikä optimisti? :)) Minunhan pitää sit kans alkaa aivovoimisteleen toisen tuotteen kanssa... seison päälläni seinää vasten sen aikaa kun pikkupäikkäreiltä heräävä kaveri tulee pelejään/ravejaan koneelle pelaileen, uskon ajatuksen virtaan... kerron kun olen saanut selkeän kuvan uutuudestani.
Jään jännityksellä odottamaan aivovoimistelujesi tuloksia.
Pähkinät työntävät jo pientä silmunalkua idätysastiassa, taidan saada jo juhannuksena uutta satoa. :))))))
:)- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Jään jännityksellä odottamaan aivovoimistelujesi tuloksia.
Pähkinät työntävät jo pientä silmunalkua idätysastiassa, taidan saada jo juhannuksena uutta satoa. :))))))
:)Olenpa tehnyt löydön. Plarailin tuota siemen laatikkoani, tarkistelin voimassaolo aikoja kun käteeni osui Koristetupakka pussukka... näyte.. lukee siinä enkä muista mistä sen olen saanut ja koska? :)
Likoavat vesitilkassa ja illemmalla ripottelen multiin,. ei aikaakaan kun olen tehtailijatar...usotkos? Tötterööööö! meeriamanda kirjoitti:
Olenpa tehnyt löydön. Plarailin tuota siemen laatikkoani, tarkistelin voimassaolo aikoja kun käteeni osui Koristetupakka pussukka... näyte.. lukee siinä enkä muista mistä sen olen saanut ja koska? :)
Likoavat vesitilkassa ja illemmalla ripottelen multiin,. ei aikaakaan kun olen tehtailijatar...usotkos? Tötterööööö!Meinaatko päästä omia pössyttelemään, vai ihan koristeeksi muka. :)
Olen joskus kylvänyt koristetupakkaa, niistä mitään tullut eikä tule sinunkaan tupakoistasi. :)
Olen vahvassa johdossa, ähä kutti...- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Meinaatko päästä omia pössyttelemään, vai ihan koristeeksi muka. :)
Olen joskus kylvänyt koristetupakkaa, niistä mitään tullut eikä tule sinunkaan tupakoistasi. :)
Olen vahvassa johdossa, ähä kutti...Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa... tulikin mieleeni et pitää soitella paperi/pahvifirmaan ja tehdä tilaus tulevalle hiutale sadolle, tärkeäähän on myös paketin kuvitus ja muoto. ettei jää viimetippaan * pyrsk. *
http://www.google.com/search?q=koristetupakka&hl=fi&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ADRA_fiFI439&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=o4RoT6_cIcfh4QSy3rX7CA&ved=0CDwQsAQ
Tuolla sivulla kyllä sanotaan melkeimpä et helppoa kuin heinänteko... ´errräille´ voi tieten olla mahdotontakin :p meeriamanda kirjoitti:
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa... tulikin mieleeni et pitää soitella paperi/pahvifirmaan ja tehdä tilaus tulevalle hiutale sadolle, tärkeäähän on myös paketin kuvitus ja muoto. ettei jää viimetippaan * pyrsk. *
http://www.google.com/search?q=koristetupakka&hl=fi&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&rlz=1I7ADRA_fiFI439&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=o4RoT6_cIcfh4QSy3rX7CA&ved=0CDwQsAQ
Tuolla sivulla kyllä sanotaan melkeimpä et helppoa kuin heinänteko... ´errräille´ voi tieten olla mahdotontakin :pMie nauran vaikka jäisin toiseksi viimeiseksi, yhtään ei harmoittaisi mikäli onnistuisit.
Kato kun mie olen jalomielinen ihminen, en ollenkaan noin katkeroitunut kuin eräät *meeri*.
Mulla tais olla vanhaa siementä. :))- Siementäjä
Anceli kirjoitti:
Mie nauran vaikka jäisin toiseksi viimeiseksi, yhtään ei harmoittaisi mikäli onnistuisit.
Kato kun mie olen jalomielinen ihminen, en ollenkaan noin katkeroitunut kuin eräät *meeri*.
Mulla tais olla vanhaa siementä. :))Vanhaa siementä ? Meinasin kuolla nauruun.
Vai mököttää pitäs, mut se on yksin aika vaikeeta.
Täytyshän jonkun se mökötys huomata, ei siit muute mittää illoo oo. Parempi olla vaa hyvin hiljaa, ettei kukkaa huomaakkaan mun olevan täällä.."maarina"
Kuhan kuvittelet.
Minäkin poikkeilen ja sie tiijät kuis siinä aina käy.
Minä aina huomaan sinut ja siten pilaat aina mökötykseni.
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Kuhan kuvittelet.
Minäkin poikkeilen ja sie tiijät kuis siinä aina käy.
Minä aina huomaan sinut ja siten pilaat aina mökötykseni.
H.Ai minä pilaan vai. No tappeluksiko tän pittää mennä.
Saat kyllä mököttää ihan rauhassa.
Mua ei ny mökötytä yhtään, jossei ny ihan nauratakkaan...
Olen yrittämässä kissanmintun ja ruusupavun yhdistämistä.
Kyllä on hankala saada ne sulautumaan yhteen. Ruusupapu yrittää karkuun. Kuitenkin versoa pukkaa jo kissanmintun juuresta.
Hauska nähdä saako ruusupapu mintun tuoksun, vai rupeaako minttu kiipimään seinälle....- meeriamanda
Suorititko " leikkauksen " silleen vinosti ennen yhteen liittämistä? :) Saapa nähdä mitä sieltä tulee.....
Mulla on ollut huonoa tuuria noiden ruusupapujen kanssa. kasvatan niitä sisällä vaan aina liian aikaisin vien ne ulos, tulee kylmä yö ja se on siinä... mokomakin halla kalla:// - maarina1 ejk
meeriamanda kirjoitti:
Suorititko " leikkauksen " silleen vinosti ennen yhteen liittämistä? :) Saapa nähdä mitä sieltä tulee.....
Mulla on ollut huonoa tuuria noiden ruusupapujen kanssa. kasvatan niitä sisällä vaan aina liian aikaisin vien ne ulos, tulee kylmä yö ja se on siinä... mokomakin halla kalla://Kyllä tein ihan oikeaoppisesti, mut katotaan mitä tulee.
Ois hienoo, kun sais mintun tuoksuisia ruusupavun kukkia.
Muuten ne haisee pahalle...
Ja unohtu kirjautuu.... - tiukka mutru huuleen
maarina1 ejk kirjoitti:
Kyllä tein ihan oikeaoppisesti, mut katotaan mitä tulee.
Ois hienoo, kun sais mintun tuoksuisia ruusupavun kukkia.
Muuten ne haisee pahalle...
Ja unohtu kirjautuu....Vihdoinkin jotain ihanan negatiivista jutun tynkää!
Halla pöksäyttelee teidän kurjat viljelmänne,haju on aivan kaamea ja kirjautumisetkin jäävät taustalle.
Tästä mä pidän ihan mahdottomasti,joten lisää kurjuutta kehiin!
Ei niitä vielä ulos viedä, sisätiloissa alkutaival, hentoisilla kasveilla.
Kirjauduttukin on, ettei tule sanomista...- meeriamanda
No ei tieten viedäkään, mutta hätähousu kun olen vien kuin vienkin aina liian aikasin.... jurppiihan se... kun usein sattuu :))
@tiukka mutru huuleen , sinussa on aatosta jaloa...:D - tiukka mutru huuleen
meeriamanda kirjoitti:
No ei tieten viedäkään, mutta hätähousu kun olen vien kuin vienkin aina liian aikasin.... jurppiihan se... kun usein sattuu :))
@tiukka mutru huuleen , sinussa on aatosta jaloa...:D"Aatosta jaloa ja alhaista mieltä"...
Se on aina ollut lähellä mun sydäntäni!Mikään ei ilahduta paremmin,kuin vastoinkäymiset ja epäonnistumiset.
Mullakin käynnistyi aamu kutkuttavan huonosti:
Kahvista tuli pelkkää haaleaa litkua,suihku antoi vain kylmää vettä,vessapaperi oli loppu,tulitikut putosivat rappusten alle,auto ei taaskaan lähtenyt käyntiin,pankkikortti ei kelvannut kauppaan,tupakat tipahtivat vesilätäkköön ja housunpersus repesi polvia myöten.
Mielenkiinnolla odottelen loppupäivän tapahtumia.Vielä on hyvät mahdollisuudet siihen,että vaivaa ja murhetta ropisee niskaan oikein viimeisen päälle.Koko ajatus hykerryttää mua kutkuttavasti!
Eikö teille ole sattunut mitään kommelluksia ja ikäviä tapahtumia?
Jos edes jotakin pientä?Olisi kyllä kiva kuulla... tiukka mutru huuleen kirjoitti:
"Aatosta jaloa ja alhaista mieltä"...
Se on aina ollut lähellä mun sydäntäni!Mikään ei ilahduta paremmin,kuin vastoinkäymiset ja epäonnistumiset.
Kahvista tuli pelkkää haaleaa litkua,suihku antoi vain kylmää vettä,vessapaperi oli loppu,tulitikut putosivat rappusten alle,auto ei taaskaan lähtenyt käyntiin,pankkikortti ei kelvannut kauppaan,tupakat tipahtivat vesilätäkköön ja housunpersus repesi polvia myöten.
Mielenkiinnolla odottelen loppupäivän tapahtumia.Vielä on hyvät mahdollisuudet siihen,että vaivaa ja murhetta ropisee niskaan oikein viimeisen päälle.Koko ajatus hykerryttää mua kutkuttavasti!
Jos edes jotakin pientä?Olisi kyllä kiva kuulla...Kaaduin taas, tällä kertaa seisovilta jaloiltani lenkillä käydessäni.
Miten minusta tuntuu, että tästä on tullut jo tapa. :(
Lonkkaan ja käteen sattui, mutta ei minul ihan huonot luut ole, kun ei mitään käynyt.
Voihan se vielä joku päivä käydäkiin, sitä peläten.tiukka mutru huuleen kirjoitti:
Jos edes jotakin pientä?Olisi kyllä kiva kuulla...Lenkille mennes polveen alkoi koskea, piti jättää lyhyemmäksi kuin olin suunnitellut. Ettei ihan kommelluksitta...
Anceli kirjoitti:
Kaaduin taas, tällä kertaa seisovilta jaloiltani lenkillä käydessäni.
Miten minusta tuntuu, että tästä on tullut jo tapa. :(
Lonkkaan ja käteen sattui, mutta ei minul ihan huonot luut ole, kun ei mitään käynyt.
Voihan se vielä joku päivä käydäkiin, sitä peläten.Oisko ollut ihan vauhdin hurmasta kyse.....;)
- meeriamanda
Jos edes jotakin pientä?Olisi kyllä kiva kuulla...Voihan vitalis sinun tapahtumisille, köytä nyt itsesi vaikka tuoliin ja istua nokota siinä ehtoo... tunnut olevan tapaturmaalttiimpaa väkeä :))
Aiemmin kerroin kaatumisestani ja polvi märskänä,, huvituttaako sinua kun kerron sitä särkevän? :D paljon auttoikin talvikengät pussukassa kun en viittinyt siellä tungoksessa vaihtaa, olihan automme ihan likellä ja ja ja.....et siitä nyt alkupaloiksi. meeriamanda kirjoitti:
Voihan vitalis sinun tapahtumisille, köytä nyt itsesi vaikka tuoliin ja istua nokota siinä ehtoo... tunnut olevan tapaturmaalttiimpaa väkeä :))
Aiemmin kerroin kaatumisestani ja polvi märskänä,, huvituttaako sinua kun kerron sitä särkevän? :D paljon auttoikin talvikengät pussukassa kun en viittinyt siellä tungoksessa vaihtaa, olihan automme ihan likellä ja ja ja.....et siitä nyt alkupaloiksi."meerukka"
Mökillä menivät jalkani ihan hyytelöksi.
Mut josko ei enää tätä, jookosta?
H.hunksz kirjoitti:
"meerukka"
H.Oisko alkol osuutta "hyytelöitymiseen"
maarina1 kirjoitti:
Oisko alkol osuutta "hyytelöitymiseen"
"maarina"
Ahkerana perässäjuoksijana sinun pitäisi jo ymmärtää että minä olen alko-vajavainen ja kaadoin mökillä puitakin.
Illalla vasta meinasin pudota lauteilta.
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meerukka"
H.Mistä minä nyt sinun mielesi pahoitin? :))
Sopiihan se kun noin nätisti pyydät. :p - konstit on monet
hunksz kirjoitti:
"maarina"
Ahkerana perässäjuoksijana sinun pitäisi jo ymmärtää että minä olen alko-vajavainen ja kaadoin mökillä puitakin.
Illalla vasta meinasin pudota lauteilta.
H.Ja sä yllytät juoksemaan perässäsi kyllä osaat huijata vanhoja naisia.
- demeter
konstit on monet kirjoitti:
Ja sä yllytät juoksemaan perässäsi kyllä osaat huijata vanhoja naisia.
Ei se meitä huijaa (hunksi). Me huijataan sitä. Se on tasa-arvoa se..))
- maarina1 ejk
demeter kirjoitti:
Ei se meitä huijaa (hunksi). Me huijataan sitä. Se on tasa-arvoa se..))
Niin on. Meitä ei huijata...
Herrajestas, kaadoit puita. Se on mulle oikee himohommaa, siis puiden kaato.
Olipas outo sana tuo alko-vajavainen, mitä tarkoittanee.
Vajausta alkon tuotteistako?"maarina"
Alko-vajavainen ei koko elämäänsä rakenna viinan varaan.
Lievästi vain hassuttelee ajatuksissaan, varsinkin Perjantaisin.
Naisenkin käteen sopivia Moottorisahoja myydään, ammattitaitoinen myyjä katsoo sit naista silmiin, ja tarvittaessa kieltäytyy myymästä.
Sanoo että istukaa itse.
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Alko-vajavainen ei koko elämäänsä rakenna viinan varaan.
Lievästi vain hassuttelee ajatuksissaan, varsinkin Perjantaisin.
Naisenkin käteen sopivia Moottorisahoja myydään, ammattitaitoinen myyjä katsoo sit naista silmiin, ja tarvittaessa kieltäytyy myymästä.
Sanoo että istukaa itse.
H.Ei moottori sahaa minulle, ei missään nimessä. Vastustan kaikkia moottori vehkeitä.
maarina1 kirjoitti:
Ei moottori sahaa minulle, ei missään nimessä. Vastustan kaikkia moottori vehkeitä.
"maarina"
Hän sitten istuu hyvin, jotenkinhan on tukki kaadettava.
Laitan aamulla sit jotain hellää musaa, hellille paikoille.
H.:)hunksz kirjoitti:
"maarina"
Hän sitten istuu hyvin, jotenkinhan on tukki kaadettava.
Laitan aamulla sit jotain hellää musaa, hellille paikoille.
H.:)Miks vasta aamul. Mää laitoin just ihanan kappaleen, käyppä kuuntelemas, tunteella..
maarina1 kirjoitti:
Miks vasta aamul. Mää laitoin just ihanan kappaleen, käyppä kuuntelemas, tunteella..
Pokasaha ja justeeri on parhaat. Niillä ne on ennenki puut kaadettu, siinä mittää moottoreita tartte.
- Norsuilija
Sopii!!
Naama revalla vaan ollaan. - varttaisin jotain
Mä risteytin joskus vuosia sitten kuunliljan ja japanin ruttojuuren, siitä taimesta tuli valkokirjavalehtinen.. Lahjoitin sen tuttavalle, enkä tiedä menestyikö se.
Keväämmällä ei jouda kyllä möksöttään - vois miettiä uusia kujeita. - :(
´Kuinka kauan vielä?
- tiukka mutru huuleen
Niin mitä kuinka kauan?
Vastahan tässä on esimökötykset menossa!
Kauheita ihmiskohtaloita,draamaa,reippaita vastoinkäymisiä ja onnettomia sattumia tässä nyt odotellaan kieli pitkällä.
Ei kukaan olisi sattunut juomaan taloansa tai jäänyt verottajan kynsiin kiemurtelemaan?
Eikö edes pikku,pikkuriikkistä huonoa tuuria olisi jollain ollut?
"Ei niin lämmintä poutapäivää,etteikö synkät pilvet sieltä perässä tulisi"
Toi kaunis ajatus pitää mun mieleni musertavan virkeänä! - demeter
Niin mitä kuinka kauan?
Vastahan tässä on esimökötykset menossa!
Kauheita ihmiskohtaloita,draamaa,reippaita vastoinkäymisiä ja onnettomia sattumia tässä nyt odotellaan kieli pitkällä.
Ei kukaan olisi sattunut juomaan taloansa tai jäänyt verottajan kynsiin kiemurtelemaan?
Eikö edes pikku,pikkuriikkistä huonoa tuuria olisi jollain ollut?
"Ei niin lämmintä poutapäivää,etteikö synkät pilvet sieltä perässä tulisi"
Toi kaunis ajatus pitää mun mieleni musertavan virkeänä!Kun vaan näkis, ne synkät pilvet - ei ne ennenvanhaan tienneet yhtään sen enempää kuin nykyään. Nytkin aurinko helottaa täydeltä terältä ja paiste on niin kirkas, että pahaa tekee. Ilmakin tuntui raikkaalta. Sekin on päin p:tä - päähän siitä tulee kipeeksi, kun vahingossa hengittää syvään.
Oravakin tuli tuohon ikkunan eteen kellistelemään, suorastaan kyttäili meikäläistä, eikä siitä saanut selvää, mitä se ajatteli. Jotain pahaa tietysti. Sitten orava sai kaverin ja tuossa ne sitten ajoivat toisiaan takaa pitkin pihapuuta. Niilläkään mitään murhetta ole, meikäläisellä vaan.
Tässä tuon isompaa draamaa kestä, vaikka "tiukka mutru huuleen" sitä peräsi.
Itseään tässä saa koota kauan, että edes lenkille arvaa lähteä. Mitä kaikkea sielläkin voi tapahtua: kaatua vaikka. Täälläkin yksi paljon mua nuorempi kertoi kaatuneensa monta kertaa. Semmosta se on, kun lähtee seikkailemaan ladulle ja muualle. Kyllä se taitaa olla parempi pysyä kämpillä tääkin päivä. Kyllä se tästä vielä huononee... demeter kirjoitti:
Kun vaan näkis, ne synkät pilvet - ei ne ennenvanhaan tienneet yhtään sen enempää kuin nykyään. Nytkin aurinko helottaa täydeltä terältä ja paiste on niin kirkas, että pahaa tekee. Ilmakin tuntui raikkaalta. Sekin on päin p:tä - päähän siitä tulee kipeeksi, kun vahingossa hengittää syvään.
Oravakin tuli tuohon ikkunan eteen kellistelemään, suorastaan kyttäili meikäläistä, eikä siitä saanut selvää, mitä se ajatteli. Jotain pahaa tietysti. Sitten orava sai kaverin ja tuossa ne sitten ajoivat toisiaan takaa pitkin pihapuuta. Niilläkään mitään murhetta ole, meikäläisellä vaan.
Tässä tuon isompaa draamaa kestä, vaikka "tiukka mutru huuleen" sitä peräsi.
Itseään tässä saa koota kauan, että edes lenkille arvaa lähteä. Mitä kaikkea sielläkin voi tapahtua: kaatua vaikka. Täälläkin yksi paljon mua nuorempi kertoi kaatuneensa monta kertaa. Semmosta se on, kun lähtee seikkailemaan ladulle ja muualle. Kyllä se taitaa olla parempi pysyä kämpillä tääkin päivä. Kyllä se tästä vielä huononee...Demeter.
Noi oravat, ne kyllä ajattelee paljon.
Mullekin tuolla lenkillä tulee säksättämään just siihen ihan lähelle.
Koko kroppa tärisee niin vihaisia ne on.
Oikeeestaan varmaan hyvä ettei tiedä niiden ajatuksia, vois vaikka ite alkaa ajatteleen mitä vaan.
Vois kait sitä nyt sitten alkaa mököttämään sitä kun on kohta taas lähdettävä tonne töihin. Ulkona olis niin paljon mukavampi kulkea.
Ja kesäkin se lähenee ja ne hitsin helteet, pakko juosta uimassa että jaksaa edes ajatella.- demeter
tulisilla kirjoitti:
Demeter.
Oikeeestaan varmaan hyvä ettei tiedä niiden ajatuksia, vois vaikka ite alkaa ajatteleen mitä vaan.
Vois kait sitä nyt sitten alkaa mököttämään sitä kun on kohta taas lähdettävä tonne töihin. Ulkona olis niin paljon mukavampi kulkea.
Ja kesäkin se lähenee ja ne hitsin helteet, pakko juosta uimassa että jaksaa edes ajatella.Selvä se (tulisilla). Kyllä ne vihaa meikäläisiä, oravat. Mutta kun ei niistäkään eroon pääse. Lisääntyvät vaan.
Kesäkään tosiaan mitään helpotusta tuo. Niitäkin meidän vihollisia, hyttysiä ja kärpäsiä saa tappaa työnään. Ei hetken rauhaa missään.
No. Kurjaa työpäivää vaan sulle. Muista näyttää hapanta naamaa..)) demeter kirjoitti:
Selvä se (tulisilla). Kyllä ne vihaa meikäläisiä, oravat. Mutta kun ei niistäkään eroon pääse. Lisääntyvät vaan.
Kesäkään tosiaan mitään helpotusta tuo. Niitäkin meidän vihollisia, hyttysiä ja kärpäsiä saa tappaa työnään. Ei hetken rauhaa missään.
No. Kurjaa työpäivää vaan sulle. Muista näyttää hapanta naamaa..))Ei näkynyt vihaisia oravia, sä olit varmaa liia lähellä pesää...
Hikinen lenkki tehty...- Se mies
tulisilla kirjoitti:
Demeter.
Ja kesäkin se lähenee ja ne hitsin helteet, pakko juosta uimassa että jaksaa edes ajatella.Onks Tulikukkon terassi jo auki ?
Se mies kirjoitti:
Onks Tulikukkon terassi jo auki ?
Tulikukko on kyllä jo auki,
Mutta nyt juuri voisin mökötää ihan sitä kun on niin kamalan kylmä tuuli ettei tuolla istuisi pirukaan kahvilla.
Mereltä päin tulee ja hytisyttää.
- ://\\:
Vitsi, että mökötyttää, kun pitää aina vain mököttää.
En ala millekään.- meeriamanda
En minäkään, kun jo on " kiellettykin " tähän kirjoittamasta, siksi mökötyttää :(
- tiukka mutru huuleen
meeriamanda kirjoitti:
En minäkään, kun jo on " kiellettykin " tähän kirjoittamasta, siksi mökötyttää :(
Jummi Jammi!
Kirjoituskieltohan on aivan loistava mökötysaihe.
Siitä voi poikia hyvinkin mielenkiintoisia vastoinkäymisiä!
Jos nyt kuitenkin edes jotain pienen pienen himpun verran taas niitä kompurointeja sekä epäonnistumisia?
Kyllä kai nyt jollakin menee päin alvettia koko touhu!
Kiukkuinen palstakirjoittelija on parasta,mitä on keksitty hernekeiton jälkeen. - :((
Jummi Jammi!
Jos nyt kuitenkin edes jotain pienen pienen himpun verran taas niitä kompurointeja sekä epäonnistumisia?
Kiukkuinen palstakirjoittelija on parasta,mitä on keksitty hernekeiton jälkeen.Mua ei itseäni alvetuta, mutta tässä samassa huoneessä ähkyy ja vähkyy toinen, jolla on joka paikka kipeänä.
Muttei usko minua, että menisi lekuriin.
Se kyllä minua pistelee ja vitasee.
Alan perskutti mököttämään, enkä lakkaa, vaikka söisin lakkaa jätskin päällä. - meeriamanda
Jummi Jammi!
