alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta.
Viimeaikainen taso ei kyllä siitä kerro,kun minulle tarjotaan paljasta persettä,että nuole sitä.
Minä ehdottaisin että voisimme tasoa nostaa ja jättää nämä yhteen ja kahteen henkilöön kohdistuvat herjat ja heille herjojaan suoltavat puskajussit paitsioon.
Menin halpaan siinä,kun vastasin herjaan,tulin herjatuksi.Se ihmeellisintä,että minulle lykätään elintä,joka ei ole elinkelpoinen minun sisäpiirissäni,herää kysymys,kun kysyjä herää.
Olisiko asialliallista,että palstanvahti
34
177
Vastaukset
- Kovin ikävää
Ainakin minun mielestäni voisit jättää pois valehtelemisen. Ei palstalta löydy ainuttakaan viesti jossa sinua herjataan sitten tarjotaan mitään nuoltavaksi. Vastaavasi oma kirjoituksesi jossa ilkeilet ja solvaat toista palstalaista on tässä alla palstalaisten luettavissa. Lopeta siis valehtelu ja kanssa ihmisten solvaaminen. Hae itsellesi apua kaikki ei sinulla ole nyt paikallaan
rituliini_38
17.3.2012 22:22
Sulje
Tulehan esille omana persoonanasi.Olet nyt niccivapaa möykääjä joka kohdistat arvostelusi meille kaikille.Hypää areenalle aivotonyksilö,sillä se sinä niin kauan olet kunnes annat itsellesi kasvot.
Estraadi on sinun anna palaa.Voi helvetes teitä aivoköyhiä,kuka teidänkin tuottamaanne jäteenpoiston maksaa.
Luulet varmaankin pääseväsi ennätystenkirjaan noilla mollauksillasi joita suollat jatkuvasti,sairasta- texsanell ek
Aivan aiheesta Rituliini antoi tulla *tuutin täydeltä*! Turhaa on yritys kääntää edukseen tunnettuun tapaansa syyttämällä inhoittavan viestin saaneen viaksi. Ei ole normaalia nämä pitkään jatkuneet P****a jutut ja peräpään hajuja tarjoavan yksilön puheet!
Kyllä olen lukenut Rituliinille osoitetun inhan viestin, eikähän se ainoa ole. Milloin on kravatti p****ssa jos joku antaa tunnustusta laadukkaasti kirjoittavalle Rituliinille.
Jos nimimerkki *kovin ikävää* HETKEÄKÄÄN uskoo saavuttavansa mollaamisellaan jotakin, on se TURHA YRITYS ! Ei mene läpi.
Ihminen, joka sellaisissa olosuhteissa kuin Ritu tekee tehtäväänsä, ja saa palstalaisilta iloa arkipäiväänsä, ansaitsee meidän kaikkien kannustuksen!
Mukavaa ja sopuisaa illanjatkoa :)
PS. Joudun tässä vielä käymään läpi huomista ohjelmaani, kun ryhmä työttömiä, kuvataiteen ja kirjallisuuden parissa opiskelleita kokoontuvat huomenna luonani. heippa,.. - oksettaa
texsanell ek kirjoitti:
Aivan aiheesta Rituliini antoi tulla *tuutin täydeltä*! Turhaa on yritys kääntää edukseen tunnettuun tapaansa syyttämällä inhoittavan viestin saaneen viaksi. Ei ole normaalia nämä pitkään jatkuneet P****a jutut ja peräpään hajuja tarjoavan yksilön puheet!
Kyllä olen lukenut Rituliinille osoitetun inhan viestin, eikähän se ainoa ole. Milloin on kravatti p****ssa jos joku antaa tunnustusta laadukkaasti kirjoittavalle Rituliinille.
Jos nimimerkki *kovin ikävää* HETKEÄKÄÄN uskoo saavuttavansa mollaamisellaan jotakin, on se TURHA YRITYS ! Ei mene läpi.
Ihminen, joka sellaisissa olosuhteissa kuin Ritu tekee tehtäväänsä, ja saa palstalaisilta iloa arkipäiväänsä, ansaitsee meidän kaikkien kannustuksen!
Mukavaa ja sopuisaa illanjatkoa :)
PS. Joudun tässä vielä käymään läpi huomista ohjelmaani, kun ryhmä työttömiä, kuvataiteen ja kirjallisuuden parissa opiskelleita kokoontuvat huomenna luonani. heippa,..Ken paskaa tonkii se paskassa viihtyy, näin voi todeta texsanellistä joka saadakseen riitaa aikaiseksi kaivaa vanhat uusiksi, jotka monet ovat ohittaneen ja unohtaneet.
Itserakas narsisti joka ei voi päästää roskajuttuja unohduksiin saadakseen vaan itselleen näkyvyyttä.
Todella etova ja oksettava koko akka.
Ama hei! Nyt on hyvää luppoaikaa opetella vaikkapa musiikin lataaminen yotubesta.
Allaolevasta linkistä näet oikean nimeni ja asuinpaikkakuntani.
Puhelinnumeroni ei ole salattu, löytyy sekä Kouvolan puh.luettelosta, että 118. Soita minulle niin sovitaan aika, että ollaan molemmat yhtä aikaa koneella vaikka huomenna.
Silloin neuvominen onnistuu paremmin, epäonnistuin neuvontaviestissäni sinulle äsken. terveisin cc.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9700327- 21 3
Täällä pitäisi olla erillinen palsta, johon ketjun aloittajan kaltaisessa tilanteessa olevat voisivat kirjoittaa. Luultavasti sellainen onkin olemassa.
- lukijana §
Minusta taas on hyvä tuulettaa sitäkin sallivaa ilmapiiriä, missä koko 70 palsta joutuu niitä lukemaan!
On moraalisesti väärin ohittaa ainoastaan, kyllä poistopyynnöt on sentään onneksi toimineet.
En ole nähnyt muuta mahdollisuutta kuin ilmiantaa säädyttömyydet.
Joka palstalla soisi olevan senverran solidaarisuutta kirjoittajia kohtaan, että reagoi paheksuen moisiin pohjamutiin,
- 9+
Onhan otettava ja annettava palstavahdille aikaa koska hän joka ketjussa joutuu käymään keljuilemassa ja joillekin kirjoittajille oikein erityisesti, saadakseen pakokauhua palstalle se ei ole helppoa hanenkään työ pitää pilkata kirjoittajia ja kun oma huumori on ei olemassa niin lujilla on miesparka
Turha minua on palstavahdiksi nimittää. Jos sheriffi olisin, niin muutös varmaan huomattaisiin ja keskustelurauha säilyisi.
- 9+
Ruuneperi kirjoitti:
Turha minua on palstavahdiksi nimittää. Jos sheriffi olisin, niin muutös varmaan huomattaisiin ja keskustelurauha säilyisi.
Hajua tarkoitin
Tällaista tämä on. Sheriffiä ei ole ja Ylläpito yrittää miten kuten hoitaa asioita.
Voisimme tietysti joukolla lähestyä Ylläpitoa. Arvelen kuitenkin, että "halu pahaan" on paljon surempi kuin "halu hyvään".Enpä halua niin uskoa :) Kyllä valtaosa palstalaisista on ihan mukavia kommentoijia ! Oikaista vaan täytyy joskus virheellisiä syytöksiä, ettei aivan sekoiteta asioita päälaelleen!
Palsta elää ja voi hyvin, silloin kun oikeus saa sijansa, ja sitä myöten hyvä mieli:)
Silloin se inspiroikin niitä kirjoittajia, jotka omalla panoksellaan ja personallisuudellaan tuovat iloa meille lukijoinakin! Pidetään siitä kiinni ja mennään taas eteenpäin !- mandi,,,,,
aamuisia ajatuksia.
Miksi joku palstanvahti, en kaipaa minkäänlaista vahtia,
jokainen sanokoon asiansa tyylillään, meitä on moneksi,
kaikkien ihmsten pitää mahtua elämään täällä maan päällä,
toisilla on annettu fiksumpi luonne, siis sattunu syntymään onnellisten tähtien alla,
toisille taas on kasaantunu paljon kärsimystä josta kumpuaa pitemmän päälle katkeruutta, ja halu purkaa paha mieli jonnekki,
antakaamme tilaa kaikille,
"älkää tuomitko ettette itsetulis tuomituksi "- Seurailija
Osaat puolustella omia ilkeyksiäsi jopa raamatullisesti.
Oletkin jo muuttanut sukupuolta vihdoinkin. - selventäen
rituliini_38
18.3.2012 02:15
-2
Olisiko asialliallista,että palstanvahti alkais pitää huolta vähän kirjoitelmien laadusta.
----------------------------------------------------------
vastaan: joku olisi¨siitäkin mielissään. Kielenkäyttösi huomioiden ehkä sinäkin.
----------------------------------------------------------
Minä ehdottaisin että voisimme tasoa nostaa ja jättää nämä yhteen ja kahteen henkilöön kohdistuvat herjat ja heille herjojaan suoltavat puskajussit paitsioon.
---------------------------------------------------------------
vastaan: kaikilla on oikeus sääntöjen puitteissa kirjoitella palstalle, eikä kaikillle ole tarpeen vastata.
-----------------------------------------------------------------
Menin halpaan siinä,kun vastasin herjaan,tulin herjatuks
------------------------------------------------------------
vastaan: sitä saa mitä tilaa. - mandi, vain ihminen
Seurailija kirjoitti:
Osaat puolustella omia ilkeyksiäsi jopa raamatullisesti.
Oletkin jo muuttanut sukupuolta vihdoinkin."seurailija "
sori jos ärsyynnyt, sinulla on varmasti siihen hyvä syy ja oikeus,
omaltaosaltani voin sanoa etten lue kaikka alotuksia, siis toisinsanonen en ole kaikesta loanheitosta perillä,
lähinnä vastasin yleisellä tasolla, että meillä kaikilla on tarve vastata omallatavallemme näihin keskusteluihin, joten sori vielä,,
tarkotan kuitenkin että kaikilla on tarve jotenki purkaa pahaa mieltään,
( myös ilojaan )ikävä jos joku on joutunu henkilöön menevään törky juttujen kohteeksi.
" älä tuomitse ettet itse tulis tuomituksi "
Ihmismielen kyky sulattaa kaikkia maailmalta kantautuvia uutisia, jotka useimmin ovat joko vallitsevia levottomuuksia, tai suorastaan järkyttäviä on rajallinen. Ei, niin ettemmekö voisi kuunnella niitä, mutta me reagoimme voimakkaasti kuka milläkin tavalla.
Tapoja on monia, levottomuus, kiukku, pelkokin syntyy helposti ihmisellä joka ei ole aivan turtunut. Aamulla kun herää, on kodin oma rauha, siinä me useimmat suoritamme aamupalan valmistamisen omassa rauhassamme, kahvia siemaillen ja lukien tai uutisia kuunnellen.
Tarjontahan on mitä tiedämme: ajankohtaiset asiat vyöryvät tietoisuuteemme, koko planeettamme merkittävimmät tapahtumat, useimmin levottomat, järkyttävät (sarjamurhat Ranskassa mm.) on heti sulatettavanamme.
Siinä sitä vaaditaan suodattamista säilyttääkseen oman
mielentyyneytensä :D
Istun katsellen maiseman aamuista levollisuutta, auringon täplittämiä hankia, rauhan palautuessa hiljalleen sisimpään. En halua antaa sellaisten asioiden häiritä koko päivääni, vaan valitsen itselleni mieluisia ja iloa antavia ajatuksia.
Luotan asioiden selviävän niiden ihmisten toimesta, joiden vastuulla ne kulloinkin ovat.
Mukava on voida täällä palstallakin ilmentää ajatuksiaan, näin aamun valjettua.- että jaksaa
Painu hevon perseeseen täältä luennoimasta. Täällä jokinen sitä mitä on ja elää omaa elämäänsä.
- antaa satuilla
kun ei muutakaan ole.
- siitä vaan
En tosin lue noita satuja kun, jo pelkkä nikki nostaa hapot suuhun......
- ?\
siitä vaan kirjoitti:
En tosin lue noita satuja kun, jo pelkkä nikki nostaa hapot suuhun......
Si györgyyyyyyyöög
- yök !
texsanell kirjoitti:
Kivaa päivää teillekin:D Olihan piristävää kerrakseen:D
Ei pävässä mitään vikaa, tosin kivempi olisi jos ei joka ketjussa törmäisi nikkiisi....
- KRAAK :D
yök ! kirjoitti:
Ei pävässä mitään vikaa, tosin kivempi olisi jos ei joka ketjussa törmäisi nikkiisi....
Tarttee keksiä jotakin muuta, jotta olkoon päiväsi kuin voimaantunut!
- Heureka !
KRAAK :D kirjoitti:
Tarttee keksiä jotakin muuta, jotta olkoon päiväsi kuin voimaantunut!
Se toimii, se viestin poisto näppäin. Tein taas kertaalleen testin ja poistin pari ketjua ja parista ketjusta poistin välistä parikin pikää viestiä....
- ? outoa
Heureka ! kirjoitti:
Se toimii, se viestin poisto näppäin. Tein taas kertaalleen testin ja poistin pari ketjua ja parista ketjusta poistin välistä parikin pikää viestiä....
Heureka :
MIKSI teit sen ? - kvaak :)
? outoa kirjoitti:
Heureka :
MIKSI teit sen ?Hm,... ilmeisesti juuri sopimatonta tekstiä!
Kiitos siitä.
- Alla Trudilutzkaja
Minkä niille voi? Jotkut tarvitsevat sen laatuista terapiaa. Jätä väliin, kun tunnistat tai unohda. Mielestäni sheriffien tehtävä on valvoa ettei neuvota pommin rakentamiseessa eikä mainostamisessa. Kirjoitellaan itsekukin sivistyneesti ja annetaan ´häiriintyneidenkin´ saada kiksinsä.
- 3 21
" ...kun minulle tarjotaan paljasta persettä,että nuole sitä. Menin halpaan siinä..."
Noin kirjoitteli ketjun aloittaja. Oliko pakko täällä vielä tunnustaa tuollainen teko?- myös pölljä asialinj
Päästiin lopulta asialinjalle 70 :n arvon mukaisesti. Osuvasti lohkaistu, hah-hah-hah-haa!
- hei haloo
nämä ovat melkein 80kymppisiä, olispa uroteko tuo. Kohta on jono ovellas.Älä ihmeessä ilmasex anna.
- *Miete***
Olisi tieteellä tutkimista !
- pyllyketju
jatkaa yläpidon suojeluksessa matkaansa ja venyy kuin. jenkkipurkka.
- sirkku 44
mENE VENÄJÄLLE siellä nuolevt sun persettäs .Millä Suomen tytöllä on kauniimmin asiat ,Jos meitä kiinostaa Meitä nuollaan. ootte te niin saatan tyhmiä juippia.
- ei tarte venäjälle
Voi Sirkku kulta. Olin Keskisellä viime kesänä. Siellä venäläisen linjurin takalasissa luki. Pilua 10 euroa. Käväisin naimassa kpvin oli väljän oloinen värkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262636Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867