Tällaista uutisoitiin tänään,
"Indonesian poliisi ampui viisi terroriepäiltyä Balilla
Indonesian poliisi ampui viisi terrorismista epäiltyä miestä kahdessa ratsiassa Balilla eilisiltana. Poliisi epäilee miesten suunnitelleen terrori-iskujen sarjaa lomasaarelle.
Poliisin tiedottajan mukaan epäillyt yrittivät paeta, ja alkoivat ampua kohti poliiseja. Miehet kuolivat poliisin vastattua tulitukseen.
Toinen ratsioista tehtiin hotelliin ulkomaisten turistien suosimassa Sanurissa. Toinen rynnäkkö taas tehtiin Denpasarissa. Molemmista paikoista löydettiin ainakin aseita ja ammuksia. Poliisi ei paljastanut, löydettiinkö ratsioissa räjähteitä.
Vuonna 2002 Balilla kuoli yli kaksisataa ihmistä terroriverkosto Jemaah Islamiah tekemissä pommi-iskuissa."
Kaleva 19.3.2012
Ballilla terrorismin riski suuri
Ikävää luettavaa
3
366
Vastaukset
- mikä tilanne nyt
Onko alueet yhtään rauhoittunu ?
- Terima Kasih
Kuukauden siellä juuri viettäneenä voin sanoa, että en itse ainakaan kokenut mitään uhkaa. Ainoa uhka oli polttava aurinki.
- balibabia
jeep iteki olin viimetalvena pari kuukautta ja sama homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780