Jarkolla on 10 kertaa parempi ääni kun esim. Marco Hietalalla!!! Oikea taiteilija , todella lahjakas ja aito persoona!!!
Jarkko rules!
8
2036
Vastaukset
- teräsbfani
jarkko sanoi haastattelussa cityssä että on talo myynnissä. onko eronnut vai miksi näin? onko jarkolla tyttöystävä?
- .....
Onhan sillä :) Ei mikään kaunotar, mutta älliä sitäkin enemmän ;)
- joensuu4
..... kirjoitti:
Onhan sillä :) Ei mikään kaunotar, mutta älliä sitäkin enemmän ;)
Seiskassa oli kuva! =)
- utelias.
joensuu4 kirjoitti:
Seiskassa oli kuva! =)
Oliko? Minkä nron seiskassa? Mistähän sen löytäisi? =)
- seiska, hah!
joensuu4 kirjoitti:
Seiskassa oli kuva! =)
se ei muuten ollu sen tyttöfrendi :D
kyllä on hevimiehellä toinen daami! ;) - TEPPOteräs
seiska, hah! kirjoitti:
se ei muuten ollu sen tyttöfrendi :D
kyllä on hevimiehellä toinen daami! ;)Ai ei ollut, joku "toinen" seiskassa siis, sitten pitää kysyä onko seiskan jälkeen se hevimiehen daami enää hevimiehen daami ;)
- Jarkko is best
No toi Hietala vit..n * viikinki* ajattelee ittestään aivan liikoja, ja savolaiset eivät koskaan olleet viikinkejä, sisua ei riittäisi siihen jne.jne.jne.
- onkin
Soolona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998