Kiukkuinen palstakirjoittelija on parasta,mitä on keksitty hernekeiton jälkeen.Päiväsellä olin kotiin tulossa kun pienen työkeikan tein, ajattelin et nostampa itelleni jokusen kympän kun ´taskuhieno´ oli vähissä... mitä heevettiä nielaisi kortin oitis ja tekstiä et valtakunnallinen häiriö!
Muuta kun lompsin pankkiin ja soittivat sinne kuka niitä nyt hoitaakin... mä istusin puolentuntia enneskö sain korttini takaisin... ketutuskäyrä ehti ihan korkeelle ://
Kattelin jo rannekelloonikin, kunnes muistin et minähän lopetin sen pidon kun eläkkeelle jäin :( Kotiin päästyäni etsin ´nauriin´ ja tietenkin paristohan siitä on loppunut, saat uskoa et olin ´sähköä´ täynnä :p - :((
meeriamanda kirjoitti:
Päiväsellä olin kotiin tulossa kun pienen työkeikan tein, ajattelin et nostampa itelleni jokusen kympän kun ´taskuhieno´ oli vähissä... mitä heevettiä nielaisi kortin oitis ja tekstiä et valtakunnallinen häiriö!
Muuta kun lompsin pankkiin ja soittivat sinne kuka niitä nyt hoitaakin... mä istusin puolentuntia enneskö sain korttini takaisin... ketutuskäyrä ehti ihan korkeelle ://
Kattelin jo rannekelloonikin, kunnes muistin et minähän lopetin sen pidon kun eläkkeelle jäin :( Kotiin päästyäni etsin ´nauriin´ ja tietenkin paristohan siitä on loppunut, saat uskoa et olin ´sähköä´ täynnä :pLöysinhän minäkin ikioman mökötyksen. Palautin jo jokin aika sitten löytämäni pankkikortin. Henkilöllisyyskin piti todistaa.
Puupenniäkään en ole vaivani palkaksi saanut, vaikka melko lenkin sain tehdä sen palauttaakseni. En toki luulutkaan suuria seteleitä saavani, vaan olisi ollut oikeus ja kohtuus saada edes parin litran polttoaineen eurot.
Möh!
Että ottaa pattiin. - meeriamanda
:(( kirjoitti:
Löysinhän minäkin ikioman mökötyksen. Palautin jo jokin aika sitten löytämäni pankkikortin. Henkilöllisyyskin piti todistaa.
Puupenniäkään en ole vaivani palkaksi saanut, vaikka melko lenkin sain tehdä sen palauttaakseni. En toki luulutkaan suuria seteleitä saavani, vaan olisi ollut oikeus ja kohtuus saada edes parin litran polttoaineen eurot.
Möh!
Että ottaa pattiin.Törkeetä, tuosta voikin mököttää... pitkään. Muistanpa vuosien kaukaisen taakke kun tarjoilija ystäväni löysi tonnin setelin erään pöydänalta... no vaksimme tunsi ko. asiakkaan ja huomenissa soitti hälle asiasta... oli kiitellyt vaksia ja hakenut rahansa... mitään ei rehelliselle tarjoilijalle jälkeenpäinkään .... se ketutti meitä kovasti, oletimme et vaksimme oli saanut boonuksen mut ahne kun oli ei antanut saamastaan mitään.
Alkoipa todellakin riepoon kun tuo muistiini putkahtai :(
- L*
Jeps, ollaan hiljainen kansa, mökötetään ja korkeintaan muljautellaan toisiamme mutrukulmaimme alta.
Ammen plottis.
http://3.bp.blogspot.com/-xvdeqCEX3nk/TnOZw2sIb5I/AAAAAAAAAtw/oxHZdidLeTw/s1600/Hiljainen kansa 11.jpg- demeter
Näin on L*, hiljaisia ollaan, vaan ei niljaisia. Kyllä se paljo puhe aina epäilyttää. joutuu Ihmettelemään, mitä se kätkee taakseen..))
Mutta jos kavereita ollaan, niin sitten ollaan (me suomalaiset). "Suomalaista ei erota suomalaisesta kuin kuolema ja poliisi" (Jorma Etto).
