Ihailen vanhempien sisaruksien mieskaverita salaa ja öisin pillu märkänä kuuntelen kun Sari ja Jaana siskoni saavat miestä kunnolla . 16v neitsyyteni tallella , vaikka mieli tekis ottaa jo aikuisen miehen patukkaa leveässä haara-asennossa , tuntea miten mies puskee siemenaisalla syvälle ja kylvää itämään siittiösoppaa . Ajattelin ekalla kerralla annan luomua , ei voi olla niin huono tuuri et heti raskaaksi .
Erästä Sari miesystävää katsoin sillä silmällä ja kun kuulin miten Sari voihki illalla ja aamulla päätin että tuo ukko saisi neitsyyteni . Kyselin siskoltani miehestä ja että oliko vakavaa.
Ei kuulemma oli juuri eronnut ja lähelle nelikymppinen , naapurikunnasta. Masa oli nimeltään tuo lievän kaljamahan omaava ukko .
Suuntasin liftillä perjantaiiltapäivänä Masa osoitetta kohden , 8 aikaan illalla olin ovella ja soitin kelloa , Masa avasi ja kysyi - kato pikkupillua olis tarjolla vai
- joo , sanoin ja värisin
- ok voin mä sua panna koko viikonlopun ku maanantaina vasta muijakaveri kotiutuu .
Masa vietti mun kaa normaalia perjantaiiltaa , saunottiin , syötiin , katottiin telkkaa , suudeltiin alasti . Saunasta lähtien olin täysin miehen , välillä sylissä istuin mm niin että , katselin reisieni välissä seisovaa kullia . Siinä se sitten tapahtui , Masa ohjasi peniksensä neitsytaukolleni ja porautui sisääni , - kai sul on pillerit , murahteli Masa , nostellessaan mua kullivartaassaan .puristelin päätäni ja orgasmin tullessa sanoin - eii iih oo , tunsin miten Masa piti lantioni tiukasti itseään vasten antoi kullin painua syvälle pimppaani ja myhäillen ruiskutteli supistelevaan pilluuni paksun siittiöpuuron . - hiton pikkupillu taisin mojauttaa sut paksuksi .
Jatkuu ..
Orgasmi 2
Fantasiaelli
1
2919
Vastaukset
- ????
Jatkuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1509813Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1716213Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El335567Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1775467Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604518MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny64502Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783509En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102991Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1292956