Seksikkäät sukat

marika34v

Terve

Mistähän Suomen verkkokaupasta saisi tilattua seksikkäitä sukkanauhasukkia. Tämän tyylisiä: http://www.imagebam.com/image/1e88d731167110# Linkki sisältää erotiikkaa, mutta ei sentään ihan paljasta pintaa. Alkaa olemaan verkkokaupat käyty läpi...

15

1704

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abc...ö
    • Lady De Nier
    • marika34v
    • Lady De Nier
    • Nainen43

VERKKOKAUPASTA!!!??? :DDDDDD
      Minä ostan Sokkarilta

• Olli

Niin minäkin!!!

• marika34v

Sara sukat eivät tosiaan ole ihan sitä mitä haen, mutta täytyypi varmaan mennä Ollin lempisukkahousukaupassa käymään josko sieltä löytyisi etsimäni.

• Lady De Nier
    • marika34v

Ulkomaalaiset verkkokaupat aina arveluttavat vähän, että olen yrittänyt Suomen verkkokaupoista löytää hakemaani.

Eipä sieltä Sokokseltakaan sellaisia löytynyt, oli Olli varmaan vienyt viimeisen parin.

• 43 vee

Secrets in lace on luotettava, suosittelen monen v. Kokemuksella.

• pantyhose

hitto noita seksisukkia saa joka tavaratalosta miks niitä ruveta tilamaan jostain hevonkuusesta sitä paitsi sukkahousut on paljon seksikkäämmät.

• Nainen 43v , Olli ja ei tiedä miltä näyttä/tuntuu aidot nylonsukat verrattuna sokoksen norlyneihin.Aivan eri materiaalikin.
        Asiaan yksi luotettava kauppa on enlannissa touchhable.co.uk itse tilannut sieltä.

• marika34v

Vähän bumppia keskustelulle:

Onkos mitään liikkeitä tullut vastaan mistä niitä voisi tilailla?

• eS2en69

Juuri nyt tilasin Secrets in Lacelta. Niillä on auenneet eurooppalaiset sivut, joten ei tarvitse enää maksella tullejakaan. Nopea toimitus, vaikka en sitä odottanutkaan.

Naisystävä on ihan villinä vaikka ystävänpäiväyllätys tulikin etuajassa.

• vaimolla kaikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      298
      1026
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      827
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      66
      752
    4. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      684
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      556
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      495
    Aihe