Serkkuni 21v seurustelee tytön kanssa,joka on patologinen valehtelija. Hän oli yllyttämässä serkkuni kaveria, joka on täysi sekopää murhaamaan serkkuni. Ja kaveri yrittikin murhata serkkuni ,kolmen kaverinsa kanssa, mutta ei onnistunut. Serkkuni on niin rakastunut tyttöön, ettei ymmärrä, että tyttöystävänsä on tällainen, kun osaa olla hyvä manipuloimaan ja valehtelemaan. Tyttö osaa olla myös hyvin viehättävä, lumosi minutkin. Onko kellään mitään neuvoja, miten saada rakas serkkuni tajuamaan tyttöystävänsä petollisuus? Hän kuuntelee nyt vain tyttöystäväänsä.
Murhaajatyttö
19
104
Vastaukset
"Hän oli yllyttämässä serkkuni kaveria, joka on täysi sekopää murhaamaan serkkuni. Ja kaveri yrittikin murhata serkkuni ,kolmen kaverinsa kanssa, mutta ei onnistunut."
Ensimmäinen asia mikä nousi mieleen...Mistä tiedät?
"Onko kellään mitään neuvoja, miten saada rakas serkkuni tajuamaan tyttöystävänsä petollisuus?"
Outoa ellei hän ole jo sitä itse huomannut, mikäli hänet on yritetty tappaakin...
Jos hän ei tiedä kuka on kaiken takana, niin ehkä olisi hyvä aloittaa kertomalla se asia ihan ensimmäiseksi.
Tuo tarina kuulosti ainakin minun korviini jotenkin oudon epäloogiselta...- Järkeä päähän
Jep... oudolta kuulostaa.
1. Serkkusi tyttöystävä haluaa murhata serkkusi.
2. Serkkusi kaveri on täysi sekopää ja suostui murhayritykseen.
3. Serkkusi kaverilla on 3 kaveria jotka ovat täysiä sekopäitä ja yrittivät murhata tämän.
= 5 sekopäätä serkkusi ympärillä.
Vaihtoehto
a) olet keksinyt asioita ja ehkä olet vainoharhainen, käy psykiatrilla
b) et ole keksinyt asioita ja sinun tulisi tehdä Poliisille viipymättä rikosilmoitus
Siinä täysjärkiset vaihtoehdot sinulle.
- Psykan opiskelija
Serkkuni(annan tässä feikkinimen Jussi) ja tyttö lätkivät toisiaan. Tyttö on väkivaltainen, tämän olen nähnyt. Päämurhaaja kundi sanoi, että Jussi ollaan tappamassa, koska hän hakkaa tyttöystäväänsä, hän tosin tiesi itsekin totuuden, kunhan selitti jotain mulle ja aviomiehelleni ja tyttö oli tappelun keskellä selittämässä isoon ääneen että 'Jussi hakkaa mua!!'. Ketään ei tapeta siksi,että hakkaa muijaansa edes Kalliossa,jossa tämä tapahtui,, joten murhaajilla oli varmaan omat syyt.Jos tämä kuullostaa sinusta,epäloogiselta,et ole varmaan Helsingistä. Tällainen liittoutuminen jotain vastaan tehdäkseen hulluksi tai tapettavan on tuiki tavallista, erityisesti Kalliossa.
Serkkuni tietää mitä tyttö on sanonut ja tehnyt. En tiedä mitä pajunköyttä se tyttö sille oikein selittää, kun serkkuni luulee, että se on vaan niin maalaistollo, ettei tiennyt mitä tekee.Minä en usko, eikä koko suku. Olemme huolissamme kaikki serkkuni hengestä.Hän on vain täysin rakastunut ja tyttö on kaunis ja viehättävä.Tämä serkkusihan kuulostaakin sitten todella rakastuneelta, kun mitätöi tyttöystäväänsä kutsumalla tätä maalaistolloksi...puhumattakaan siitä, että on itsekin väkivaltainen. Ja sinä ja koko muu suku sitten puolustatte häntä?
Kuulostaa minusta siltä, ettei tuossa tarinassa ole vain yhtä syyllistä, ( mikäli tämä syylliseksi oletettu on syyllinen alunalkaenkaan ) vaikka totta kai sitä ihminen luottaa enemmän tuttunsa sanaan, kuin jonkun tuntemattoman.
Kannattaisiko vain olla sekaantumatta...tuo kuvio saattaa olla nimittäin aivan toisenlainen, kuin ihmisten puheet antavat ymmärtää.- Psykan opiskelija
dizel kirjoitti:
Tämä serkkusihan kuulostaakin sitten todella rakastuneelta, kun mitätöi tyttöystäväänsä kutsumalla tätä maalaistolloksi...puhumattakaan siitä, että on itsekin väkivaltainen. Ja sinä ja koko muu suku sitten puolustatte häntä?
Kuulostaa minusta siltä, ettei tuossa tarinassa ole vain yhtä syyllistä, ( mikäli tämä syylliseksi oletettu on syyllinen alunalkaenkaan ) vaikka totta kai sitä ihminen luottaa enemmän tuttunsa sanaan, kuin jonkun tuntemattoman.
