Yamaha DT:n viat?

kovapoika15

Kannattaako ostaa Yamaha dt:tä? Onks siinä paljon vikoja? Kuinka pitkän matkan tankillisella pääsee jos ei oo viritetty? Onko hyvä ajaa? Kuinka kovaa kulkee vakiona? Olisko jotain muita samantyyppisiä mopoja ku toi?

20

11284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira83923

      Juu mulla oli 2 vuotta tuo NS.Romu.. Kun olin ajanut noin 2200 km meni etustefat.
      vakiona laama ku mikä.. ja jos meinaa ite esim suutinta vaihtaa nii voi helevetti että siinon hommaa.. kaikki katteet pitää ottaa pois. muuten ihan sanotaanko että luotettava mutta, jätä ostamata!

    • Terve ja heipähei

      onse ihan hyvä mopo, vaikka ostin käytettynä mutta hyvin on toiminut vaikka on lähes vakio (tosin siinä on vaihdettu ilmansuodatin ja eikä ollut vakiokuristusta niin oon suurentanut kuristajan aukkoo ja kulkee siinä 50-60km/h) ja kannattaa ostaa ihan uutena nii sillo o luotettava eikä mikää käytettynä ku ei tiedä yhtää kuinka paljon o viritetty..eikä oo myöskään vikoja kun sitten ajan kuluessa sitte tulee jos tulee. (ja yleensä tulee pikkuvikoja) vakiona menee noin 3-4 l/100 km ja tankki o 6.5l nii voi mennä 200-250 km täydellä tankkauksella. MBK on lähes samanlainen mopo ku DT. ja löytyy minarelli am6-koneita olevia mopoja jossa on sama kone kun DT:ssä (esim. peugeot xps, aprillia 2004 tai 2005 taaksepäin olevat mopot ovat minarelli-koneita ja vakiona kulkee lähes 47km/h ja on hyvä ajaa ku oon n.180 senttinen nii onse parempi ajaa dt:llä ku jollakin tossumopos polvet kurkuss ::DD

      • eipämuuta2

        jos oot 180 nii miks mulla on detsissä polvetkurkussa ja oon 185?? Derbi on parempi pitkille ihmisille...


      • Anonyymi
        eipämuuta2 kirjoitti:

        jos oot 180 nii miks mulla on detsissä polvetkurkussa ja oon 185?? Derbi on parempi pitkille ihmisille...

        No siis joillakiha kasvaa jalat enemmän ku muu vartalo ja voi olla että hänellä on vähä lyhemmät jalat tai sul on normaalia pidemmät jalat


    • tiesitkö :P

      eipämuuta2: elä valita vaan laita koropala :)

    • honda_monkey:3

      Ja ei muute pääse 200-250km yhellä tankilla :D
      Luulisin että oikeasti 100-175km tavallisella ajolla...

    • Yamaha DT KANNATTAA

      Ihan vitun luotettava mopo! Ei ole jättäny koskaan tielle ja pelkällä putken vaiholla kulkee sen 70km [ En tiedä uusista ] Ja muutenkin hyvä ja varma vehe. Uusista en tiedä mutta vanhaa detsiä suosittelen! Ja Onhan se totta että jos kaasariin jotai säätöjä tai suuttimen vaihtoo nii onhan siin otettava katteet pois ymt ymt MUTTA eikös se melkein joka mopossa ole sama =)

      • Yamaha DT KANNATTAA

        Ja lisään vielä että Dt on ensiksi suunniteltu pienimmillekkin ihmisille mutta jos on pitkä kuten monet meistä niin koropala vaan ja pystyy helposti ajelee.. Ja pyh mitää polvet kurkussa ajelua.. Ja sitäpaitsi -03 on 11l tankki että siihen mahtuu..


    • M4L4GU71

      Yamaha dt on hyvä suosittelen ostamaan. Ei ole itsellä ilmennyt vikoja. Mopostani on poistettu kurit ja vaihdettu eteen pari kokoa isompi hammasratas. On ollut hyvä ajaa, kaverinikin kehui kun kävi ajamassa. 45-50. Itse omistan Malaguti xsm:n ja se eroaa vain katteilta yamaha dt:stä. Ja tankillisella menee normi ajolla se 200km, 6,5l tankkilla. SUOSITTELEN !

    • Detsi

      Tuota noin satuttaisiinkohan täällä tietämään mikä detsiini tuli vuosimalli 06. Aluksi alkoi hiipuilemaan huipuistaan ja nyt talven liukkailla sivuluisun jälkeen mopo alkoi röpöttää ja "rätistä" kaikki säädöt oikein kaasarissa ja tulppa ehjä. Vastauksia!!!!

    • Detsimies015

      Mielestäni yamaha dt on paras mopo ja moni muu oon samaa mieltä kanssani. Vaikka suht koht yhtä hyviähän kaikki euromopot on mutta kaikissa on hyviä puolia.
      Yamaha dt on luotettava ja siinä ei esiinny sähkövikoja ollenkaan (ainakaan itselläni). Se on myös kevyt ja ja todella hyvä ajaa siinä on todella varma moottori (minarelli am6) ja muutkin osat ovat todella laadukkaita. Sen hinta käytettynä on yleensä hiukan derbejä korkeampi,mutta esim betaa halvempi. Beta on myös todella hyvä,mutta hieman turhan kallis. Yamaha dt ei myöskään kuluta paljoa bensaa toisin kuin esim peugeot xps. Yamaha dt on kaikenkaikkiaan todella luotettava ja hyvä mopo ja mielestäni paras suosittelen sitä lämpimästi.

    • Detsimies200

      Samaa mieltä olen kanssasi kyllä se dt on vaan siisteimmän näköinen ja kaikin puolin hyvä. Dt säilyttää todella hyvin arvonsa. Esim kun kattoo netti motoa niin jopa 2005 vm dt maksaa helposti tonnin ja vähä päälle riippuen kunnosta ja jotkut siistit 2010 vm maksavat jopa 2000e! Et arvoa niil on.
      Dt kulkee jo kuristamattomalla vakioputkel todella hyvin verrattuna esim pösöihin,derbeihin yms. Myös tehareita yms osia löytyy todella helposti kun koneeena on yleinen ja todella hyvä minarelli am6. Kaiken kaikkiaan paras mopo.

    • Ostavaan2019

      Itse ostin käytetyn ja sai siinä melkeen kaiken uusia ja jouduin kuristaa sen koska se kulki noin 90km/h

    • Anonyymi

      Onko kokemusta detseistä? Oon täs myymäs riejuu ja aattelin hankkii dtn. Mitä sanotte jos ostaa esim 25 tkm ajettuna "hyvässä kunnossa" olevana. Onko kestävä vai pitääkö huoltaa koko ajan?

      Ja mistä vuosimallista itse tykkäätte eniten? ja miksi

    • Anonyymi

      detsi on paska ostakaa derbi (ei pahalla)

      • Anonyymi

        jep


      • Anonyymi

        derbit on laiskoja paskoja, dt on nättei ja luotettavia mopoja.


    • Anonyymi

      Derbit ovat suoraan sanottuna aivan paskoja mopoja! Kannattaa ostaa laatu mopo Ch racing, Beta, Yamaha dt koska niissä on todella hyvä ja kestävä am6 moottori. Am6 kestää huudatustakin vaikka kuinka paljon toisinkuin derbin rabasa moottori ei kestä mitään verrattuna am6.

    • Anonyymi

      rabasa kestää paremmin

      • Ei taida rapasa kestää 😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe