Pelottaa, epäilyttää, suututtaa, masentaa,

n n n n n

ärsyttää, ahdistaa, sapettaa, vituttaa - mitä näitä nyt on... Olinko mä sulle jonkinlainen itsetunnon kohotus vai mikä? Oliko kiva huomata kuinka paljon tykästyin? Tuliko hyvä mieli? Tiesit muutenkin kuinka vaikea mun on luottaa ihmisiin. Nyt tää pelleily saa kuitenkin luvan loppua. En enää tule sinne jos epäilen törmääväni suhun. Sait paljon hyvää aikaan elämässäni, mutta en kestä tätä turhaa tunnetta enää hetkeäkään pidempään. Voi kun vain pystyisin lopettamaan tännekin kirjoittamisen. Olisi helpompaa.

9

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen minäkin

      Tiedän just tuon tunteen, koettu on...

      • ap

        Niinhän se on. En tiedä onko yksikään mies elämässäni (jos perhettä ei lasketa) ottanut minua tosissaan. Kaipaisin vain yhtä halausta nyt. Sellaista lämmintä ja vilpitöntä. Ja sitä että saisin halata takaisin. Siitä on niin pitkä aika kun oon saanut halata kunnolla.


      • yks mies vaa
        ap kirjoitti:

        Niinhän se on. En tiedä onko yksikään mies elämässäni (jos perhettä ei lasketa) ottanut minua tosissaan. Kaipaisin vain yhtä halausta nyt. Sellaista lämmintä ja vilpitöntä. Ja sitä että saisin halata takaisin. Siitä on niin pitkä aika kun oon saanut halata kunnolla.

        Ei muakaan kukaan rakasta. En edes anna kenenkään rakastaa, koska en usko omaan tekemiseen. :((


      • ap
        yks mies vaa kirjoitti:

        Ei muakaan kukaan rakasta. En edes anna kenenkään rakastaa, koska en usko omaan tekemiseen. :((

        Voi meitä hölmöjä tunteilijoita :/ Hali sulle näin virtuaalisesti ja kauniita unia. Huomenna on parempi päivä.


    • kesää odotteleva n

      samoissa tunnelmissa täältäkin kirjoittaa eräs nainen.
      Kyllä minä uskon että meille kaikille on jotain parempaa tiedossa. Pitää lopettaa tämä turha haaveilu, ottaa itseä niskasta kiinni ja tunnustaa tappio (tosiasiat) ja sitten porskuttaa elämässä eteenpäin. Vielä on niin paha olla etten kykene mihinkään mutta kesä tulee ja sitten se on menoksi.

      • ap

        Ihana kannustus. Kiitos :)


    • Mikään ei tunnu paremmalta kuin naisen hellä kosketus. Se huumaava naisen tuoksu, joka tulee nenään. Feromoneja, ripsaus hajuvettä. Sydän pamppaa ja jännittää. Olo on kuitenkin hieno. Tuntea toinen lähellä, silitellä toisen päätä, vartaloa. Suukotella ja kosketella. Tämän kun saa tuntea edes hetken, on olo sen jälkeen kuin uudestisyntynyt.

      • halipulassa

        Sama juttu koskee naista.
        Vaikka parisuhdetta ei itsellä olekaan, on joskus jotakin kivaa miestä halia oikein lämpimästi. Siitä tulee niin ihana olo.


    • Tietä tallustan

      Välillä kyllä masentaa, kun ei ole sitä ihmistä tuossa vierellä mistä pitää kiinni. Ei jaksa oikein enää edes haaveilla. Positiivisia asioitakin onneksi on elämässä paljon ja kesää, valoa kohti mennään. Täytyy hellyyden ja rakkauden nälkänsä purkaa kaikkeen tekemiseen, töihin ja lapsiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2475
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1609
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      313
      932
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      76
      840
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe