Olen jo viikon ollut flunssassa, pahin oire on kurkun alueella, mutta myös toinen sierain välillä tukossa. Mitään kuumetta ei kuitenkaan ole, mutta muuten sairas olo. En jaksa edes harrastaa liikuntaa, vaikka se toki voisi ehkä sitten vihdoin nostaa sen kuumeen. Tosin minulle tulee erittäin harvoin kuume. Mitä ihmettä siis tekisin, että saisin tämän kuumeettoman flunssan pois? Yritänkö rasittaa itseäni ja "pahentaa" tautia? Koska tätä menoa kyllä tuntuu siltä, että saan kuukauden potea tällaista vedotonta oloa ja kurkkukipua, nenän tukkoisuutta.
Miten saada sairas olo pois?
NinniLissu
1
305
Vastaukset
- labrat
Turha rasittaa itseään. Tavallinen flunssa paranee itsestään n. 2-3 viikossa.
Oloa voi lievittää apteekin tuotteilla tai kotikonsteilla, mutta mitään ihmelääkettä flunssan parantamiseen ei ole.
Se että sinulla on kuumeeton flunssa kielii siitä, että olet keskivertoa paremmassa fyysisessä kunnossa ja immuunipuolustuksesi ei tarvitse kuumetta viruksen häätämiseen.
Flunssa ei parane viikossa. Oireet saattavat joskus kestää useita viikkoja, joten turha stressata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525340- 833993
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3312352Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171808Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571400Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190