Pelottaa, epäilyttää, suututtaa, masentaa,

n n n n n

ärsyttää, ahdistaa, sapettaa, vituttaa - mitä näitä nyt on... Olinko mä sulle jonkinlainen itsetunnon kohotus vai mikä? Oliko kiva huomata kuinka paljon tykästyin? Tuliko hyvä mieli? Tiesit muutenkin kuinka vaikea mun on luottaa ihmisiin. Nyt tää pelleily saa kuitenkin luvan loppua. En enää tule sinne jos epäilen törmääväni suhun. Sait paljon hyvää aikaan elämässäni, mutta en kestä tätä turhaa tunnetta enää hetkeäkään pidempään. Voi kun vain pystyisin lopettamaan tännekin kirjoittamisen. Olisi helpompaa.

9

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen minäkin

Tiedän just tuon tunteen, koettu on...

• ap

Niinhän se on. En tiedä onko yksikään mies elämässäni (jos perhettä ei lasketa) ottanut minua tosissaan. Kaipaisin vain yhtä halausta nyt. Sellaista lämmintä ja vilpitöntä. Ja sitä että saisin halata takaisin. Siitä on niin pitkä aika kun oon saanut halata kunnolla.

• yks mies vaa
        ap kirjoitti:

Niinhän se on. En tiedä onko yksikään mies elämässäni (jos perhettä ei lasketa) ottanut minua tosissaan. Kaipaisin vain yhtä halausta nyt. Sellaista lämmintä ja vilpitöntä. Ja sitä että saisin halata takaisin. Siitä on niin pitkä aika kun oon saanut halata kunnolla.

Ei muakaan kukaan rakasta. En edes anna kenenkään rakastaa, koska en usko omaan tekemiseen. :((

• ap
        yks mies vaa kirjoitti:

Ei muakaan kukaan rakasta. En edes anna kenenkään rakastaa, koska en usko omaan tekemiseen. :((

Voi meitä hölmöjä tunteilijoita :/ Hali sulle näin virtuaalisesti ja kauniita unia. Huomenna on parempi päivä.

• kesää odotteleva n

samoissa tunnelmissa täältäkin kirjoittaa eräs nainen.
      Kyllä minä uskon että meille kaikille on jotain parempaa tiedossa. Pitää lopettaa tämä turha haaveilu, ottaa itseä niskasta kiinni ja tunnustaa tappio (tosiasiat) ja sitten porskuttaa elämässä eteenpäin. Vielä on niin paha olla etten kykene mihinkään mutta kesä tulee ja sitten se on menoksi.

• ap

Ihana kannustus. Kiitos :)

• Mikään ei tunnu paremmalta kuin naisen hellä kosketus. Se huumaava naisen tuoksu, joka tulee nenään. Feromoneja, ripsaus hajuvettä. Sydän pamppaa ja jännittää. Olo on kuitenkin hieno. Tuntea toinen lähellä, silitellä toisen päätä, vartaloa. Suukotella ja kosketella. Tämän kun saa tuntea edes hetken, on olo sen jälkeen kuin uudestisyntynyt.

• halipulassa

Sama juttu koskee naista.
        Vaikka parisuhdetta ei itsellä olekaan, on joskus jotakin kivaa miestä halia oikein lämpimästi. Siitä tulee niin ihana olo.

• Tietä tallustan

Välillä kyllä masentaa, kun ei ole sitä ihmistä tuossa vierellä mistä pitää kiinni. Ei jaksa oikein enää edes haaveilla. Positiivisia asioitakin onneksi on elämässä paljon ja kesää, valoa kohti mennään. Täytyy hellyyden ja rakkauden nälkänsä purkaa kaikkeen tekemiseen, töihin ja lapsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe