Ihailen vanhempien sisaruksien mieskaverita salaa ja öisin pillu märkänä kuuntelen kun Sari ja Jaana siskoni saavat miestä kunnolla . 16v neitsyyteni tallella , vaikka mieli tekis ottaa jo aikuisen miehen patukkaa leveässä haara-asennossa , tuntea miten mies puskee siemenaisalla syvälle ja kylvää itämään siittiösoppaa . Ajattelin ekalla kerralla annan luomua , ei voi olla niin huono tuuri et heti raskaaksi .
Erästä Sari miesystävää katsoin sillä silmällä ja kun kuulin miten Sari voihki illalla ja aamulla päätin että tuo ukko saisi neitsyyteni . Kyselin siskoltani miehestä ja että oliko vakavaa.
Ei kuulemma oli juuri eronnut ja lähelle nelikymppinen , naapurikunnasta. Masa oli nimeltään tuo lievän kaljamahan omaava ukko .
Suuntasin liftillä perjantaiiltapäivänä Masa osoitetta kohden , 8 aikaan illalla olin ovella ja soitin kelloa , Masa avasi ja kysyi - kato pikkupillua olis tarjolla vai
- joo , sanoin ja värisin
- ok voin mä sua panna koko viikonlopun ku maanantaina vasta muijakaveri kotiutuu .
Masa vietti mun kaa normaalia perjantaiiltaa , saunottiin , syötiin , katottiin telkkaa , suudeltiin alasti . Saunasta lähtien olin täysin miehen , välillä sylissä istuin mm niin että , katselin reisieni välissä seisovaa kullia . Siinä se sitten tapahtui , Masa ohjasi peniksensä neitsytaukolleni ja porautui sisääni , - kai sul on pillerit , murahteli Masa , nostellessaan mua kullivartaassaan .puristelin päätäni ja orgasmin tullessa sanoin - eii iih oo , tunsin miten Masa piti lantioni tiukasti itseään vasten antoi kullin painua syvälle pimppaani ja myhäillen ruiskutteli supistelevaan pilluuni paksun siittiöpuuron . - hiton pikkupillu taisin mojauttaa sut paksuksi .
Jatkuu ..
Orgasmi 2
Fantasiaelli
1
2905
Vastaukset
- ????
Jatkuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943418Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582382Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71146Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1111001