Puolaan...

Ei provo

Uskaltaako vanhalla 9m fiskarilla lähteä puolaan ??? Runko on lähes multaa ja kone on mikä on... reitti valinnat ???

14

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muye

Yhdy Välittäjä-a.k.o.-e.dk. kanssa sen sukelluslentoveneeseen. Pääset kyydillä suoraan.

• Tässä viestiä

Ymmärrämme motiivisi ja närkästyksesi joitain arvostelijoita kohtaan, jotka pikkumaisesti puuttuvat nyanseihin, kuten kuparointi, spiraalivaimennin, duoprop-planeetta, pronssiteräs , suolahapporadikaalit ym. pikkuseikkoihin, tajuamatta että proosaan ei tarvitse sisältyä faktaa, jos sisältö tai kiinnostavuus kielikuvien ohella kärsii.

Pidämme siis kaunaasi välittäjään ymmärrettävänä, mutta :
        VOISITKO PAINUA HELVETTIIN TÄÄLTÄ VENEILYPALSTALTA RUIKUTTAMASTA JA HÄIRITSEMÄSTÄ.

• rahtikapu

laita menemään kansilastina

• kuttaperkka

Ei oo sitte kertaakaan käyty Itämeren aalloissa jos mietit multarunkoisella Puolaan lähtemistä.

• Ei provo !!!

Veikkaisin että enemmän ku sinä :D

• mihin oikein pyrit
        Ei provo !!! kirjoitti:

Veikkaisin että enemmän ku sinä :D

älyttömällä aloituksellasi??
        jos kerran olet kokenut vesilläliikkujakin...
        vaiko onko se niin että ruotsinlaivan baaripoika siellä länkyttää?

varmaan ihan hupaisaa?

• Ei provo !!!

Olen nähnyt suolavettä muuallakin kuin äitini silmäkulmassa, mieti sinä millä eritteellä hierot purkkisi kylkeä, minä menen puolaan !!!

• hyvää yhdensuuntaist

reissua vaan

• Ei provo !!!
        hyvää yhdensuuntaist kirjoitti:

reissua vaan

Tarkoitus onkin, vene jää sinne ja setä lentää kotiin kassit tyhjinä kovassa kenosessa... tehkää perässä :P

• kysyvä ei eksy
        Ei provo !!! kirjoitti:

Tarkoitus onkin, vene jää sinne ja setä lentää kotiin kassit tyhjinä kovassa kenosessa... tehkää perässä :P

sulla ei sitten muuta foorumia ole noiden omalaatuisten juttujesi esilletuomiseen?
        koetas sitä lähipubia

• Vator32

kyllä sillä voi lähteä! Lähes kaikki puuveneet ovat multaa, mutta silti niillä ylitetään isojakin selkiä. Olen ylittänyt Airiston kymmeniä kertoja, ei tuo Puola ole sen kummempi

• Ei provo !!!

Eikö tämä veneilypalsta ollut ??? jos joillain ei oo munaa lähtee kongoo pitemälle vaikka on kalliit veneet niin harrastus valinta on kussut...

• Oskari saamaton

Niinpäniin
        Viestin aloittaja kysyikin: uskaltaako mainitsemallaan aluksella lähteä Puolaan.
        Sanoisin, että uskaltaa, toki perillepääseminen onkin sitten toinen juttu.
        Onhan näitä uskaltajia ollut mailman sivu, yksikin meni atlantin yli kaislaveneellä ja historia väittää vieläpä ihmeellisempiäkin vedenylityksiä.
        Joten siitä vaan.

• Ei poro !!!

Yritin vain kutsua Aulis Merenkulkijan kuoleman takaa kirjoittamaan. Ei se tuu, mutta valtavasti oli muita hulluja ja älyttömiä liikkeellä.

Parasta oli se poispyyhitty Välittäjä_LKV:n näkemys, että kaikki kestää ja kaikilla pääsee Puolaan, paitsi Wickström W# paatilla ja ei tietenkään Aulis Merenkulkijan kuparoidulla voi laiturista lähteä.

Kiitos homppelipojut -erityisesti kaksikieliset rüngaret ja itsensäsaastuttajat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      131
      1509
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      48
      1396
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      67
      1081
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      90
      919
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      912
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      835
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      80
      766
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      675
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34