Mutta linjaan palatakseni. Menin markka-aikaan pankkiautomaatille ja siinä oli ennen minua nuori kaveri. Ennen kuin ehdin silmääni räpäyttää kaveri ampaisi liikkeelle ja jätti 300 markkaa automaatille. Oli jo kadonnut, kun hoksasin asian.
Vein rahat kiltisti pankin kassalle, joka katsoi minua epäillen ja rupesi hämmentyneenä siirtelemään rahoja. Minullakin oli kiire bussille, enkä jäänyt tilittämään enempää. Ei kuulunut kiitosta perään sieltäkään, liekö kaveri osannut mennä kyselemään rahojensa perään vai pistikö kassa rahat taskuunsa. Luu kouraan jäi siitäkin jakajalle... - L*
demeter kirjoitti:
Näin on L*, hiljaisia ollaan, vaan ei niljaisia. Kyllä se paljo puhe aina epäilyttää. joutuu Ihmettelemään, mitä se kätkee taakseen..))
Mutta jos kavereita ollaan, niin sitten ollaan (me suomalaiset). "Suomalaista ei erota suomalaisesta kuin kuolema ja poliisi" (Jorma Etto).
Mutta linjaan palatakseni. Menin markka-aikaan pankkiautomaatille ja siinä oli ennen minua nuori kaveri. Ennen kuin ehdin silmääni räpäyttää kaveri ampaisi liikkeelle ja jätti 300 markkaa automaatille. Oli jo kadonnut, kun hoksasin asian.
Vein rahat kiltisti pankin kassalle, joka katsoi minua epäillen ja rupesi hämmentyneenä siirtelemään rahoja. Minullakin oli kiire bussille, enkä jäänyt tilittämään enempää. Ei kuulunut kiitosta perään sieltäkään, liekö kaveri osannut mennä kyselemään rahojensa perään vai pistikö kassa rahat taskuunsa. Luu kouraan jäi siitäkin jakajalle...Hiljaisuus lie maailman palkka?
Monta hyvää tekoa (lienenkö siis itserakas) olen ollut tekevinäni, kerran sain kiitoskirjeen, kun lähetin pikkupojalle löytämäni reppunsa.
Niin kai lie, että marista, murista ja valittaa on helpompi, kuin kiittää?
Kun pieni sana, kiitos, tekee hyvää saajalle ja sanojalle. Maksaako se sanojan säästöistä liikaa?
Taidan ottaa pari Imocuria, että saan tänäisen puheripulini kuriin.
Siis, hiljennyn. ;))
Lapsena löysin kaverini kanssa koulumatkalla pikkusetelin, sateessa lionneen. Suoraa päätä lähdimme ostamaan muisteja.
Eikä omatunto vieläkään kolkuta. Lienen paatunut varas?
Jatketaan mököisyyttä, ja mullistellaan, vain. :/
Minäpä en nyt viitsi mököttää, mun mökötyskiintiöni on tältä vuosineljännekseltä täynnä. Piste.
- Pirre*
En minäkään, siis hymyä, eiku hymiöitä kehiin :)
Nyt kyllä mökötän ihan kunnolla.
Kohta lähen ja vien koneen korjattavaksi kun ei pelitä.
Uusi kone ja koko ajan on ongelmia.
Ja sitten mökötänkin niin kauan että......
Ärsyttää yleensä kaikki koneet kun ne ei voi pysyä kunnossa vaan menevät rikki ja sitten niitä saa juoksuttaa korjaamoilla.
Ja jos eivät saa kuntoon niin mökötän niille ihmisillekin niin että pois tieltä, nih.- tiukka mutru huuleen
Jes!Taas löytyi oivallinen mökötyskohde!
Kun vaan viitsii sinnikkäästi kaivella,niin johan alkaa tulla rutkasti epäkohtia esille.
Koneethan ovat itse asiassa tiedottomia tavaroita,joilla ei esiinny kovinkaan tiivistä ajatustoimintaa.Niille on hyvä pottuilla!
Kyllä tämä tästä vielä mustemmaksi muuttuu,kun jaksaa aikansa odotella.
Maailmahan on täynnä vastoinkäymisiä ja hankaamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801916- 591768
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3601645Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701243- 631179
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141063