Eli siis, minkälaisia ns."iltarutiineja" teillä on? Tai sitten vaan jotain millä saatte itsenne rentoutumaan...en nyt tarkoita runkkausta :D
Tässä ovat omani:
-puen XL-hupparin ja villasukat (olen XS tai S)
-kuuntelen (Coldplayn)musiikkia kokoamastani nukahtamismusiikkilistasta
-piirtelen perhosia yms. kivaa ;)
-mietiskelen elämän suuria tosiasioita, sekä joskus myös ihastustani
-joskus unelmoin kuin 5-vuotias esim. siitä, että osaisin lentää...aika outoa kai.
Siinä niitä oli muutama, laittakaa tekin omianne tänne. :')
Miten te nukahdahdatte/rentoudutte?
8
125
Vastaukset
- Simple!
Riisun itseni alasti, otan iltarunkun, menen nukkumaan. Simple!
- TS on paras
Katson jakson My Little Ponya ja menen nukkumaan.
- Coldplayeri
Hah, loistavaa ;D
- kiveskiertymä?
Pesen hampaat. otan mukavan asennon sängyssä ja sen jälkeen Zzzzzz....
- 14.v poika
Poltan ilta jointin tai vedän unilääkkeit kylhä se nukuttaa mukavasti ja jossei oo sauhuu tai tabui ni sit pikkusen viinaa mieluiten raakana ja sit ilta runkku :D
- 13 v
herään aamulla klo:7.00 ja jos ei väsytä illalla niin kuuntelen jotain hyvää musiikkia tai luen jotain joka vie ajatukset metsään.
- blondeasd
no täytyy kyl myöntää et coldplayn musiikki nukuttaa hetkessä, senverran unettavaa musaa se nimittäin on
- minätinalo
Tjaa... Laitan yökkärin päälle juon vettä ja käyn nukkumaa. Joskus ku ei nukuta nii luen kirjaa, se on mulle satavarma tekniikka käydä nukkuu. Ja joskus vaa aattelen kaikkee mitä vaa mielee tulee ja nukahan, ja sit aamul ku herään ni tuntuu siltä ku ois laittanu pään tyynyy ja heti soi kello. Se ei oo kivaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681418
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401015Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 37627
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573