poikaystäväni kertoi joku aika sitten kokeilleensa jotain huumetta jonka nimeä en nyt muista mutta kyseessä oli kuulemma jotai kevyttä tavaraa. Mä en ymmärrä tämmösistä asioista mitään, mut pitäskö huolestua tommosesta kokeilusta? noloo jos mä vaan ylireagoin mut oon huolissani
Poikaystävän huumekokeilu
2
242
Vastaukset
- valehteluvalistus
No ei todellakaan pidä huolestua. Huumevalistuksen valheilla laittomista päihteistä on annettu paljon todellista vaarallisempi kuva. Parempi että käyttää huumeita kuin viinaa joka on kaikista vaarallisin päihde.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Brittitutkimus Viina on vaarallisin päihde/1135261337367 - gharte
Moninaisista päihteistä tykkäävänä suhtaudun karsastavasti ylempään antipropagandapropagandamaiseen viestiin, mutta, varovaisempana samanlaista sanomaa täältäkin. Huolestumiseen sinulla on oikeus, mutta pidä huoli että selvität järkeen pohjaten onko sinulla siihen myös syytä. Ensin voit vaikka korjata tuon "nimeä en nyt muista" ongelman ja ottaa selville mistä on kyse. Internet jopa alkeellisen wikipedian kautta voi opastaa. Substanssin nimeä kohtaan voin itsekin mahdollisuuksieni mukaan selventää sinulle millaisesta päihteestä on Suomen huumausainekulttuurin kontekstiin asetettuna kysymys.
Töissä käyvä/opiskeleva/tjsp pääsääntöisesti "järkevää" (suhteellista ja tapauskohtaista tietenkin) päivärytmiä sekä elämäntapoja noudattava ihminen harvemmin viikonloppuhuvitteluista ongelmiin joutuu, oli kyseessä sitten dokaus, pilvenpoltto tai miksei silloin tällöin piripolkkakin. Jos poikakaverillasi tuntuu olevan kaikki hyvin, on epätodennäköistä että hänellä on mikään huonosti. Kaksi maailman parasta parisuhdeneuvoa kahdessa sanassa: Puhu ja kuuntele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594