Hopeanuoil & Weed

fani95-

Mitkäs on teidän Hopeanuoli & Weed kokoelmat :)? mistä ootte hankkinu?

14

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhuswp

      Itse en omista mitään sarjaan liittyvää, en edes pidä oikeastaan koko sarjasta, mutta eräällä kaverillani on valtavat (omiin kokoelmiini verrattuna, yhden mangan omistan, sen sain joululahjaksi mutta en ole lukenut, koska se on jatko-osa ja juoni on muutenkin niin sekava, enkä koko K-on sarjasta edes pidä) kokoelmat Hopeanuolta ja Weediä.
      On ostanut kirjakaupoista ja aina kun on jossain ruokakaupassa tai Ärrällä nähnyt mangan jota ei ole niin on ostanut. Eli laaja on kokoelma, peruskaupoista ostanut

    • Mursu12345

      on kaikki kahreksantoista hopsua mut ei Weediä :(

    • jokunen

      Ei mitään erikoista.

      Hopeanuoli suomi dubbi vhs:
      1 = taitaa olla ensimmäinen julkaisun kannella, jossa takakannessa hopeanuoli seisoo kalliolla muistaakseni valkoisella taustalla. ( "pelastin" sen isoveljeltäni xD)
      2,3,4 ovatkin sitten näitä "uusimpia" ja viimisempiä vhs julkaisu kansia ( samat kuin suomidubbi dvd kansikuvat)

      Sitten hopeanuoli dvd boxi ja weed dvd:t erikseen ostettuna 1-8. Sitten kaikki hopeanuolimangat ja tähän asti tulleet weed mangat.

    • Mulla on kaikki hopeanuoli mangat,tähän asti tulleet weed mangat,molemmista DVD boksit ja weed figuureita.Mangat on perus marketeista(s-market,citymarket,maxi makasiini,prisma ym)figuureita oon tilaillu urumista;)

    • weed fan 100

      mulla on kaikki suomenkieliset hopeanuolet, ja sit weedit 1-11 mitä nyt on tullu ja riki. japaniks mulla on weedit 1-38, riki, weed gaiden, orion17, boku no inu boku no weed, ja anju to jiromaru. 1 mangneetti, lasinalunen ja tarrapusseja... ja sit vielä hopeanuoli ja weed DVD boksit. ja joku pachinko vihko ja figuureita

    • Orioniiiiii:3

      E he he he ha... Kiva kokoelma sulla... En kyllä itse tajua, mitä jännää siinä Weed Gaidenissa on... olen lukenut Urumista, mitä se sisältää. Ei oikein kummoinen kirja... Oma (pikkuruinen) kokoelmani...: GDR: Riki manga. GNG: Hopsu juliste, Suom.mangat 1-18 (kaikki), 2 DVD:tä joihin sisältyy Hopsut 1&2 toiseen levyyn 3&4, Suom. Shin Gaidenit 1&2. GDW: Suom. mangat 1-17, Kyoshiro figuuri, Ginga Densetsu Weed The Complete Seriers, jossa on kaikki Weedit 1-26.
      GDWO: Orion 1. (Japaniks) Ja sitten se suurempi osa......Itse tekemäni ginga kamat: GDR: Riki kortti, Riki kuula. GNG: Hopsu kuula, Hopsu chibi figuuri, Hopsu kortti, Akame avaimenperä, Hopsu syömäpuikot, Hopsu ilmapallo, Hopsu kaulakoru, pikkusiskon tekemä keskikokonen Akame figuuri, Hopsu tarra. GDW: Weed tarra, Jouji kuppi, Weed figuuri, gingahouse Kyoshiro figuurille, Weed kortti, Weed tietokortti, Weed miniteltta (paperista tehty), Weed kuula. GDWO: Orion tarra, keskikokonen Orion figuuri, Orion kirjanmerkki, Orion minirasia, Orion minilautanen, Orion kuula. Vielä on itetehty juliste, jossa on kuva chibi Weedistä, Hopsusta, Orionista ja Rikistä.

    • hopsu3

      mistä muualta löytyy weed kamaa kun ginga.fi ja huutonetistä?

      • Meraga Steven

        Urumista ja Futagoshopista (joka on kyllä aika kallis paikka) . Itse en tiedä muita paikkoja. Mutta on myös joku Ebay, jossa on ollut ginga kamaa, kun itse kävin siellä. Olen siis sama tyyppi, jolla on nimimerkissä "Orioniiiiii:3". Pikkuruinen se kokoelmani on vieläkin, mutta lisää omatekemiä ginga tuotteita on tullu. 3 kirjanmerkkiä, (tulostettu netistä) jotka kaveri on antanu, Weed 18, tulostettuja julisteita, keskeneränen tulostettu Jerome paperihahmo, jonka kaveri on antanu, Bellatrix patsas, Riki minitaulu, 2 minikuppia, (toinen kesken) Hakuro mini"tyyny", jossa vain lukee "Hakuro", ja se on H:n muotoinen, Orion sorminukke, joka mahtuu vain pikkurilliin(...), siskon tekemä "juliste". Ja oon sitten vielä tilannu ginga kaupasta "Saske" lasinalusen, mutta eipä oo vielä tullut. nyyh:( Olen tilannut nettikaupoista, ja ostanut ihan peruskaupoista ginga kamaa. Ja aion joskus lähitulevaisuudessa pystyttää verkkokaupan omille sivuilleni, jossa myydään omatekemiäni ginga/meraga tuotteita. (tehty huolella) Ja jos joku ei tiedä, niin se "meraga" on omia ginga tyylisiä koirahahmojani.
        kotisivuilleni pääsee osotteella meragasteven.123kotisivu.fi


    • Hopsuttaja.

      Hopsu-mangat suomeksi ( 1-osan erikoispainos), Riki-manga suomeksi (erikoispainos), Shingaiden 1-2 suomeksi, vanhojen Hopsu-vhs:ien paperikannet vol 1-4 suomeksi :DD Haaveilen myös suomenkielisestä Hopsu-boksista leikkaamattomana. Siinä kaikki, suosin suomalaista koska japania en osaa lukea ja tarina nyt vaan on yks keskeinen osa sarjakuvassa. Weed ei ole iskenyt ollenkaan kuten nostalginen Hopsuliini, joten en kai ole ihan "kärkifani".

    • Hopsu fan

      En mittää. Kaikki lukemani on ollut kirjastosta lainattuja. -.-

    • Mulla on nää

      Kaikki Hopeanuoli mangat suomeksi
      Kaikki tähän asti suomeksi ilmestyneet Weed mangat
      Riki manga
      Hopeanuoli shin gaidenit suomeksi
      Muutama figuuri(Jerome, Mer/Mel, Sasuke, Gb ja sininen läpikuultava Weed)
      Leikkaamaton Hopeanuoli dvd boxi
      Leikkaamaton Weed dvd boxi, mukana pikku vihkonen ja kännykkäkoru
      Hopeanuoli 1-4 vhs, tosin ne on jossain kellarin uumenissa(pitäis kai kaivaa ne sieltä :P)

    • RAGE_ETID

      Hopsu on p*skaa ja kusi

    • Ketara!

      RAGE_ETID painu sinä vittuun.anteeksi muille kiroilu mutta ärsyttää tollaset kuspäät jotka tuskin tietävät mikä on hopeanuolen pää hahmon nimi .____·



      Mutta asiaan

    • lol2

      ^ autisti:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe