Tuli eilen noudettua PC:n tilalle 27" iMacci ja samalla kuitenkin win7 lisenssi joka olis tarkoitus asentaa jellonan vierellä bootcampilla. Ohjeta löytyy kyllä netistä kilokaupalla joten uskoisin sen onnistuvan näin mac-noviisiltakin, mutta ainoaksi ongelmaksi muodostuu, että ohjeissa puhutaan os x:n asennusmedian tarpeesta. Korjatkaa (ja neuvokaa eteenpäin) jos olen väärässä, mutta onko tosiaan niin, että joudun maksamaan app storesta os x lionista sen 23 ja risat euroa vaikka minulla on jo koneen mukana virallinen lisenssi?
Mistä OS X Lionin asennusmedia?
Noviisi mäkisti
1
229
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei tarvitse, iMac osaa asentaa Lionin uusiksi joko Recovery-osiolta tai suoraan netistä, Applen palvelimelta jos kovalevy on tyhjä.
Voit toki luoda itse asennusmedian joko DVD:lle tai USB-tikulle.
Lue ohjeet vaikka siitä ohjevihkosesta, sivulta 53 eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741