Kannattaisiko vain olla sekaantumatta...tuo kuvio saattaa olla nimittäin aivan toisenlainen, kuin ihmisten puheet antavat ymmärtää.Kutsua maalaistolloksi tässä yhteydessä on ihan normaalia ja sanottu pilke silmäkulmassa. Se että riitelee tyttöystävänsä kanssa lätkien toisiaan on paha, mutta se ei oikeuta tappamiseen. Vai oikeuttaako sinusta?
- Psykan opiskelija
Psykan opiskelija kirjoitti:
Kutsua maalaistolloksi tässä yhteydessä on ihan normaalia ja sanottu pilke silmäkulmassa. Se että riitelee tyttöystävänsä kanssa lätkien toisiaan on paha, mutta se ei oikeuta tappamiseen. Vai oikeuttaako sinusta?
Lisäksi sanoin jo poliisille tästä perheväkivallasta.
Kutsua maalaistolloksi tässä yhteydessä on ihan normaalia ja sanottu pilke silmäkulmassa. Se että riitelee tyttöystävänsä kanssa lätkien toisiaan on paha, mutta se ei oikeuta tappamiseen. Vai oikeuttaako sinusta?
Ei se tarkoita myöskään, että pitäisi päätä silitellä...Ehkä noiden uhkausten tarkoitus oli vain pelotella toinen lopettamaan hakkaaminen, nimittäin aika vähänpä vaihtoehtoja toiselle jää, jos poikakaveri ja hänen koko sukunsa painaa päälle. Avunhuudotkin katsotaan manipulointina...Voi olla, että henkilöllä on ongelmia, mutta niitä ongelmia on kyllä molemmilla osapuolilla vähintään yhtä paljon.
- Psykan opiskelija
dizel kirjoitti:
Ei se tarkoita myöskään, että pitäisi päätä silitellä...Ehkä noiden uhkausten tarkoitus oli vain pelotella toinen lopettamaan hakkaaminen, nimittäin aika vähänpä vaihtoehtoja toiselle jää, jos poikakaveri ja hänen koko sukunsa painaa päälle. Avunhuudotkin katsotaan manipulointina...Voi olla, että henkilöllä on ongelmia, mutta niitä ongelmia on kyllä molemmilla osapuolilla vähintään yhtä paljon.
Minullakin on teoria ja se menee niin,että Dizel on täysi mulkku. Mitä helvettiä se edes selität???Luuletsä tietäväs mun asiat jotenkin mua paremmin. Enpä usko... Sinä varmasti myös murhaat,jos kuulet, että joku mies lyö taklaisin. Onnea paljon vaan.
- Psykan opiskelija
Minullakin on teoria ja se menee niin,että Dizel on täysi mulkku. Mitä helvettiä se edes selität???Luuletsä tietäväs mun asiat jotenkin mua paremmin. Enpä usko... Sinä varmasti myös murhaat,jos kuulet, että joku mies lyö taklaisin. Onnea paljon vaan.
Tähsityksen alla m u l k k u
Heh..."Ennustin" tuon kommenttisi tulevan jo ensimmäistä viestiä kirjoittaessani. Mitä se kertookaan sinusta?
Jos ei neuvot kelpaa, niin mitä sitten kyselet?- Psykan opiskelija
dizel kirjoitti:
Heh..."Ennustin" tuon kommenttisi tulevan jo ensimmäistä viestiä kirjoittaessani. Mitä se kertookaan sinusta?
Jos ei neuvot kelpaa, niin mitä sitten kyselet?Sinä olet uhrin syyllistäjä,et neuvoja. Ja todennäköisesti myös sairas.
Sinä olet uhrin syyllistäjä,et neuvoja. Ja todennäköisesti myös sairas.
Kuka se "uhri" on? Sinä, vai tämä "serkkusi"?
Olen sanottavani sanonut, jatka sinä yksinpuhelua, jos siltä tuntuu. En tullut tänne tappelemaan. :)- Psykan opiskelija
dizel kirjoitti:
Kuka se "uhri" on? Sinä, vai tämä "serkkusi"?
Olen sanottavani sanonut, jatka sinä yksinpuhelua, jos siltä tuntuu. En tullut tänne tappelemaan. :):)
- Psykan opiskelija
dizel kirjoitti:
Hakeudu hoitoon, jos et vielä ole!Olet niin läpinäkyvä.
Mitä mieltä poliisi oli mahdollisesta murhayrityksestä?
Ei se noin mene...valehtelet. :)
- LK
Sillon kun puhutaan murhasta niin kyse lienee enemmän poliisin asiasta kun psykiatrin.
Tietysti pientä hämmennystä herättää se jos valittu auttava taho on suomi24.- Elämän opiskelija...
Jep... ja edelleen ihmettelen miksi narsismi palsta on se paikka jonne kirjoitellaan murhista.
Kertoo jotain kirjoittajista ja siitä miten narsismin ymmärtää. Murhaajat eivät ole narsisteja eikä narsistit murhaajia... mitään tutkittua tietoa asiasta ei ole, mutta maalaisjärjellä asia ilmeisesti näyttää samalta :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532